Novi Renault Master

Renault_Master_1

Novi Renault Master

Novi Renault Master, najveće lako komercijalno vozilo ovog proizvođača, premijerno je predstavljeno na sajmu privrednih vozila u Birminghamu. Novi Master je lako prepoznatljiv, jer ima novu rešetku hladnjaka koja utjelovljuje novi stilski identitet, svojstven novim generacijama Renault vozila.

Renault_Master_3

Nakon što je prošle godine Renault obnovio popularni Kangoo, te nedavno predstavio novi Trafic, red je došao i na Master, koji se sada može pohvaliti obnovljenim dizajnom, ali i nekim novim tehnologijama koje će ga učiniti praktičnijim i ekonomičnijim.

Renault_Master_2

Prije svega, obnovljena je ponuda pogonskih agregata, sa rasponom snage od 110 do 165 KS. Radi se o već provjerenom 2.3 dCi agregatu, koji u verzijama sa 110 i 125 KS predstavlja atraktivan kompromis, dok su verzije sa 135 i 165 KS opremljene Twin Turbo tehnologijom. Na taj način, najjači model, u odnosu na prethodnika, ima 15 KS i 10 Nm obrtonog momenta više, a za pohvalu je da je potrošnja goriva, u prosjeku smanjena za 1,5 l/100 km. Drugačije rečeno, furgon u varijanti L2H2 sa 165 KS ima potrošnju od 6,9 l/100 km i emisiju CO2 od 180 g/km. Uz to, potrošnja goriva može se dodatno smanjiti i do 10%, jednostavnim uključenjem ECO moda, kojim se podešava okretni momenat moment motora i postavke klima uređaja.

Renault_Master_e

Kako bi se sigurnost i komfor podigli na viši nivo, u novi Master ugrađena je posljednja generacija ESC-a sa LAC (Load Adaptive Control) sistemom kao standardnom opremom, a tu su i Hill Start Assist za lakše kretanje na uzbrdici, kao i Extended Grip za optimizaciju ‘držanja’ na snijegu, blatu ili pijesku. Također, kao opcije, dostupni su Trailer Swing Assist, koji detektuje i ‘smiruje’ ljuljanje i proklizavanje prikolice, TPMS (Tyre Pressure Monitoring System), dostupan kod Crew Cab verzija, te Wide Viev retrovizori koji poboljšavaju vidljivost za olakšano kretanje unatrag.

Renault_Master_ei

Novi Master će zahvaljujući mogućnosti nabavke sa 3 različite visine i 4 dužine, te različitim konfiguracijama biti dostupan u preko 350 različitih varijanti, sa tovarnim prostorima zapremine od 8 do 22 m3. Interesantno je pomenuti da će verzije furgona L4H2 i L4H3 biti dostupne sa jednostrukim stražnjim točkovima.

Novi Master će se proizvoditi u Renault-ovoj SOVAB tvornici u mjestu Batilly, te će tokom ljeta biti dostupan i u prodajnim salonima.

Renault_Master_2

Kategorije: Komercijalna vozila