Volvo i Swedish House Mafia

Volvo i Swedish House Mafia

Volvo i Swedish House Mafia

Volvo i DJ trio Swedish House Mafia zajednički su stvorili unikatan muzički video, baziran na potpuno novoj verziji hita „Leave the World Behind“. Ova će pjesma, odnosno video biti glavna tema u Volvo globalnoj kampanji za novi Volvo XC60.

Pronašli smo sjajnu povezanost u našim zajedničkim skandinavskim korijenima i na njima utemeljili naš zajednički projekat“ – kaže Per Carleö, Marketing menadžer pri Volvo Cars kompaniji.

Leave the World Behind video će biti premijerno prikazan danas na Internet adresi http://www.leavetheworldbehind.com/ ili http://www.volvocars.com/, a dodaci i prateći materijal će biti objavljeni na www.facebook.com/Volvo.

Volvo već duže vrijeme promoviše svoje XC modele kao vozila koja vas mogu bez problema odvesti u avanturu izvan grada. Ni novi XC60 nije izuzetak. Izazov je bio stvoriti relevantnu i vjerodostojnu, ali i uzbudljivu kampanju, koja jasno objašnjava švedsko porijeklo Volva i srž skandivanskog životnog stila.

„Svi Volvo XC modeli su osmišljeni za ljude koji žele nakratko pobjeći od svakodnevnice. Znači u pitanju su individualci koji žele nakratko napustiti svijet, baš onako kako govori i Swedish House Mafia pjesma „Leave the World Behind“ – dodaje Carleö, Marketing menadžer pri Volvo Cars kompaniji.

Proteklih nekoliko godina Swedish House Mafia je bio jedan od najuspješnijih muzičkih sastava u svijetu, a zvanično su se razišli na Ultra Music Festivalu u Miamiju, 24. marta 2013. godine. Ovi su momci imali izuzetno popunjen kalendar sa izuzetno ubrzanim životnim stilom. Sada su odlučili napraviti korak dalje i taj užurbani svijet ostaviti iza sebe, baš kao što to govori i njihov hit.

Članovi Swedish House Mafia DJ grupe, Sebastian Ingrosso, Steve Angello i Axwell, sada prave sljedeći samostalan korak u vlastitim karijerama. Ali, kao posljednji zajednički projekat, stvorili su potpuno novu verziju svog hita „Leave the World Behind“, koji će otpjevati mladi švedski pjevač Lune. Unikatan muzički video snimljen je u Skandinaviji.

„Mislim da je najveći uspjeh ovog projekta, zapravo bio entuzijazam učesnika, od članova grupe Swedish House Mafia do predstavnika Volva. Mislim da smo našli sjajnu povezanost u našim zajedničkim skandinavskim korijenima i na njemu uspješno izgradili ovaj projekat“ – zaključuje Per Carleö.

Kategorije: Vijesti