Audi A7 Sportback h-tron quattro

Audi A7 Sportback h-tron quattro

Audi A7 Sportback h-tron quattro

Sa jednim punjenjem spremnika on prelazi više od 500 kilometara – iz izduvnog sistema sad dolazi samo par kapljica vode: A7 Sportback h-tron quattro koristi snažan, sportski elektro pogon sa gorivim ćelijama kao isporučiocem energije, kombinovano sa hibridnom baterijom i dodatnim  elektromotorom u zadnjem dijelu vozila.  Njegovo projektovanje pogona čini 170 kW snažan  Audi A7 Sportback h-tron quattro bez emisija istinskim quattro vozilom – novost kod automobila sa gorivim ćelijama.  Prednja i zadnja osovina nisu pri tom mehanički povezane.  Kao e-quattro A7 Sportback h-tron quattro raspolaže potpuno elektronskim upravljanjem raspodjele momenta.

U okviru Sajma automobila u Los Angelesu 2014. Audi poziva međunarodne novinare, da sami dožive prve kilometre sa nosiocem tehnologije na  javnim cestama.

„ A7 Sportback h-tron quattro je tipičan Audi – sportski i efikasan istovremeno. Koncipiran kao  e-quattro, on sa dva elektromotora pokreće sva četiri točka“, objašnjava prof. dr. Ulrich Hackenberg, direktor Audija za Tehnički razvoj. „Sa konceptom  Car h-tron mi pokzujemo, da savladavamo i tehnologiju gorivih ćelija. Čim tržište i infrastruktura to opravdavaju, mi možemo ući u serijsku proizvodnju.“

U pogonu gorivih ćelija A7 Sportback h-tron quattro treba samo oko jedan kilogram vodika na 100 kilometara vozne dionice  –  sadržaj energije odgovara onom od  3,7 litra benzina.  Volumen spremnika čini mogućim domet više od 500 kilometara.

Postupak punjenja spremnika traje –  kao kod automobila sa motorima sa unutarnjim sagorijevanjem –  samo oko tri minute. Dodatni domet do 50 kilometara omogućuje  bateriju, koja obuhvata 8,8 kW/h, koja se može napuniti pomoću rekuperacije, alternativno i na utičnici.  Kao Plug-in-hibrid A7 Sportback h-tron quattro sebi stvara ubuduće važnu rezervu dometa.

Kategorije: Automobili