Novi VW Caddy pete gneracije predstavljen sa obiljem noviteta

Novi VW Caddy pete gneracije predstavljen sa obiljem noviteta

Novi Volkswagen Caddy pete generacije zvanično je predstavljen u Düsseldorfu.

Volkswagenov odjel privrednih vozila predstavio je petu generaciju kompaktnog Caddy modela. VW Caddy dobio je novi evolucijski dizajn karoserije koji nastavak priče koju je započeo Golf 8 pa će novi Caddy bit će lako prepoznatljiv na cestama.

Naprijed možemo uočiti nova prednja svjetla (dostupna u LED izvedbi) koja uokviruju vitku gornju rešetku motora sa novim VW korporativnim logotipom. Kroz rešetku motora proteže se hormirana lajsna koja zalazi u svjetlosnu grupu što novi VW dizajnerski potpis.

U odbojniku je veliki donji usisnik zraka i sadrži mrežicu saća koja je perforirana samo u sredini. Na zadnjem dijelu novog Caddyja postavljena su tanja svjetla i pružaju se sve do krova, a ista su dostupna u u LED tehnologiji.

Ovisno o varijanti, Caddy će nuditi velika zadnja vrata ili dvoje vrata, kao i jedna ili dvoje kliznih bočnih vrata. Na raspolaganju će biti električna pomagala za zatvaranje vrata.

Unutrašnjost je temeljito promijenjena, pa se po prvi put u njoj nalazi opciona digitalna instrument tabla i najnoviji Infotainment sistemi koji su dostupni u veličinama od 6,5 do 10 inča. Tu su i brojni sistemi pomoći za vozača. Postoji 19 dostupnih sistema pomoći, od kojih je šest novih. Oni uključuju adaptivni tempomat Travel Assist sa Stop&Go, Trailer Assist i Side Assist sa upozorenjem o saobraćaju iza.

Novi Caddy Cargo ima novu zadnju osovinu koja je zamijenila čvrstu osovinu sa lisnatim ovjesom. VW obećava više prostora i za putnike i za teret, a Caddy Maxi nudi dovoljno prostora za dvije euro palete.

VW Caddy dolazi u Cargo i MPV izvedbi, a u ponudi su tri nivoa opreme: Caddy, Life i Style pri čemu su svi paketi bogatiji od svojih prethodnika.

Najčišći dizelski motori na svijetu

Novi Caddy postavljen je na MQB platformu, a za pokretanje koristi nove benzinske i dizelske motore koji su preuzeti iz ponude novog Golfa. Dizelsku podnu čini 2.0 litreni TDI Evo motor sa rasponom snage od 75 do 122 KS. Zahvaljujući dvostrukom SCR katalitičkom pretvaraču sa dvostrukim ubrizgavanjem AdBlue, dvostruko se smanjuje emisije dušikovog oksida pa su ovi motori “među najčišćim dizel motorima na svijetu”.

Caddy će biti dostupan i sa TSI turbo benzinskim agregatom sa 116 KS i TGI motorom na prirodni plin čija snaga još nije objavljena. Svi motori udovoljavaju standardima emisije 2021. Euro 6 i imaju filtre za čestice.

VW navodi da je potrošnja goriva manja čak do 12 posto u odnosu na model prethodne generacije.