Novi Audi Q4 e-tron zvanični predstavljen u dvije verzije

Audi Q4 e-tron quattro

Novi Audi Q4 e-tron zvanični predstavljen u dvije verzije

Novi električni Audi Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron zvanično je predstavljen nakon višemjesečnih najava. Ovaj električni SUV nudi domet do 520 kilometara i do sada ne viđenu brzinu punjenja baterije.

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

Audi Q4 e-tron zvanično je predstavljen nakon višemjesečnih najava. Audijev novitet predstavljen je u dvije izvedbe, kao Q4 e-Tron i Q4 e-Tron Sportback. S novim kompaktnim električnim SUV modelima Audi širi svoju ponudu s kojom će biti konkurentniji na tržištu električnih automobila, a novi Q4 e-tron predstavlja najmanji električni Audi model do sada.

Audi Q4 e-tron nastao je na Volkswagenovoj MEB platformi koja je napravljena samo za električne automobile, a na istoj platvormi već su napravljeni modeli Volkswagen ID.3, ID.4 i Škoda Enyaq. Audi Q4 e-tron je dostupan s dvije vrste pogona, sa zadnjim ili integralnim, u potonjem slučaju sa sinhronim elektromotorom nazad i asinhronim naprijed.

Audi Q4 50 e-tron quattro

Novi Audi električni SUV bit će dostupan u verzijama sa 170, 204 i 299 KS, a najsnažnija verzija imat će pogon na sve točkove. Baterija je dostupna u dva kapaciteta od 52 i 77 kWh. Model sa zadnjim pogonom i baterijom od 77 kWh ima maksimalni domet od 520 km. Vrijeme punjenja Audi Q4 e-tron ovisi o snazi punjača, ali ako se puni snažnim punjačem maksimalne snage od 125 kW, onda je dovoljno svega 10 minuta da bateriju napuniti za autonomiju od oko 130 km.

Značajno drugačiji od Volkswagen i ŠKODA modela

Novi Audi Q4 e-tron osim što je izgledom drugačiji od bratskih modela, on se razlikuje i po brojnim tehnološkim i luksuznim detaljima. Audijev električni SUV ima i izrvsnu aerodinamiku, pa prema dostpunpim podacima standardni Q4 e-tron ima otpor zraka cx od 0,28, a Q4 e-tron Sportback 0,26 za e-tron Sportback.

Audi Q4 Sportback e-tron quattro

Ovi rezultati dobiveni su zahvaljuje i specifično oblikovanoj podnici i zadnjem spojleru. Dimenzije automobila su: dužina 4,58 metara, širina 1,86 metara i visinom 1,63 metra, dok međuosovinski razmak iznosi 2,76 metara.

Unurtrašnjost koja spaja dva svijeta

Unutrašnjost automobila zadržala je koncept klasičnih modela iz Audi ponude, s tim da su određeni elementi prilagođeni potrebama električnog automobila. Ovakav pristup potpuno je drugačiji od onog što je Volkswagen primjenio na svojoj ID porodici gdje u potpunosi izmjenio unutrašnjost u odnosu na klasične modele.

Audi Q4 e-tron

Na armaturnoj ploči nalaze se dva ekrana, od 10,25 inča za instrumente i 10,1 inčni (11,6 kao opcija) za infotainment sistem. Na njima se prikazuju i preko njih se izvršavaju sve ko funkcije sistema koje možemo naći u drugim Audi modelima. Tako recimo brojnim komandama možemo upravljati pomoću naprednih glasovnih naredbi, a infotaiment sistem je kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlayom.

Audi je na modelu Q4 e-tron zadržao određni broj fzičkih prekidača, poput tipke za pokretanje, birača brzina i sl. Na upravljaču nema fizičkih kontrola, kao ni na drugim istrumenitima gdje su postavljeni “touch” prekidači.

Audi Q4 e-tron

Automobil u putničkoj kabini ima mnogo korisnog prostora, pa je tako dostupno čak 24,8 litara prostora u brojnim pretincima. Prtljažnik raspolaže zapreminom od osnovnih 520 litara, a isti se preklapanjem zadnje klupe proširuje na 1.490 litara.

Vrhhunski sigurnosni sistemi

Kako se moglo očekivati, novi električni SUV opremljen je brojnim sigurnosnim sistemima koji vozaču pomažu tokom vožnje. Automobil je tako opremljen prednjim radarom, prednjom kamerom, kamerom 360 stepeni, sa dva zadnja radara i osam ultrazvučnih senzora. Nova Q4 e-tron raspolaže doista vrlo cjelovitim hardverskim paketom koji uključuje upozorenje na napuštanje vozne trake, kočenje u nuždi, napredni prilagodljivi tempomat i još mnogo toga.

Audi Q4 e-tron

Zahvaljujući podacima navigacije i saobraćajnih znakova, tehnologija Audija Q4 e-tron može vozaču, u područjima s određenim ograničenjima brzine ili u prisutnosti uskih zavoja, raskrsnica ili u drugim situacijama, dati znak da slobodno skine nogu gasa, a ako slijedi savjete, sistem dalje samostalno upravlja usporavanjem i intenzitetom regenerativnog kočenja.

Cijena početnog modela koji nosi oznaku Q4 35 e-tron na Njemačkom tržištu iznosi 41.900, a za Sportback 43.900 eura.

Kategorije: Noviteti