Predstavljen novi Audi A8 – Budućnost luksuzne klase

Predstavljen novi Audi A8 – Budućnost luksuzne klase

Predstavljen je novi Audi A8 sa kojim započinje budućnost luksuzne klase. Novi Audi A8 premijerno je predstavljen na Audijevom summitu u Barceloni.

Sa svojom četvrtom generacijom, ovaj top model ponovo predstavlja primjer ‘napretka kroz tehniku’ – sa novim dizajnom, inovativnim konceptom upravljanja putem touchscreen ekrana i sistemski elektrificiranom vožnjom.

Audi A8 je također prvi serijski proizvedeni automobil na svijetu koji je od početka razvijen za naprednu autonomnu vožnju. Od 2018. Audi će postepeno u proizvodnju uvoditi funkcije autonomne vožnje kao što su parking pilot, garažni parking pilot i pilotirani asistent vožnje u koloni.

Audi A8 definiše stil te nagovještava novu dizajnersku eru kompletne marke. Prednji kraj sa širokom, uspravnom Singleframe maskom te fluidno i mišićavo tijelo simboliziraju sportsku eleganciju, profinjenost i progresivni status. Novi A8 nasljeđuje dizajnerska rješenja Audijeve prologue dizajnerske studije.

Ovaj top model svoj identitet jasno pokazuje i danju i noću, upotrebom uočljivih HD Matrix LED prednjih svjetala sa Audijevim laserskim svjetlima i LED svjetlosnom trakom u kombinaciji s OLED svjetlima straga.

Unutrašnjost novog A8 je luksuzni salon

Unutrašnjost ove luksuzne limuzine namjerno koristi reducirani dizajn. Unutrašnja arhitektura je čista i sa strogo vodoravnom orijentacijom. Audi svoje standarde visoke kvalitete prenosi u digitalno doba sa radikalno novim konceptom upravljanja. Zamjenjuje poznatu rotirajuću tipku i touchpad prethodnog modela.

Prednja ploča je uvelike očišćena od tipki i prekidača. U njezinoj sredini nalazi se 10,1 inčni touchscreen ekran koji se, kada je ugašen, skoro nevidljivo stapa sa crnom okolinom, zahvaljujući svojem crnom obrubu visokog sjaja.

Sloboda je definirajuća dizajnerska karakteristika novog promišljanja luksuza. To objašnjava činjenicu što A8 podsjeća na raskošni, prostrani salon. U poređenju sa prethodnikom, značajno mu je porasla dužina u obje karoserijske izvedbe.

Ponuda opreme i materijala je iscrpna, gdje svaki detalj odiše savršenom kvalitetom najvišeg nivoa, od perforacija na presvlakama sjedišta do električkog otvaranja i zatvaranja poklopaca ventilacijskih otvora.

Putnici na stražnjim sjedištima mogu kontrolisati niz funkcija kao što su ambijentalno osvjetljenje, nova HD Matrix svjetla za čitanje i funkcija masiranja te, između ostaloga, mogu obavljati privatne telefonske pozive preko odvojene kontrolne jedinice. Daljinski upravljač za stražnja sjedišta, sa svojim OLED ekranom, velikim kao pametni telefon, može se izvaditi iz centralnog naslona za ruke.

Ovjes novog Audi A8 predstavlja novu dimenziju

Uz cijeli paket inovacija, ovjes dostiže granice onoga što je fizički moguće. Jedna od inovacija je dinamično upravljanje svim točkovima, koje kombinuje direktno, sportsko upravljanje sa naprednom stabilnošću.

Prijenosni odnos sistema upravljanja prednjim točkovima mijenja se u ovisnosti o brzini, dok se stražnji točkovi okreću u jednakom ili obrnutom smjeru od prednjih točkova ovisno o rasponu brzine. Upravljanje automobilom postaje još dinamičnije i preciznije sa sportskim diferencijalom.

Druga nova tehnologija, Audi AI aktivni ovjes, predstavlja potpuno aktivni sustav ovjesa. Ovisno o željama vozača i situaciji u vožnji, u mogućnosti je neovisno sa električnim aktivatorima podići ili spustiti svaki točak.

Mild hybrid i e-tron pogoni

Novi A8 krenut će u prodaju na njemačkom tržištu sa dva temeljito revidirana V6 turbo motora: 3.0 TDI i 3.0 TFSI. Dizelski motor razvija snagu od 210 kW (286 KS), a benzinski motor 250 kW (340 KS). Nešto kasnije u ponudi će biti dva osam-cilindrična motora – 4.0 TDI sa 320 kW (435 KS) i 4.0 TFSI sa 338 kW (460 KS). Ekskluzivna top izvedba motora je izvedba W12 sa zapreminom od 6,0 litara. (Ova vozila još nisu u prodaji. Još nisu homologirana i time nisu podložna Direktivi 1999/94/EC.)

Svih pet motora rade u kombinaciji s alternatorom-starterom pokretanim remenom (BAS), koji predstavlja osnovu 48 voltnog električnog sistema. Ova mild hybrid tehnologija (MHEV, mild hybrid electric vehicle) omogućuje automobilu krstarenje sa ugašenim motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem te njegovo uglađeno paljenje.

To također uključuje proširenu start/stop funkciju i funkciju rekuperacije energije do 12 kW. Kombinirani efekt ovih mjera je dodatno smanjenje potrošnje goriva ionako učinkovitih motora – za do 0,7 litara na 100 kilometara u stvarnim uvjetima vožnje. Kasnije će se u ponudi pojaviti A8 L e-tron quattro sa svojim snažnim plug-in hibridnim pogonom: (Ovo vozilo još nije u prodaji. Još nije homologirano i time nije podložno Direktivi 1999/94/EC.).

Njegov 3.0 TFSI benzinski motor i snažan električni motor razvijaju sistemsku snagu od 330 kW (449 KS) i 700 Nm okretnog momenta. Ugrađena litij-ionska baterija može pohraniti dovoljno energije za približno 50 kilometara vožnje na električni pogon. Može se opcijski puniti preko Audijevog bežičnog sistema punjenja, koji koristi podlogu u podu garaže za induktivni prijenos energije prijemnom namotu u automobilu sa snagom od 3,6 kW.

 

Kategorije: Noviteti