Šesta generacija Opel Corse na struju

Šesta generacija Opel Corse na struju

Opel se okreće struji. Posve novom, šestom generacijom Corse ovaj njemački proizvođač prvi put nudi električnu verziju na baterije s dometom od 330 km (WLTP).

Opel je odabrao najpopularniji model svoje marke da napokon izvuče električnu mobilnost iz niše u kojoj se trenutno nalazi. Opel Corsa apsolutni je prodajni hit. Od svjetske premijere 1982. proizvedena je u više od 13,6 milijuna primjeraka.

Corsa je učinila milione ljudi mobilnima, a sada im nudi pristup vožnji bez emisija štetnih plinova. Knjige narudžbi za šestu generaciju Corse otvaraju se za nekoliko tjedana: prvo će biti ponuđena Corsa-e, a zatim dizelska i benzinska verzija.

Impresivni podaci: izlazna snaga 100 kW (136 KS), domet 330 km

Nova Corsa-e nudi revolucionarnu električnu mobilnost. S dometom od 330 km prema WLTP-u, Corsa-e koja ima pet sjedala prikladna je za neograničenu svakodnevnu upotrebu. Baterija snage 50 kWh može se brzo napuniti do 80 % svog kapaciteta za samo 30 minuta.

Corsa-e spremna je za sve mogućnosti punjenja – putem kabla, zidne utičnice ili brzog punjenja, a baterija dolazi s osmogodišnjim jamstvom. Stanje napunjenosti može se provjeriti pomoću aplikacije myOpel, pa se vrijeme i troškovi punjenja mogu uvijek optimizirati. Uz to, vozač može prilagođavati domet, a i birati između tri načina vožnje: Normal, Eco i Sport.

Pogonski sistem Corse-e kombinacija je vožnje s nultom razinom emisija i maksimalnog uživanja u zabavnoj vožnji. Zahvaljujući snazi od 100 kW (136 KS) i maksimalnih 260 Nm trenutnog okretnog momenta, mogući su responzivnost, agilnost i dinamične performanse. Corsi-e treba samo 2,8 sekundi[1] za ubrzanje od 0 do 50 km/h i tek 8,1 s za ubrzanje od 0 do 100 km/h, što je u rangu sportskog automobila.

Corsa-e i izgleda dinamično zahvaljujući svojem sportskom dizajnu, uz zadržavanje kompaktnih vanjskih dimenzija prethodne generacije. Uz dužinu od 4,06 m Corsa ostaje agilan i praktičan peterosjed s dobrim rasporedom. Linija krova podsjeća na kupe i 48 mm je niža od prethodnika, no to ne utječe na prostor za glavu u kabini.

Vozač sada sjedi 28 mm niže. Niže težište pozitivno utječe na upravljanje i voznu dinamiku. Upravljanje je responzivno i dinamično te nudi više zabave za volanom. Moderna unutrašnjost s posve digitaliziranim kokpitom može se dodatno nadograditi kožnim sjedištima.

Sigurnost na prvom mjestu: svjetla IntelliLux LED® Matrix, pomoć pri provjeri mrtvog kuta, bočni čuvar

Tehnologije i pomoćni sistemi koji su dosad bili dostupni samo u višim tržišnim segmentima sada se premijerno mogu naći u Corsi-e. Među najvažnijim su značajkama prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Matrix koja ne zasljepljuju, a sada se prvi put nude u segmentu malih automobila. Osam LED elemenata koje kontrolira najnovija generacija prednje kamere visoke razlučivosti stalno prilagođavaju snop svjetla prevladavajućoj prometnoj situaciji i okruženju.

Napredni sistemi pomoći namijenjeni vozaču nude opipljivu dodatnu sigurnost. Zahvaljujući novoj prednjoj kameri, prepoznavanje prometnih znakova sada otkriva dodatne informacije kao što su LED znakovi.

Na zaslonu se prikazuju i ograničenja brzine pohranjena u sistemu. Prilagodljiva kontrola brzine utemeljena na radaru i bočni čuvar utemeljen na senzorima također premijerno dolaze s novom Corsom. Dostupna je i pomoć pri provjeri mrtvog kuta te cijeli niz pomoćnika pri parkiranju. 

Multimedijski sistemi s telematičkim servisom „Opel Connect“ 

Novi informacijsko-multimedijski sistemi pobrinut će se za to da vozači i putnici nove Corse budu dobro povezani. Multimedia Navi s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm kao i model Multimedia Navi Pro s vrha ponude s dodirnim zaslonom u boji dijagonale čak 25,4 cm nude novi telematički servis Opel Connect.

Korisne funkcije kao što su navigacija uživo s informacijama o prometu u stvarnom vremenu kao i izravno povezivanje s pomoći na cesti i mogućnost upućivanja hitnih poziva dodatno će uvjeriti vozače i putnike da su u „dobrim rukama“.