Seat priprema novi veliki SUV kojem su ime dali fanovi!

Seat priprema novi veliki SUV kojem su ime dali fanovi!

U izboru pobjedničkog imena učestvovalo je više od 146.000 ljudi.

SEAT Tarraco – to će biti naziv trećeg, velikog SUV vozila ove marke. U završnoj fazi inicijative #SEATseekingName učestvovalo je 146.124 ljudi iz 134 države, te je odlučeno da će ime novog SUV modela marke SEAT biti Tarraco.

Ime Tarraco osvojilo je 51.903 (35,52 %) valjana glasa, a slijede ga ime Avila koje su podržala 41.993 (28,74 %) učesnika, zatim ime Aranda koje je zauzelo treće mjesto s 39.321 (26,91 %) glasom i ime Alboran s 12.907 (8,83 %) glasova. Rezultate glasanja potvrdila je i kompanija EY.

Ime Tarraco kao i ostala tri prijedloga koja su došla do finala u skladu su sa vrijednostima marke SEAT te savršeno opisuju osobnost novog modela. Današnji moderni naziv grada je Tarragona, a kao najstarije rimsko naselje na Pirenejskom poluotoku ovaj je grad bio jedna od većih metropola u Španiji za vrijeme Rimskog carstva.

Ovaj mediteranski grad odiše kulturnom baštinom, mladošću, historijom i arhitekturom, a to su vrijednosti s kojima se poistovjećuje marka SEAT i koje prenosi na svoja vozila.

Tarraco je prvi naziv SEAT modela koji je izabran glasanjem te četrnaesti naziv španskog mjesta koji se koristi za modele ove marke. Prošlo je već 36 godina od prvog SEAT modela nazvanog prema španjolskom gradu.

Bio je to model Ronda 1982. godine. Od tada je još 12 modela svoje nazive dobilo prema mjestima iz cijele Španjolske, a to su: Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea te dva najnovija Ateca i Arona.

Vrlo dobar odaziv na inicijativu #SEATseekingName

Inicijativa #SEATseekingName premašila je sva očekivanja. Tvrtka SEAT želi javno zahvaliti svima koji su učestvovali, a posebno gradovima Avila, Aranda i Alboran na njihovim aktivnostima implementacije i mobilizacije.

U prvoj su fazi od fanova marke SEAT primljena ukupno 133.332 prijedloga iz 106 država, a predloženo je 10.130 različitih naziva španjolskih mjesta u skladu sa smjernicama koje definiše marka.

U sljedećoj fazi strogog postupka odabira prijedlozi su ocjenjivani na temelju lingvističkih i pravnih kriterija, a stručnjaci su osigurali da nazivi budu u skladu s vrijednostima marke i da prenose bit novog modela. Zatim je na najvećim tržištima marke organizirano nekoliko fokus grupa, te su provedena daljnja ispitivanja tržišta u različitim državama u kojima

SEAT prodaje svoja vozila kako bi se popis suzio na samo četiri finalista.

Odabrani nazivi mjesta bili su: Alboran, Aranda, Avila i Tarraco. Od tog je trenutka otvoreno glasovanje za sve fanove marke SEAT kako bi dali svoj glas omiljenom kandidatu. Pobjedu je odnio naziv Tarraco.

Novi Tarraco upotpunjuje SUV ofenzivu marke SEAT

Sa SEAT Tarracom kompanija dodaje novi model svojoj do sada najvećoj ofenzivi proizvoda te svoju ponudu SUV modela koja već obuhvaća modele Ateca i Arona upotpunjuje velikim vozilom u koji se može smjestiti 7 putnika.

Ofanziva proizvoda započela je 2016. godine predstavljanjem modela Ateca na tržištu te se nastavila 2017. godine redizajnom modela Leon, petom generacijom modela Ibiza te novim crossover modelom Arona.

Model SEAT Tarraco tržištu će biti predstavljen krajem ove godine.

Kategorije: Vijesti