Lynk & Co jača svoju maloprodaju i postavlja temelje za novu eru rasta

Lynk & Co

Lynk & Co jača svoju maloprodaju i postavlja temelje za novu eru rasta

Nakon godine koja je bila prekretnica, obilježene širenjem maloprodajne mreže, lansiranjem dugo očekivanog modela Lynk & Co 08 i rastom na tržištu, Lynk & Co ulazi u novo poglavlje. Brend se razvija od ubrzanog rasta ka dugoročnoj snazi – s jasnijim fokusom na maloprodaju, inovacije i održivo širenje.

Godina 2025. predstavlja prekretnicu na putu Lynk & Co – prelazak iz brzo rastućeg izazivača u etablirani mobility brend sa snažnim evropskim prisustvom.

Tokom 2024. godine, Lynk & Co je napravio svoj prvi korak u maloprodajne operacije. Sada, u 2025., godinu dana kasnije, brend je ubrzao ovu transformaciju: sa 11 klubova na više od 125 maloprodajnih lokacija širom Evrope, s 80 prodavača koji aktivno prodaju vozila i dodatnih 35 prodajnih mjesta na drugim tržištima. Ovo širenje kupcima takođe omogućava pristup do više od 350 ovlaštenih servisa širom Evrope, čineći servisiranje i održavanje lakšim i praktičnijim nego ikad.

Kako bi se osigurala jasna diferencijacija brenda, Lynk & Co je uveo poseban koncept korporativnog identiteta (CI) za svoje maloprodajne prostore – osmišljen tako da stvori uranjajuće iskustvo brenda koje odražava njegov moderan, povezani duh. U zavisnosti od specifičnog tržišnog uređenja, maloprodajni prostori kreću se od 200 do 550 m², s kompletnim Lynk & Co fasadama, logotipima i enterijerima. Odaziv partnera bio je izuzetno pozitivan, a očekuje se da će do kraja 2025. broj potvrđenih maloprodajnih partnera premašiti 150.

“Naše maloprodajno širenje preoblikovalo je poslovanje i učinilo Lynk & Co vidljivijim i dostupnijim nego ikada prije,” rekao je Nicolas López Appelgren, direktor kompanije Lynk & Co International. “Ova evolucija predstavlja trostruki dobitak – za kupce, prodavače i sam brend – proširujući naš domet, produbljujući partnerstva i jačajući naš poslovni model.”

Jedan od ključnih događaja ove godine bilo je lansiranje modela Lynk & Co 08, vodećeg plug-in hibridnog SUV-a koji predstavlja sljedeću fazu evolucije brenda. Kombinujući hrabar dizajn, premium kvalitet i naprednu tehnologiju, model 08 nudi do 200 km potpuno električnog dometa (WLTP) i podržava DC brzo punjenje – prvo takve vrste među plug-in hibridima u Evropi. Rani recenzenti pohvalili su ga zbog premium dizajna, udobnosti i tehnologije nove generacije, a model 08 čvrsto pozicionira Lynk & Co unutar premium plug-in hibridnog segmenta, nadovezujući se na uspjeh unaprijeđenog novog Lynk & Co 01 i potpuno električnog Lynk & Co 02 lansiranog 2024. godine.

Lynk & Co nastavlja ubrzano razvijati svoju pionirsku tehnologiju dijeljenja vozila. Potpuno integrisana u vozilo i Lynk & Co aplikaciju, ova platforma pretvara svaki automobil u povezano rješenje mobilnosti – ono koje se može dijeliti, pristupiti mu i upravljati njime uz samo nekoliko dodira. Ova inovacija ne samo da čini mobilnost fleksibilnijom i održivijom, već i naglašava vodeću ulogu Lynk & Co u digitalnoj povezanosti i dizajnu proizvoda usmjerenom na korisnika.

Od lansiranja 2021. godine, korisnici su ostvarili više od 30.000 potvrđenih rezervacija, pri čemu je vlasnicima vraćeno više od 1,7 miliona eura – što jasno pokazuje da vizija Lynk & Co o pametnijoj, zajednički vođenoj mobilnosti snažno odjekuje širom Evrope.

Istovremeno, Lynk & Co nastavlja širiti svoje prisustvo u Evropi, ulaskom na tri nova tržišta u 2025. godini: Austriju, Švajcarsku i Češku. Svako tržište ima stratešku ulogu: Austrija i Češka jačaju prisustvo brenda u Srednjoj Evropi, dok Švajcarska nudi veliki potencijal za premium i elektrifikovana vozila. Podrškom maloprodajne mreže Volvo Cars i pristupom zasnovanim na veleprodaji, ova lansiranja osiguraće brzinu, obim i dosljedno iskustvo brenda na svim dodirnim tačkama.

Sve ove promjene označavaju novu fazu za Lynk & Co – kombinacija širenja maloprodaje, inovacija proizvoda i rasta na tržištu pozicionira brend da pređe iz uloge izazivača u etabliranog igrača, jačajući njegovu vidljivost, dostupnost i dugoročno prisustvo širom Evrope.

Lynk & Co

2026: Od brzine ka snazi

Gledajući u budućnost, 2026. godina označava još jednu važnu promjenu u strategiji Lynk & Co – prelazak od brzog širenja ka održivoj snazi. Kompanija će se fokusirati na jačanje svog maloprodajnog modela, osiguranje operativne stabilnosti i nastavak isporuke poželjnih proizvoda rastućoj bazi kupaca širom Evrope.

Novi poslovni model za novu eru

U 2026. godini, Lynk & Co će i dalje stavljati maloprodajnu mrežu u središte svog poslovanja. Produbljujući saradnju i unapređujući iskustvo kupaca, brend gradi skalabilne temelje spremne za budućnost. Kao dio ove evolucije, Lynk & Co će postupno ukidati svoj model pretplate – što predstavlja prirodan slijed u jačanju maloprodajno orijentisanog pristupa i osiguravanju dugoročne održivosti poslovanja.

Relevantan i poželjan asortiman proizvoda

Lynk & Co nastavlja jačati svoj proizvodni portfolio s jasnom posvećenošću uvođenju barem jednog novog ili unaprijeđenog modela svake godine. Nakon uspješnih lansiranja potpuno električnog Lynk & Co 02 i unaprijeđenog Lynk & Co 01 u 2024., te značajnog debija modela Lynk & Co 08 u 2025., brend ulazi u 2026. godinu osiguravajući da njegova ponuda ostane relevantna, poželjna i u skladu s promjenjivim potrebama kupaca širom Evrope.

Pametno i selektivno širenje

Iako rast i dalje traje, Lynk & Co će se fokusirati na strateško i ciljano širenje. Brend će nastaviti jačati svoje prisustvo na postojećim tržištima, dok istražuje nove prilike širom Evrope – osiguravajući dosljedan identitet brenda i premium pozicioniranje gdje god posluje.

Samouvjerena budućnost

Gotovo deset godina nakon osnivanja, Lynk & Co i dalje izaziva tradicionalni automobilski pejzaž hrabrim dizajnom, naprednom tehnologijom i modernim pristupom mobilnosti. Kako se kompanija razvija, njen fokus ostaje na inovacijama, iskustvu kupaca i izgradnji održivog puta naprijed.

“2025. je pokazala da je Lynk & Co ovdje da ostane,” dodao je Nicolas. “U 2026. nastavit ćemo se fokusirati na povećanje vidljivosti našeg brenda i jačanje čvrstih temelja koje smo izgradili. Sljedeće poglavlje tiče se pretvaranja brzine u snagu – rasta pametnije, povezanije i samouvjerenije nego ikada, sve kako bismo našim kupcima pružili još bolje, besprijekornije iskustvo i učinili naše automobile i usluge dostupnijim svima.”

Lynk & Co

Kategorije: Vijesti