Nova Opel Corsa s hibridnim pogonom od 48 V

Opel Corsa hibrid 48V

Nova Opel Corsa s hibridnim pogonom od 48 V

Opel će uskoro ponuditi novu Corsu, prvi put s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V. Sistem sadrži litij-ionsku bateriju koja se automatski puni u određenim uvjetima vožnje i nove benzinske motore s tri cilindra, zapremine 1,2 litre i snage 74 kW/100 KS i 100 kW/136 KS koji su posebno razvijeni za hibridnu primjenu. Motori su povezani s novim elektrificiranim mjenjačem sa šest stepeni prijenosa i dvostrukom spojkom te električnim motorom snage 21 kW/28 KS.

Tehnologija hibridnog pogona od 48 V jednostavna je za korištenje i garantuje efikasnu, zabavnu vožnju pa je idealna za novu Opel Corsu. U usporedbi sa sličnom neelektrificiranom Corsom 1.2 s automatskim mjenjačem s osam stepeni prijenosa (potrošnja goriva prema WLTP-u: 5,5 – 5,4 l/100 km; 125 – 122 g/km CO2, kombinirana), nova Corsa Hybrid snage 74 kW/100 KS s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V (potrošnja goriva prema WLTP-u[1]: 4,7 – 4,6 l/100 km; 106 – 102 g/km CO2, kombinirana) može uštedjeti skoro 1,0 l/100 km goriva (približno 15 posto) uz istovremeno smanjenje COemisija.

Besprijekoran rad: benzinski i električni motor rade zajedno ili odvojeno

Tokom svakodnevne vožnje po gradskim i seoskim cestama, benzinski motor i električni motor rade zajedno ili odvojeno kako bi optimizirali potrošnju energije i performanse vozila. Koristi hibridnog sistema prvenstveno dolaze do izražaja u gradskom prometu.

Električni motor također omogućuje potpuno električnu vožnju Opel Corse do udaljenosti od jednog kilometra kada je dovoljan niski okretni moment (npr. manevriranje ili vožnja brzinom manjom od 30 km/h u gradskom prometu) i pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju, npr. pri kretanju iz mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tijekom usporavanja, a električni motor djeluje kao generator i puni bateriju hibridnog sustava od 48 V. Baterija također pohranjuje energiju koju rekuperira sistem regenerativnog kočenja.

Vrijednosti su utvrđene u skladu s realnijim ispitnim postupkom WLTP (Globalno usklađeni ispitni postupak za laka vozila) koji zamjenjuje ispitni postupak poznat kao NEDC (Novi europski vozni ciklus). Vozilo još nije raspoloživo. Potrošnja, emisije CO2 i doseg vozila ne ovise samo o učinkovitoj upotrebi energije vozila, već na njih utječu i stil vožnje i drugi čimbenici koji nisu tehničke prirode. Podaci o potrošnji i emisijama ne odnose se na određeno vozilo i služe isključivo za uspoređivanje različitih vrsta vozila.

Kategorije: Noviteti