Vozili smo: Peugeot 2008 zvanično i u BiH

Peugeot 2008 BiH premijera

Vozili smo: Peugeot 2008 zvanično i u BiH

Vodeći se politikom da sa sa svakom novom promocijom, BH građani dobiju priliku upoznati se različitim prirodnim ljepotama i atraktivnim turističkim destinacijama Bosne i Hercegovine, i ovaj put kompanija Vermont iz Sarajeva, kao zvanični uvoznik i distributer vozila marke Peugeot, ugodno nas je iznenadila pozivom na promociju novog crossover modela 2008.

Uz ugodno druženje i uživanje u kompletnoj turističkoj ponudi koja je na raspolaganju u sklopu kompleksa Fly fishing centra „Pliva“ u Šipovu. Prelijep prirodni ambijent nedaleko od samog izvorišta rijeke Plive, obogaćen atraktivnim sportskim sadržajima poput raftinga i brdskog biciklizma dodatno je naglasio na šta se cilja uvođenjem novog crossovera, odnosno 2008-ice: sloboda duha!

Kreiran je da bi bio prije svega atraktivan gradski automobil B segmenta, koji odstupa od strogih aršina „za gradsku vrevu“, ali istovremeno spreman da u svakom trenutku pruži bijeg u prirodu, zajedno sa svim sportsko-rekreacionim spravama.

Zahvaljući vanjskim dimenzijma 4159/1739/1556 mm, te međuosovinskom razmaku od 2537 mm, u unutrašnjosti je sasvim dovoljno prostora za sve putnike, i na prednjim i na zadnjim sjedištima. Modularnost prtljažnog prostora obezbjeđuje tovarne kapacitete od 350 do 1194 l što je i više nego dovoljno uzimajući u obzir da 2008 ipak pripada B segmentu.

Stilski gledano, 2008 je zaista atraktivan automobil za bilo koje okruženje, što je naglašeno velikim točkovima, hromiranim elementima, te samo Peugeotu svojstvenim dizajnerskim detaljima. Udaljenost od tla od 165 mm, koju nadopunjava sistem „Grip Control“ pruža dovoljno prohodnosti za vancestovne terene, dok je istovremeno dinamika vozila na asfaltnim podlogama na nivou „normalnih“ vozila B segmenta.

Ponuda motora za Peugeot 2008 je pažljivo odabrana i odnosi se na dva benzinska i tri dizelska motora. Početak ponude predstavlja 3-cilindrični benzinac zapremine 1,2 litre i maskimalnih 82 KS koji samo na papiru djeluje kao ne dovoljno snažan, ali u praksi zaista djeluje mnogo bolje, i po pitanju dinamičkih karakteristika i po pitanju vibracija i buke. Bitno je naglasiti da će naknadno upravo ovaj motor biti ojačan turbo-punjačem nakon čega će snaga biti povećana na 110 i 130 KS, što će vjerovatno pretstavljati  najbolji izbor za ovo vozilo. Sljedeći u ponudi su:

  • 1,6-litreni benzinac sa 120 KS,
  • 1,4-litreni HDI dizel sa 68 KS,
  • 1,6-litreni HDI dizel sa 92 i 115 KS.

Odabirom bilo kojeg od ovih motora, ekonomičnost i ekološki aspekti neće biti ugoroženi jer je posebna pažnja Peugeotovih inženjera posvećena upravo ovim elementima.

Mjenači su 5-stepeni manuelni, te je moguća narudžba polu-automatskog mjenača za 1,6 e-HDI motor. Cjenovni prag je postavljen na 27.071 KM sa PDV-om za početni Access paket opreme i 1.2-litarskim VTi motorom. Iz kompanije Vermont nagalašavaju da najviše interesovanja kupaca očekuju za modele sa Active paketom opreme te 1,2 VTi benzincem i 1,6 1,6 e-HDI dizelskim motorom od 92 KS, čije cijene su 29.502 KM, odnosno 34.641 KM sa PDV-om.

Kategorije: Vozili smo