Vozili smo: Novi Peugeot Rifter – Za akciju i posao

Vozili smo: Novi Peugeot Rifter – Za akciju i posao

Sa novim Peugeot Rifterom družili smo se na nacionalnoj prezentaciji u Neumu. Na tamošnjim smo se cestama uvjerili u sve prednosti ovakvih automobila koji su u većini slučajeva znatno praktičniji od pomalo razvikanih MPV vozila. Cijena se na našem tržištu kreće u rasponu 34.231 – 49.330 KM.

Novi Peugeot Rifter zapravo je 3. generacija popularnog Partnera. Putnička verzija je dobila novo, zvučno, ime dok je teretna verzija zadržala oznaku Partner. Skladno oblikovana karoserije dolazi sa velikim staklenim plohama čime putnici dobivaju još veći osjećaj prostranosti. Kada već spominjemo prozore recimo da se oni na bočnim kliznim vratima otvaraju električnim putem kao i prednji.

Prednji dio oblikovan je po istom kalupu kao svi noviji modeli francuskog proizvođača automobila pa je kao takav prepoznatljiv. Zbog nešto veće udaljenosti od tla dobio se blagi crossover osječaj što se potencijalnim kupcima itekako dopada.

Ali, prave vrijednosti ovakvih vozila nalaze se unutra. Otvaranjem vrata ugleda se i-Cockpit – u novije vrijeme zaštitni znak Peugeota. Iza malog, gotovo četvrtastog volana, nalaze se lako čitljivi instrumenti. Centralnim dijelom kokpita dominira 8 inčni kolor ekran osjetljiv na dodir ispod kojeg se nalaze elegantne komande klima uređaja. Ručica manualnog mjenjača dolazi u standardnom obliku dok se komandovanje novim automatskim mjenjačem sa 8 stepeni prijenosa vrši preko okretnog prekidača.

Na svim pozicijama za sjedenje, a može ih biti do 7, vlada uzoran komfor. Očekivano, putnički je prostor maksimalno fleksibilan. Srednji red sa 3 odvojene sjedeće površine može odjednom prihvatiti 3 dječje sjedalice, naslon suvozačkog sjedišta preklapa se prema naprijed čime se oslobađa prostor za duge predmete, staklo na poklopcu prtljažnika podiže se neovisno o limenom dijelu vrata.

Rifter se nudi u standardnoj (440 cm) i produženoj verziji sa 475 cm a ovisno o odabranoj pogonskoj grupi i paketu opreme može se dobiti u rasponu cijena 34.231 – 49.330 KM.

Nova generacija motora i mjenjača

Na startu prodaje kupcima se nudi višestruko nagrađivani benzinac 1.2 PureTech sa 110 KS uparen sa ručnim mjenjačem a 5 stepeni prijenosa. Tokom 2019. u ponudu ulazi jača verzija sa 130 KS i automatskim mjenjačem sa 8 stepeni prijenosa. Ljubitelji dizelaša na raspolaganju imaju novi 1,5 BlueHDi sa tri nivoa snage – 75, 100 i 130 KS. Slabije verziju su uparene sa ručnim mjenjačem sa 5 stepni prijenosa dok najjača verzija dolazi sa stepenom prijenosa više ili automatikom sa 8 brzina.

Kategorije: Vozili smo