Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kia Motors Mexico slavi prvu godišnjicu djelovanja u toj zemlji. Pritom su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog Nira, namijenjenog tamošnjem tržištu. Tako će Kia ponuditi svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time raširiti svoju ponudu.

Kia je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu svojih inovativnih i atraktivnih modela u Meksiku ispunila sve svoje ciljeve. Kia je sa 34.517 prodatih vozila u zadnjih 12 mjeseci – toliko vremena brend tamo posluje – postala 9. najprodavaniji brend.

U rekordnom vremenu do 73 zastupnika

“Ova godina je za sve u Kiji bila puna izazova i izvanrednih dostignuća, jer smo premašili sva naša očekivanja,” rekao je o rezultatima Seong Bae Kim, predsjednik i izvršni direktor Kia Motors Mexico i dodao: “Veoma smo radosni i ponosni što smo ne samo premašili naše prve prodajne planove nego smo i uspješno postavili mrežu zastupnika širom zemlje, koji svim našim strankama pružaju vrhunske usluge.”

Razgranata prodajno-servisna mreža

Jedan od Kijinih strateških stubova u toj zemlji sa 120 miliona stanovnika je stabilizacija prodajno-servisne mreže, koju čine 73 zastupnika, čime pokrivaju 94% državnog teritorija. Kao dio proslave prve godišnjice je Kia, inače najstariji korejski proizvođač automobila, u rekordnom vremenu otvorila 25 novih zastupnika u 21 novom gradu.

Kia Motors Mexico Manufacturing Plant (Medium)

Kia Motors Mexico u 2016. godini očekuje 45.000 prodatih vozila, što znači da će premašiti tržišni udio od 3 posto. Time bi se Kia do kraja godine predstavila kao vrlo konkurentan brend sa 7-članom gamom modela (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul i Niro).

Brend s najboljim proizvodima i uslugama

“Imamo vrlo uspješnu godinu. Zasigurno je to nevjerovatno dostignuće u djelatnosti, gdje se nadmeće više od 40 brendova,” kazao je Horacio Chavez, direktor poslovanja Kia Motors Mexico i dodao: “Kako god, idemo ususret novim izazovima i svaki dan radimo na potvrđivanju kvaliteta našeg brenda s najboljim proizvodima i uslugama, a sve s ciljem postići tržišni udio od 5 posto u naredne četiri godine.”

Kategorije: Vijesti