Globalna prodaja Toyota hibrida dostigla 10 miliona

Globalna prodaja Toyota hibrida dostigla 10 miliona

Toyota Motor Corporation je ponosna objaviti ukupnu svjetsku prodaju hibridnih vozila (HV) od 10,05 miliona vozila do 31. januara, premašujući granicu od 10 miliona. Pored brojčane granice, ovo pokazuje čvrstoću tehnologije koja postaje općeprihvaćeno rješenje za smanjenje emisije stakleničkih plinova i drugih zagađenja.

Pomoć u smanjenju uticaja automobila na okolina već je dugo Toyotin prioritet. Na temelju stajališta da vozila povoljna po okolina mogu imati značajan pozitivan uticaj samo ako je njihovo korištenje rašireno, Toyota ohrabruje prihvaćanje hibridnih vozila širom svijeta na velikim tržištima.

Toyota je pokrenula prodaju Coaster Hybrid EV u julu 1997., a Priusa – prvog hibridnog putničkog automobila u masovnoj proizvodnji – u decembru iste godine. Otada Toyotina hibridna vozila uživaju izuzetnu podršku od potrošača širom svijeta. Zadnja granica od 10 miliona vozila dosegnuta je samo devet mjeseci nakon što je ukupna prodaja dosegnula 9 miliona vozila koncem aprila 2016.

Kako je smanjenje emisije stakleničkih plinova postalo problem globalnih razmjera, prva generacija Priusa je predstavljala Toyotin odgovor na probleme resursa i okoline dvadesetog stoljeća. Tim za razvoj Priusa je bio uvjeren da je, kakvi god bili rezultati njihovih napora, razvoj hibridnog vozila ključan za budućnost i da moraju učiniti sve što je nužno, a ne samo ono što je jednostavno moguće. Imajući to na umu, ovaj tim je svijetu predstavio prvo hibridno putničko vozilo u masovnoj proizvodnji.

Prius je postao tako popularan među kupcima da je postao sinonim za „vozilo povoljno za okolina“. Toyota Hybrid System (THS), koji je dio prve generacije Priusa, prerastao je u THS II 2003. godine, a nakon toga se prelio u široku paletu Toyotinih vozila. Prius četvrte generacije, koji je postao prvo vozilo konstruirano na Toyota New Global Architecture (TNGA), razvijen je, ne samo vodeći računa o uticaju na okolina, nego i s izuzetnim voznim performansama za stranke koje žele kupiti vozilo koje pruža užitak u vožnji.

Toyota je predstavila svoje prvo hibridno vozilo prije 20 godina, a u međuvremenu su se okolnosti oko vozila povoljnih po okolinu dramatično promijenile. Rastuća popularnost Priusa dovela je do stvaranja novih standarda za stranke pri izboru automobila na temelju njihovog uticaja na okolinu. Kako se povećavao broj proizvođača koji razvijaju i predstavljaju hibridna vozila, tako je nastao i novi segment „hibridnih vozila“.

Povrh toga, sada kada se stranke širom svijeta odlučuju za kupovinu hibridnih vozila i drugih vozila s malom potrošnjom goriva, cijela automobilska industrija može pridonijeti rješenju globalnih problema okoline. I nakon što je premašila granicu od 10 miliona vozila, Toyota će nastaviti stvarati sve bolje automobile za svoje stranke.

“Kada smo pokrenuli prodaju Priusa nitko nije znao niti što je to hibrid. Oni koji su ih vozili nazivani su čudacima i drugim imenima. Danas su, zahvaljujući svima onima koji su rano prihvatili Prius i dali mu priliku, hibridi postali popularni i na valu uspjeha izlaze iz područja nepoznatog i postaju glavni trend. Zahvalni smo svakom pojedinom našem kupcu koji nam je pomogao dostići ovu značajnu granicu od 10 miliona vozila. Posvećeni smo nastavku suradnje s njima u rješavanju svjetskih ekoloških problema.“

Takeshi Uchiyamada, Predsjedavajući upravnog odbora Toyote, poznat kao otac Priusa

Toyota procjenjuje da je do 31. januara, korištenje Toyotinih hibridnih vozila umjesto konvencionalnih vozila pogonjenih benzinskim motorom slične veličine i voznih performansi, rezultiralo emisijom CO2 manjom za, otprilike, 77 miliona tona i donijelo uštedu od otprilike 29 milijardi litara benzina.

Toyota je u oktobru 2015. objavila Toyota Environmental Challenge 2050, postavljajući ciljeve koje želi postići da bi pridonijela smanjenju negativnog uticaja automobila po okolinu na vrijednost čim bližu nuli i da bi pomogla u stvaranju održivog društva. Toyota je postavila hibridne tehnologije kao glavne tehnologije u zaštiti okoline za 21. stoljeće.

Hibrid obuhvaća sve potrebne tehnologije za razvoj vozila povoljnih po okolina, od vozila pogonjenih električnom energijom pohranjenom u bateriji do vozila na pogon vodikovim gorivnim člancima, što omogućava korištenje različitih kombinacija goriva. Toyota je posvećena daljnjem proširivanju svoje ponude vozila sa smanjenim uticajem na okolinu.

 

Kategorije: Vijesti