Nissan postao službeni partner UEFA Lige prvaka

NISSAN UEFA

Nissan postao službeni partner UEFA Lige prvaka

Nissan Motor Co., Ltd. danas je potvrdio četverogodišnju globalnu saradnju s UEFA Ligom prvaka, uključujući i UEFA Superkup. Ovim, dosad najvećim sponzorskim ugovorom ovog japanskog proizvođača, Nissan će postati službeni partner od sezone 2014./2015. do i uključujući sezonu 2017./2018.

„Inovacije koje uzbuđuju ono su što Nissan radi najbolje, a kao UEFA partneri želimo predstaviti nove načine na koje možemo obogatiti doživljaj UEFA Lige prvaka”, rekao je Roel de Vries, potpredsjednik korporacije i globalni direktor marketinga i komunikacija u Nissanu. „Najprestižnije nogometno takmičenje u Evropi bit će važna globalna platforma za Nissan i naš je cilj pokazati obožavateljima širom svijeta uzbuđenje koje donose nogomet i naši automobili. Oboje su rezultat rada nevjerovatnih ljudi koji svoj posao rade sa strašću.”

Kao službeni partner, Nissan će imati puna prava na sve utakmice, treninge prije utakmica, sadržaje, medije, VIP programe, razne događaje i finale.

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga odjela UEFA Events SA, dogovor je komentirao riječima: „Oduševljeni smo što će od iduće sezone Nissan biti službeni partner UEFA Lige prvaka. Nissan je uistinu vodeća globalna kompanija i dio je četvrte najveće automobilske grupacije na svijetu. Vjerujemo da će saradnja donijeti mnogo inovacija i uzbuđenja svim svjetskim tržištima i sigurni smo da Nissan može iskoristiti platformu koju pruža UEFA Liga prvaka kako bi nastavio s izgradnjom trenutnog uspjeha.”

Prema de Vriesu, UEFA Ligu prvaka po sezoni prati više od četiri milijarde gledalaca, te će ovaj dogovor Nissan približiti novim kupcima i zadržati brend u prvom planu za vrijeme evropske nogometne sezone.

UEFA Liga prvaka još je jedan primjer Nissanove podrške uzbudljivim sportovima, koja već uključuje ponosno sponzorstvo Olimpijskih igara u Rio de Janeiru 2016. godine, olimpijskih reprezentacija Velike Britanije i Meksika, Afričkog kupa nacija, univerzitetskog američkog nogometa, Heismanovog trofeja, Kanadske nogometne lige i ambasadora modela GT-R, Usaina Bolta, poznatog obožavatelja nogometa.

Kategorije: Vijesti