Volvo prodaja u julu – globalni rast prodaje od 8,3 posto i jaka potražnja u Kini i Evropi

Volvo V60 Plug-in Hybrid sa R-Design paketom

Volvo prodaja u julu – globalni rast prodaje od 8,3 posto i jaka potražnja u Kini i Evropi

Volvo Car grupacija (Volvo automobili) je u julu 2014. godine širom svijeta isporučila 36.438 automobila, odnosno 8,3 posto više u odnosu na isti mjesec prošle godine. Najveći rast prodaje od 47,8 posto, zabilježen je u Kini. To je ujedno i trinaesti uzastopni mjesec u kojem Volvo bilježi rast prodaje. U prvih sedam mjeseci 2014. godine, Volvo je isporučio ukupno 265.451 automobil, što predstavlja rast od 9,3 posto u odnosu na isti period 2013. godine.

Volvo je i u mjesecu julu nastavio sa pozitivnim rastom prodaje, uz isporuku 36.438 automobila, 8,3 posto više u odnosu na isti mjesec 2013. godine, a razlog je jaka potražnja na nekoliko ključnih tržišta.

Kina je zadržala titulu najvećeg Volvo tržišta sa 6.858 isporučenih automobila u julu, što je za čitavih 47,8 posto više u odnosu na juli prošle godine. Glavni pokretač odlične prodaje bio je „domaći“ S60L model, ali je crossover model XC60 i dalje najprodavaniji Volvo u Kini.

Volvo V60 Plug-in Hybrid sa R-Design paketom 2

Još jedan sjajan rezultat, postignut je i u rodnoj Švedskoj, gdje je Volvo nadjačao ukupno tržište i u julu isporučio 4.100 vozila, što je za 25,8 posto više nego u prošloj godini. I dalje se bilježi povećana potražnja za modelima XC serije, dok su karavanski modeli V70 i V60 bili najprodavaniji.

Volvo je i u ostatku Evrope u julu bio uspješan, naročito na nekoliko ključnih tržišta. U Velikoj Britaniji je zabilježen rast prodaje od 37,2 posto, u Italiji 36,9 posto, a u Njemačkoj 28,1 posto. Volvo V40 i XC60 su najtraženiji među evropskim kupcima, a zabilježen je i povećan interes za novom Drive-E generacijom motora. Sve u svemu, prodaja u Zapadnoj Evropi u julu je porasla za 8,3 posto.

Sjedinjenje Američke Države su u julu postale drugo najveće Volvo tržište sa isporukom 4.897 automobila, a najprodavaniji modeli su Volvo S60 i XC60.

„Jako sam zadovoljan nastavkom pozitivnog momenta u našim prodajnim rezultatima. Očigledno je da kupci jako cijene naše nove proizvode i tehnološka rješenja. To je veoma ohrabrujuća stavka u našim pripremama za predstavljanje potpuno novog XC90 modela.“ – izjavio je Bernard Bradley, potpredsjednik odjela za globalne komercijalne operacije pri kompaniji Volvo Cars.

Isporuke Volvo automobila u julu izgledaju ovako:
Juli Januar – Juli
2013 2014 Promjena 2013 2014 Promjena
Kina 4 640 6 858 47,8% 33 342 45 413 36,2%
SAD 5 908 4 897 -17,1% 38 486 34 228 -11,1%
Švedska 3 258 4 100 25,8% 28 643 34 611 20,8%
Zapadna Evropa bez Švedske 13 324 14 429 8,3% 93 956 102 059 8,6%
Ostala tržišta 6 520 6 154 -5,6% 48 340 49 140 1,7%
UKUPNO 33 650 36 438 8,3% 242 767 265 451 9,3%
 
Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u julu sa 10.803 prodata primjera. Slijedi ga Volvo V40 i V40 Cross Country, za kojeg se odlučilo 9.006 kupaca. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 4.466 isporučenih primjeraka. 
Kategorije: Vijesti