Citroën na ženevskom sajmu 2015.: 50 milijona automobila i još više kreativnosti!

Citroen Berlingo Mountain Vibe Concept

Citroën na ženevskom sajmu 2015.: 50 milijona automobila i još više kreativnosti!

Kreativnost, odvažnost, a ponekad čak i određena drskost sastojci su od kojih je satkana „success story“ marke Citroën, koja traje više od 95 godina!

Uspjeh koji će se u proljeće 2015. prikazati simboličnim rezultatom: 50 milijona automobila, koje potpisuje „double chevron“, prodanih od nastanka Marke. Prepoznatljiv potpis, simbol automobila snažnog stila, udobnih, hrabrih i jednostavnih za upotrebu te s inovativnim uslugama.

Citroen Berlingo Mountain Vibe Concept_1

Danas se Citroën oslanja na svoj DNK koji “kreativnost i tehnologiju stavlja u službu ugodnosti”, te time i dalje ulaže u svoj identitet kreativne i drukčije marke, koja nudi vedru i opuštenu mobilnost, kao i uglađeniji pristup automobilu putem svojih proizvoda, usluga ili svoje mreže.

Modeli i koncepti koji su predstavljeni na štandu Citroëna na Ženevskom salonu svjedoče o toj dinamici i nadahnuti su identitetom marke Citroën kako bi ponudili pročišćen i optimističan dizajn, udobnost za tijelo i duh te inteligentnu tehnologiju.

citroen berlingo 2015

Svjetska premijera
  • novi CITROËN Berlingo Multispace
  • jedinstveni koncept: Berlingo MOUNTAIN VIBE CONCEPT
Novosti
  • Nova gama CITROËN C4
  • CITROËN C3 Picasso “Black Top”
Obnovljena gama
  • Citroën C4 Cactus (i koncept: C4 CACTUS AIRFLOW 2L):
  • Novi Citroën C1
  • Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso
  • Citroën C-Elysee

Ženevski salon za širu će javnost biti otvoren od četvrtka 5. ožujka 2015. Štand marke Citroën nalazi se u Paviljonu 6.

Kategorije: Auto sajam