La Poste priča o marki Citroën: Jedna marka, jedna povijest

Citoren 2cv_2

La Poste priča o marki Citroën: Jedna marka, jedna povijest

Od 25. oktobra 2014, francuska pošta « La Poste » priča povijest o marki Citroën kroz kolekcionarsku knjižicu i jedinstvene poštanske marke koje prate povijest marke s kultnim vozilima.

Citroën je legendarna marka temeljena na pionirskom duhu izvanrednog poduzetnika, André Citroëna, osobi koja je bila ispred svog vremena i s posebnim smislom za otkrivanje talenta. Njegove inovativne tehnologije, avangardne reklame, rekordi o izdržljivosti razlozi su zbog kojih se o njemu pričalo kroz razdoblja.

Citroën je dosljedno vršio utjecaj. Traction Avant je bio povijesno, revolucionarno  vozilo, dok se dolazak Spačeka poklopio s dolaskom plaćenog godišnjeg odmora u Francuskoj, Žaba s poslijeratnim ekonomskim rastom, Méhari s Hippy pokretom, a Xsara s pobjedama na relijima…

Citroën_Méhari_offen

95 godina kasnije, Citroën još uvijek stavlja svoju kreativnost i tehnologiju u službu jedinstvenog stila, prepoznatljivog na prvi pogled, i dobrobit svojih kupaca, čiji je primjer C4 Cactus.

La Poste kroz svoje jedinstvene poštanske marke je svjedok te povijesti. Ona nudi priču o marki Citroën kroz 10 iznimnih poštanskih marki. Izdane su po prvi puta: 2 kolekcionarske knjižice od 5 i 10 poštanskih marki. Jedinstvena i ekskluzivna izdanja koja će privući kolekcionare.

Kolekcionarske knjižice bit će se pretpremijerno u prodaji 25. oktobrana Champs Elysées, u Citroën C_42, amblemskom mjestu koje utjelovljuje duh marke Citroën.