Otvoreno sportski: Novi Audi TT Roadster i Audi TTS Roadster

Audi TT Roadster

Otvoreno sportski: Novi Audi TT Roadster i Audi TTS Roadster

Čistoća u svom najljepšem obliku: Audi će na Sajmu automobila u Parizu predstaviti nove modele TT Roadster i TTS Roadster.  Kompaktni dvosjed postavlja nove standarde dizajna, pogona i ovjesa.  U ovoj trećoj TT generaciji posebno treba istaknuti Audijev virtualni kokpit.  Po prvi put, digitalna plača  sa instrumentima pruža sve informacije u vidnom polju vozača – koncept nikog ne ostavlja ravnodušnim. Novi sistem pokazivača i kontrolni sistem modela Audi TT dobili su nagradu Car Connectivity i pohvalu za unutrašnju inovaciju godine na događanju Automotive Interiors Expo Awards.

Dizajn, koji ima svoj karakter spojen je s bezvremenskom estetikom – treća generacija modela TT Roadster i TTS Roadster označava nastavak ove odlične tradicije.  Audijevi dizajneri ponovo su interpretirali stil ovog klasičnog vozila i nadopunili ga inovativnim komponentama.

Kontrolni sistem u novom Audiju TT Roadster i TTS Roadster u potpunosti je fokusiran na vozača. Dostupne su dvije izvedbe multifunkcionalnog upravljača.  Zahvaljujući ponovnom razvoju kontrolne logike, redizajnirani MMI terminal uključuje šest prekidača.  Kontrola glasom također olakšava upravljanje ovim sistemom tokom vožnje.

Novi TT Roadster spaja dinamičan osjećaj vožnje sportskog automobila sa doživljajem vožnje dvosjeda s otvorenim krovom.  Osnovu za to čine podupirači sa donje strane vozila i karoserija, koji znatno poboljšavaju kako torzionu krutost tako i udobnost vožnje.

Novi TT Roadster na cesti ima sportsku, kompaktnu i nisku pojavu.  Sa 4.177 milimetara, ovaj dvosjed je za 21 milimetar kraći od modela prethodnika.  Međuosovinski razmak je za 37 milimetara povećan na 2.505 milimetara.  Sa širinom od 1.832 milimetra novi TT Roadster je deset milimetara uži od prethodnika, ima visinu 1.355 milimetara (3 milimetra manje). Kod zatvorenog krova koeficijent otpora zraka je samo 0,30 – najbolja vrijednost u segmentu kompaktnih sportskih automobila.  To je rezultat činjenice da je Audi kombinovao prepoznatljivi dizajn sa izvrsnom aerodinamikom.

Kao i svi Audijevi Cabriolet modeli i novi TT Roadster i TTS Roadster također uključuju električno upravljani mekani krov.  Standardno je dostupan u crnoj boji, titan sivoj i Jive, te se savršeno uklapa u liniju dizajna automobila.  Sa dijelovima napravljenim od magnezija, aluminija, čelika i plastike, ovaj mekani krov je težak tek 39 kilograma, 3 kilograma manje nego kod modela prethodnika.  Ovo ima pozitivan uticaj na ukupnu težinu i središte ravnoteže ovog dvosjeda otvorenog krova.

Audi TTS Coupe 2014 - 03

Prilikom otvaranja i zatvaranja u ravni pretinac, krov se sklapa u obliku slova Z.  Krov uvučen u aluminijski pretinac ne smanjuje kapacitet prtljažnika, koji obuhvata 280 litara.  Električni pogon sa dva E-motora reguliše otvaranje i zatvaranje za dest sekundi, također u vožnji do približno 50 km/h.  Zahvaljujući zahtjevnoj tehnologiji zatezanja, zatvoreni krov je zategnut čak i kod velike brzine, te se može pohvaliti homogenim izgledom koji skriva poprečne lukove.

Novi TT Roadster ulazi u trku sa dva turbo četverocilindrična motora, TDI i TFSI.  Snažni TFSI osigurava učinkovitu vožnju modela TTS Roadster.  Sa snagama između 135 kW (184 KS) i 228 kW(310 KS) oni znatno nadmašuju motore prethodnika u smislu snage, dok su  im vrijednosti niže što se tiče potrošnje goriva.

Koristeći modularnu poprečnu matricu, svi motori su ugrađeni na jednaku poziciju – njihovo mjesto ugradnje ima velike prednosti u smislu pakiranja cijelog vozila.  Start-stop sistem je serija, u kombinaciji sa opcijskim sistemom kontrole dinamike vožnje Audi drive select (serija kod TTS Roadster) podesivi zvuk motora čini ga još melodičnijim.

Stalni pogon na sve točkove quattro je u potpunosti redizajniran: kao opcija dostupan je u kombinaciji s 2.0 TFSI motorom u modelu TT Roadster i čini dio standardne opreme u modelu TTS Roadster. Tokom normalne vožnje, njegova elektrohidraulična lamelasta spojnica optimalno raspodjeljuje pogonski moment između prednje i stražnje osovine ovisno o stanju vožnje, karakteristikama ceste i željama vozača.

Uz pomoć elektronski upravljane spojnice, zadovoljstvo u vožnji i sigurnost kombinuju se na jednom novom nivou. Tokom sportske vožnje više snage se usmjerava na stražnju osovinu, što doslovno ispaljuje nove modele TT Roadster i TTS Roadster u zavoje.

Treća generacija TT modela je prva u kojoj je stalni pogon na sve točkove integrisan u sistem kontrole dinamike vožnje Audi drive select.  Vozač može koristiti ovaj sistem kako bi karakteristike motora i rad servo sistema upravljanja prebacivao između režima comfort, auto, dynamic, efficiency i individualnih režima rada.  Audi drive select također ima pristup nizu opcijskih tehničkih modula uključujući sistem prilagodljivog ovjesa Audi magnetic ride (koji se standardno ugrađuje u model TTS Roadster) i šesto-stepeni S tronic mjenjač.

Kategorije: Sportisti