Audi u Ženevi predstavio novi A6 i e-tron SUV koncept

Audi u Ženevi predstavio novi A6 i e-tron SUV koncept

Audi je na ženevskom sajmu automobila predstavio potpuno novi A6 model i konceptni SUV e-tron. U kratkom filmu pred velikim brojem novinara i gostiju Audi je na originalan i zanimljiv način predstavio novi A6 model. Veliko interesovanje prisutnih za pokazuje važnost ovog modela za Njemačku marku.

Piše: Emir Kalender

Sa novim modelom A6, Audi predstavlja osmu generaciju svoje uspješne limuzine i u ovaj segment unosi mnogobrojne inovacije. Bilo u smislu digitalizacije, udobnosti ili sportskih karakteristika, ovaj elegantno oblikovani A6 je multitalent u luksuznoj klasi.

Kao i A8 i A7 Sportback, A6 je izražajni ambasador novog Audijevog dizajnerskog pravca. Sa zategnutim površinama, oštrim rubovima i privlačnim linijama, ova poslovna limuzina nepogrešivo izražava svoje karakteristike: sportsku eleganciju, visoku tehnologiju i profinjenost.

Dizajn svjetala ističe tehnički karakter novog A6 modela. Audi isporučuje prednja svjetla u tri različite izvedbe. Kod top izvedbe, HD Matrix LED prednjih svjetala, pet vodoravnih linija formira potpis dnevnih pozicijskih svjetala, naglašavajući širinu prednjeg kraja.

Vanjština se ističe uravnoteženim proporcijama, dugi poklopac motora, dugi međuosovinski razmak i kratki prevjesi. Novi A6 je dugačak 4.939 milimetara, odnosno 7 milimetara više od prethodnika. Širina je povećana za 12 milimetara na 1.886 milimetara, dok je visina od 1.457 milimetara za 2 milimetra veća nego kod prethodnog modela.

Široka nisko postavljena Singleframe rešetka hladnjaka, ravna prednja svjetla i snažno oblikovani otvori za zrak odišu sportskom notom. Ponuda boja za novi A6 uključuje 14 boja, od kojih je sedam novih. Pored osnovne verzije kupci mogu odabrati dva sportska i dizajnerska vanjska paketa, kao i S line Extérieur paket.

Unutrašnjost novog A6 uključuje black panel dizajn, prigušeni izgled koji odražava tehničke kompetencije i digitalni karakter ove poslovne limuzine. Izvučena prednja ploča i smirena neisprekidana vodoravna linija kreiraju prozračni osjećaj prostranosti.

Centralna konzola u novom Audiju A6 usmjerena je prema vozaču; gornji MMI na dodir osjetljivi ekran također je malo zakrenut ulijevo. Sa svojim black panel izgledom, kada je isključen gotovo da nestaje u aluminijskom okviru. Ovaj ekran se aktivira kada se otvore vrata; njegovo grafičko korisničko okruženje doima se reducirano, čime odgovara dizajnu unutrašnjosti.

Nova tehnologija za veću udobnost, sigurnost i efikasnost

Još više udobnosti, staloženosti i sigurnosti na dugim i kratkim putovanjima. Novi A6 sa novim i profinjenim sistemima pomoći vozaču u luksuznoj klasi postavlja nove standarde. To uključuje sisteme parking pilot i garage pilot koji će tokom sljedeće godine nadopuniti ponudu opreme.

Ovi sistemi autonomno manevriraju ovu limuzinu u i iz parkirnog mjesta ili garaže. Vozač može izaći iz automobila prije aktiviranja i nadzora procesa uporabom myAudi aplikacije na pametnom telefonu. Kako bi to učinio, vozač mora konstantno pritiskati odgovarajuću funkcijsku tipku.

Novi Audi A6 nudi bogatu ponudu rješenja povezivosti za vrhunsku sigurnost, praktičnost i prilagođavanje. Standardna oprema uključuje MMI navigacijski sistem, a MMI navigacijski sistem plus – medijsku centralnu tačku novog dizajna – dostupan je kao opcija. Tehnološki napredni modul za prijenos podataka koristi novi LTE Advanced standard. MMI navigacijski sistem plus također nudi niz novih navigacijskih karakteristika. To uključuje funkciju samo-učenja na osnovu odvezenih ruta, što generira inteligentne prijedloge traženja.

Karoserija novog Audija A6 također doprinosi opuštenoj atmosferi u kabini. Jedan faktor je napredna aerodinamika. Uz minimalni koeficijent otpora zraka od 0,24 (sa motorom koji će biti kasnije predstavljen) i zahvaljujući sofisticiranoj aeroakustici, limuzina ostaje ugodno tiha čak i pri visokim brzinama.

Za početak prodaje na evropskim tržištima, novi Audi A6 ima dva snažna, uglađena motora, jedan dizelski i jedan benzinski. Benzinski motor je V6 3.0 litreni TFSI koji sa svojih 340 KS i 500 Nm okretnog momenta ovu limuzinu od 0 do 100 km/h dovodi za 5,1 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h koja je elektronski ograničena.

Dizelski motor je V6 3.0 litreni TDI sa 286 KS i 620 Nm okretnog momenta. On je uparen sa osamstepenim Tiptronic mjenjačem, a benzinski motor 3.0 TFSI standardno se isporučuje sa sedamstepenim S tronic mjenjačem. Obje verzije dolaze sa Quattro pogonom na sva četiri točka.

Model sa Tiptronic mjenjačem dolazi sa samo-blokirajućim centralnim diferencijalom; u kombinaciji sa S tronic mjenjačem, postava uključuje još efikasniju ultra tehnologiju, koja ovisno o uslovima može isključiti pogon na zadnjim točkovima u svrhu manje potrošnje goriva.

Vozač može odabrati razne profile vožnje preko Audi drive select sistema koji nudi široki raspon između udobnosti i sportskih karakteristika koje su još više istaknute nego kod odlazećeg modela.

e-tron SUV koncept

Pored poptuno novog A6 modela Audi je predstavio i konceptni e-tron SUV model koji se već mogao vidjeti na ulicama Ženeve. Audi sa e-tron SUV-om otkriva prototip svog prvog električnog modela. Ovaj sportski SUV kombinira prostor i udobnost tipičnog luksuznog automobila koji je prikladan za svakodnevnu upotrebu.

Sa ovim model Audi se okreće budućnosti koja donosi potpuno električne automobile. Plan je da 2020 godine Audi ima tri električna vozila u svom asortimanu, jedan Gran Tourismo, SUV i kompaktni model. Do 2025. godine Audi planira da ponudi 20 električnih i plug-in hibridnih modela.