Novi Cee’d u BiH

Predstavljen novi Cee’d u BiH

Kia je BH tržištu premijerno predstavila svoj najveći prodajni adut, novi Cee’d, u hatchback izvedbi. Novi Cee’d je u potpunosti razvijen po ukusu europskih kupaca što je garant za dobar tržišni udio već na startu prodaje.

Trenutno novi Cee’d je dostupna samo u hatchback izvedbi, a do kraja godine kupcima će se ponuditi karavanski i kupe oblici karoserije. Cee’d je opremljen modernim benzinskim i dizelskim motorima, sa izrazito niskom potrošnjom. Raspon snage za benzinskih motora ide od 100 do 135 KS, dok raspon snage za dizelske motore ide od 90 do 128 KS.

Kada je u pitanju cijena novog Cee’da one se kreću od starnog benzinskog modela za koji je potrebno izdvojiti 24.990 pa do najopremljenijeg dizela za koji je potrebno izdvojiti 45.990 KM. U nastavku teksta možete pročitati sve detalje o novom Cee’du.

Cjenovnik novog Cee’da

Otmjen, snažan, ekonomičan, siguran i stvoren za uživanje

Na tržište je stigao model sjajnog dizajna i odličnih performansi – Cee’d druge generacije. Najnoviji automobil nižeg srednjeg segmenta, nasljednik modela koji je od 2007. godine pa sve do danas osvojio više od 633.000 kupaca, projektiran je u Kijinom razvojnom centru u njemačkom Rüsselsheimu i oblikovan u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu. Novi Cee’d, koji se proizvodi u slovačkoj fabrici u Žilini, prilagođen je evropskim ukusima i dolazi s pet različitih motora, bogatim paketima opreme, različitim dizajnom unutrašnjosti i već dobro poznatom 7-godišnjom garancijom.

Made by Peter Schreyer 

Druga generacija cee’da koji pripada nižem srednjem segmentu automobila, nastupa na tržište u 5-vratnoj izvedbi, a odlikuje se posebnim dizajnom i svježinom dok na jesen očekujemo i karavansku varijantu. Model potpisuje njemački automobilski guru Peter Schreyer, dizajner koji se ponosi brojnim međunarodnim priznanjima kao što su red dot award, Designpreis der Bundesrepublik Deutschland i iF product design award. Glavne karakteristike ovog modela su snaga, dinamičnost i elegancija. Aerodinamičan prednji dio vozila, atraktivna prednja maska i fluidne linije pokazuju novi pravac u oblikovanju vozila C segmenta.

Kompakt se u dužinu proteže na 4310 milimetara s 2650 milimetara dugim međuosovinskim razmakom. Sportski zaobljen zadnji dio vozila izražava dinamičnost koja se nastavlja niskim stavom, kratkim prevjesima i dugim međuosovinskim razmakom. cee’d sve to kombinira s čvrstim preciznim linijama čime podsjeća na sportske kupee. Koeficijent otpora zraka kod novog modela s gotovo ravnim dnom iznosi 0,30, dok kod prethodnog modela iznosi 0,33.

Ukoliko upoređujemo novi model sa starim, vidimo značajne pomake u dimenzijama – novi cee’d je 50 milimetara dulji, 10 milimetara niži i 10 milimetara uži u odnosu na prethodnika. Povećan je i razmak između točkova – kod prednjih točkova je 17 milimetara širi, a pozadi 32 milimetra što postavlja dinamični potencijal cee’da na višu razinu. Prednji prevjes je 15 milimetara duži, a zadnji za 35 milimetara dok je međuosovinski razmak ostao nepromijenjen s 2560 milimetara čime pripada među najduže u svom segmentu.

Cee’d se može odabrati u 10 različitih boja karoserije. Pet je posve novih boja, a pet je već poznato iz prethodnog modela. Osim novih boja, u ponudi su i novi 15-inčni i 16- inčni čelični naplatci te 16-inčni, 17-inčni i 18-inčni alu naplatci s najvećim pneumaticima od 225 milimetara.

Preium unutrašnjost

Cee’d nove generacije otvara novo poglavlje u razumijevanju novih automobilskih trendova počevši s novom koncepcijom kabine koja je udobnija, prostranija i bogatija opremom. Putnička kabina ostavlja dojam sportskog duha i dinamičnosti te nudi puno više prostora. Vozač i suvozač koriste 12 milimetara više prostora u visini glave te 21 milimetar u predjelu nogu. Prostor za ramena povećan je za 5 milimetara. Zapremnina prtljažnika povećana je za 12% i iznosi rekordnih 380 litara u odnosu na nekadašnjih 340 litara iz prethodnog modela čime se cee’d postavlja na sam vrh svoje klase. Kada je potrebno više prostora za prijevoz stvari zadnja klupa se može složiti u omjeru 60/40 i zapremnina raste na čak 1318 litara. Prtljažni prostor je i funkcionalniji zbog 118 milimetara šireg otvora te posjeduje brojne pretince za odlaganje prtljage. Cee’d pokazuje svoju praktičnost nudeći podesivi naslon za ruke, centralnu konzolu i veće držače za čaše u vratima. Držači za čaše u prednjim vratima dovoljno su veliki za odlaganje boca od 1,5 litru, a u držačima u zadnjim vratima mogu se ostaviti boce u 0,7 litara.

Udobna sjedišta i svijetla kabina dopunjeni su atraktivnim mjeračima i logično raspoređenim tipkama. Brojne pretince za odlaganje stvari nadograđuje izvrsna ergonomija. Za idealan položaj vozača tu su progresivni servo upravljač s tri kraka i sjedišta s potporom u lumbalnom dijelu. Oba prednja sjedišta električno su podesiva i grijana. Za dodatni ugođaj u vožnji kupci će slušati CD/MP3 audio sistem sa 6 ugrađenih zvučnika i komandama audio uređaja na upravljaču i koristiti se USB, AUX i iPod priključkom za audio uređaj. Praktičnost i ergonomiju nadopunjavaju vrlo pregledni i atraktivni trodjelni mjerni instrumenti TFT-LCD Supervision. Unutrašnjost se također može prilagoditi ukusima kupaca i dolazi u tri osnovne kombinacije: crnoj, kameno sivoj i smeđoj boji. Osim navedenog, tu su i detalji u bojama svijetlog kroma, piano crnoj i boji aluminija. Centralna konzola lagano je zakrenuta prema vozaču, ima integrisani audio sistem s opcijskim 4,3-inčnim TFT-LCD zaslonom te mogućnosti ugradnje 7-inčnog aktivnog navigacijskog sistema s govornim uputama na deset svjetskih jezika koji je povezan s kamerom za prikaz događanja iza vozila pri vožnji unazad.

Cee’d oduševljava ponudom opreme. Među najvažnije pripada čak 1045 milimetara dugačak panoramski krov. Ugodnijem ambijentu doprinosi efikasni dvozonski automatski klima uređaj koji posjeduje dodatno prozračivanje za putnike na zadnjoj klupi. Posebno su zanimljivi mjerni instrumenti sa Supervision osvjetljenjem, električna parkirna kočnica i sistem pokretanja vozila bez ključa. Moguće je naručiti i Winter paket za zimske vremenske uslove što podrazumijeva grijani obruč upravljača i električno grijano vozačevo i suvozačevo sjedište. Među zanimljivije dodatke svakako spada putni računar s indikatorom promjene stepena prijenosa te izbor od tri veličine prikaza podataka.

Za jednostavnije i sigurnije parkiranje zadužen je sistem2 pomoći pri parkiranju s prednjim, bočnim i zadnjim parkirnim senzorima i automatskim okretanjem obruča upravljača. Potrebno je spomenuti kako sistem koristi šest prednjih i četiri zadnja senzora za parkiranje vozila u parkirno mjesto.

Motori nove generacije i 6-stepeni mjenjači

Pri razvoju novog cee’da su inženjeri u njemačkom razvojnom centru u Rüsselsheimu posebnu pažnju posvetili razvoju motora koji su u odnosu na motore iz prethodnog modela štedljiviji za oko 4%. Za ljubitelje dizelskih motora ponuđeni su 1,6-litarski i 1,4- litreni četverocilindraš s common-railom i turbopunjačem s varijabilnom geometrijom. 1,6-litarski dizelski VGT, kojeg proizvode u slovačkoj fabrici, ponuđen je u slabijoj izvedbi s 80 kW (110 KS) i u jačoj s 94 kW (128 KS) i 260 Nm okretnog momenta pri 1900 i 2750 okr./min. 1,4-litarski četverocilindraš WGT sa 66 kW (90 KS) razvija 220 Nm okretnog momenta pri 1500 i 2750 okr./min. Sva tri dizelska motora ističu se po izuzetno niskoj potrošnji goriva! 1,6-litarski dizel s 94 kW (128 KS) za kojeg će se vjerojatno odlučiti većina kupaca dizelskih motora, prosječno troši oko 4,1 l/100 km, a u izvedbi sa sistemom ISG (sta/stop) i paketom EcoDynamics njegova se potrošnja još smanjuje i dostiže dostiže rekordnih 3,7 litara na 100 kilometara uz prosječan ispust CO2 od samo 97 g/km.

Benzinski dio ponude sastoji se od 1,4-litarskog motora iz porodice Gamma. Manji četrverocilindraš sa 73 kW (100 KS) opremljen je sistemom multipoint-ubrizgavanja (MPI = Multi Point Injection) za doziranje goriva po svakom cilindru i kontinuiranim promjenjivim upravljanjem ventila (CVVT). Za sportsku vožnju u ponudi je 1,6-litarski motor s direktnim ubrizgavanjem benzina GDI, kontinuiranim promjenjivim upravljanjem ventila i usisnim cijevima, najveće snage od 99 kW (135 KS) i 165 Nm okretnog momenta pri 4850 okr./min. Njegova prosječna potrošnja goriva iznosi oko 5,8 litara na 100 kilometara. U izvedbi EcoDynamics potrošnja motora se smanjuje na 5,2 litre na 100 kilometra, a emisije CO2 iznose 119 g/km.

Svi motori novog cee’da serijski su opremljeni sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Ljubiteljima automatika svidjet će se 6-stepeni automatski hidraulični mjenjač povezan s 1,6-litarskim dizelskim motorom. Tehničku poslasticu predstavlja 1,6-litarski benzinski motor s dvostrukim kvačilom i oznakom DCI (Dual Clutch Transmission). Njega je Kia razvila u saradnji s poznatim njemačkim proizvođačem mjenjača. Mjenjač DCI omogućava uglađenu, a po potrebi i brzu sportsku vožnju uz zadržavanje niske potrošnje goriva i niske emisije.

Svi Kijini motori, dizelski i benzinski, projektirani su s ciljem dostizanja što niže potrošnje goriva, a kao opcija se nudi paket EcoDynamics koji objedinjuje brojne tehnologije za što veću ekonomičnost i niže emisije. Ističemo ISG sistem za automatsko gašenje motora pri mirovanju, pneumatike s niskim otporom trenja, inteligentni alternator AMS i aktivni ECO sistem za podešavanje djelovanja kompresora za klima uređaj i njegovo optimalno korištenje energije.

Bogata oprema

Novi Cee’d po mogućnosti izbora paketa opreme definitivno pripada premium segmentu. Kupci mogu odabrati između četiri različite tkanine u unutrašnjosti vozila, uključujući i kožu te različite boje unutrašnjosti u kombinaciji s ukrasnim elementima koji dolaze u svijetlom i tamnom kromu i piano crnoj boji. Osnovne boje unutrašnjosti su crna i kameno siva. Novi Cee’d oduševljava već najosnovnijim paketom opreme. Tu su npr. električni servo upravljač podesiv po visini i dubini, audio sistem sa šest zvučnika i komandama na upravljaču te iPod, Aux i USB ulazi i putni računar. Ugodnijem ambijentu novog Cee’da doprinosi diskretno LED osvjetljenje centralne konzole i kućišta prednjih ručica za otvaranje vrata.

Napomenimo i mogućnost izbora dvozonskog automatskog klima uređaja, mjernih instrumenata sa Supervision osvjetljenjem, električno podesivog sjedišta vozača s memorijskom funkcijom i panoramskog krova dužine 1045 milimetara. Novi Cee’d može se pohvaliti i Xenon prednjim svjetlima s LED elementima te sistemom za osvjetljenje u zavojima (snop svjetlosti se pomiče u skladu s pomicanjem upravljača). Za jednostavnije i sigurnije parkiranje zadužen je sistem pomoći pri parkiranju s bočnim i zadnjim senzorima te uređajem za automatsko okretanje upravljača kako bi se vozilo jednostavno parkiralo na parkirno mjesto. Jedini zadatak za vozača je po potrebi dodavati gas i kočiti, a sve drugo radi sistem.

Podvozje nove generacije i flex steer

Cee’d se može pohvaliti potpuno nezavisnim prednjim i zadnjim ovjesom. Prednji ovjes je tipa McPherson sa stabilizatorom i plinskim amortizerima. Pozadi je ovjes s dvije poprečne vodilice i jednom uzdužnom na svakoj strani te plinski amortizeri i poprečni stabilizator. Zadnji razmak između točkova je širi u odnosu na prethodni model i povećava stabilnost vozila. Kod voznih osobina, potrebno je spomenuti torzioni stabilizator čvrste karoserijske osnove (poboljšana je za 45% u odnosu na prethodni model).

Sve varijante Cee’da serijski su opremljene električnim progresivnim servo upravljačem koji u odnosu na klasični servo upravljački sistem doprinosi nižoj potrošnji goriva. Promjer kruga okretanja je 10,28 metara (kod prošlog modela 10,34 metara), broj okretaja upravljača između krajnjih položaja je 2,85 okreta. Novi Cee’d opcijski dolazi sa sistemom podešavanja upravljača ovisno o željenom načinu vožnje pod nazivom Flex Steer za izrazitu voznu dinamiku. Vozač može izabrati između tri načina djelovanja električnog servo upravljačkog sistema: udobne, normalne i sportske vožnje.

Sve varijante Cee’da opremljene su kočionim diskovima koji su u odnosu na prošli model još efikasniji. Prednji samoventilirajući diskovi promjera su 300 ili 280 milimetara, a zadnji diskovi 284 milimetra ili 262 milimetra kod slabije izvedbe motora. Kod prošlog modela zadnji diskovi bili su promjera 262 milimetara kod svih izvedbi. Kočioni sistem nadopunjuje serijski 4-kanalni uređaj protiv blokiranja točkova ABS i sistem za elektronsku raspodjelu kočione sile EBD. Put kočenja pri brzini od 100 km/h do potpunog zaustavljanja iznosi do 36,5 metara.

Vrhunska siugrnosna oprema

Unutrašnjost novog cee’da predstavlja iznimno siguran prostor. Cee’d je opremljen s brojnim sigurnosnim dodacima za optimalnu zaštitu putnika u slučaju nesreće. Među najvažnije sigurnosne elemente spadaju čvrsta karoserijska osnova sa šest sigurnosnih zračnih jastuka i aktivno prednje uzglavlje u službi sprječavanja ozljeda vrata pri udaru vozila odostraga. Sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila ESC obuhvaća brojne sigurnosne sisteme: VSM (Vehicle Stability Management), ABS sistem protiv blokiranja točkova kod kočenja, BAS automatsko pojačavanje sile kočenja, HAC sistem pomoći pri kretanju na uzbrdicama i sistem automatskog paljenja svih pokazivača smjera kod naglog i snažnog kočenja. Cee’d je opremljen naprednim sistemom upozorenja u slučaju promjene vozne trake (LDWS) kojim se smanjuje mogućnost nesreća kada je vozač umoran ili mu je pala koncentracija.

Kamera nadzire položaj vozila u odnosu na cestovne oznake i upozorava vozača zvučnim signalom na njegovo nenamjerno približavanje drugoj voznoj traci. Sistem djeluje pri brzini višoj od 60 km/h. Cee’dova karoserija je za 57% čvršća od prethodne generacije koja je na Euro NCAP testiranjima lako osvojila maksimalnih pet zvjezdica. Bočna ojačanja u vratima su za 50% čvršća u odnosu na prošli model, a ojačani su i B nosači. Svi bočni pragovi izrađeni su od čelika visoke strukturne čvrstoće. Dodatna ojačanja povezuju osovine, prtljažni i zadnji dio karoserije te cjelokupno karoserijsko dno.

Visokom stepenu sigurnosti doprinose ISOFIX sidrišta za dvije dječije sjedalice na zadnjoj klupi, dodatni parkirni senzori za sigurniju vožnju unazad, sistem za prikaz preniskog tlaka u pneumaticima i stakla s posebnim slojem za brže oticanje vode. Takođe je potrebno spomenuti poboljšanu sigurnost pješaka jer su kod novog modela posebno prilagođen prednji dio vozila, branik i poklopac motora, koji se lakše deformiraju i ublažavaju udarac na pješaka. Cee’d pomoću TPMS sistema kontroliše tlak zraka u pneumaticima i upozorava vozača na pad tlaka ispod sigurne razine.

Revolucionarna garancija

Novi Cee’d, kao i svi Kijini modeli, na evropsko tržište dolazi s fabričkom 7-godišnjom garancijom odnosno do 150.000 pređenih kilometara. Garancija u prve tri godine važi za neograničen broj pređenih kilometara. Garancija vrijedi za cijelo vozilo, nije vezana na prvog vlasnika i prenosiva je na sve buduće kupce. Na taj način Kia ostaje brend s najdužom garancijom, ne samo u našoj zemlji, nego i u cijeloj Evropi.

Kia je jedini proizvođač vozila sa sedmogodišnjom garancijom, a time, osim garancije na kvalitet, svojim strankama garantuje i očuvanje vrijednosti vozila. Sve varijante cee’da dolaze iz Kijine fabrike u slovačkom gradu Žilina. Proizvodni kapacitet fabrike, koja se može pohvaliti s 300 robota, je 300.000 vozila godišnje, a zapošljava 3900 ljudi koji od januara 2012. godine radi u tri smjene.

Besplatno 7-godišnje servisiranje za sve kupce Cee’da nove generacije

Kao brend koji je prvi bh. kupcima ponudio revolucionarnu 7-godišnju garanciju, Kia još više nagrađuje svoje stranke – svima, koji će do kraja jula kupiti Cee’da nove generacije, Kia nudi i besplatno 7-godišnje sevisiranje vozila (do isteka garancije)!

Kategorije: Noviteti