Test: Toyota C-HR 1.8 C-LUB – Mali SUV sa puno kvaliteta

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Test: Toyota C-HR 1.8 C-LUB – Mali SUV sa puno kvaliteta

Toyota C-HR u svojoj drugoj generaciji predstavljena je krajem 2023. godine na Ibizi, a ne dugo nakon evropske premijere stigla je i na bh. tržište. Japanski SUV iz C segmenta u svojoj drugoj generaciji donosi brojna poboljšanja i novitete u odnosu na prethodnu generaciju. Često su se mogle čuti zamjerke na račun Toyotinog konzervativnog pristupa prilikom stvaranja novih modela. Neke od njih japanski proizvođač je uvažio, dok se za druge pokazalo da su potpuno neutemeljene i da je Toyotin put ispravan – prije svega mislimo na zadržavanje hibridnih modela i ne odustajanje od benzinskih motora. Na testu smo imali model sa posljednjom petom generacijom hibridnog pogonskog sklopa, pa u nastavku možete čitati detaljan test ovog vrlo zanimljivog SUV modela.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
v
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 01
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 02
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 03
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 04
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 05
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 07
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 08
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 09
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 10
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 11
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 12
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 13
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 14
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 15
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 16
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 17
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 18
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 19
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 20
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 21
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 22
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 23
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 24
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 25
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 26
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 29
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 30
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 06
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 28
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 32
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 31
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 33
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 34
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 35
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 36
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 37
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 38
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 39
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 40
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 41
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 42
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 43
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 44
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 45
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 46
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 47
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 48
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 49
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 50
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 51
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 52
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 53
previous arrow
next arrow
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 01
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 02
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 03
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 04
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 05
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 07
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 08
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 09
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 10
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 11
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 12
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 13
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 14
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 15
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 16
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 17
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 18
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 19
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 20
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 21
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 22
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 23
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 24
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 25
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 26
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 29
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 30
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 06
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 28
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 32
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 31
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 33
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 34
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 35
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 36
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 37
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 38
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 39
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 40
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 41
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 42
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 43
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 44
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 45
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 46
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 47
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 48
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 49
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 50
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 51
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 52
Test Toyota C-HR 1.8 Hibrid C-LUB -2024- 53
previous arrow
next arrow

Piše: Emir Kalender

Dizajn i ponuda prostora: atraktivan sa dobrim proporcijama

Toyota je već u prvoj generaciji C-HR modela pokazala da zna kreirati automobil koji će biti dizajniran van aktuelnih dizajnerskih klišea. Zapravo to je rezultat odluke vodstva japanskog diva da više ne proizvodi „dosadne“ automobile. Pozitivne reakcije kupaca prije svega mlađe životne dobi samo su dodatno dale vjetar u leđa Toyotinim dizajnerima. Ipak, prva generacija nije bila savršena.

Na evropskom kontinentu bilo je prigovora na prekonzervativna dizajnerska rješenja u unutrašnjosti i na prilično skromnom prostoru u putničkoj kabini. Kako bi se stvari popravile druga generacija u potpunosti je dizajnirana u evropi i prioritetno za evropske kupce što će se pokazati kao ispravna odluka. O samom dizajnu nećemo puno govoriti jer stara izreka kaže „o ukusima se ne raspravlja“. Međutim nećemo kriti simpatije prema izgledu novog C-HR modela koji je potpuno drugačiji od svog prethodnika.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Vanjski dizajn nije nikakva evolucija prethodne generacije već je proizvod koji je nastao od „praznog lista papira“. Ipak dizajnerski pristup je poznat od nekud, pa ćemo prepoznati da su oštre linije slične onim na novom Priusu, a bolji poznavaoci automobilskog tržišta zaključit će da tu ima dizajnerskih gena sa Toyotinog luksuznog brenda LEXUS. Bočna strana naglašava dinamične linije, a tu je i zanimljivo rješenje utopljenih ručica za otvaranje vrata.

Cjelokupni vanjski dizajn temelji se na čistim površinama koje su izlomljene oštrim linijama. Moderne svjetlosne grupe u LED tehnologiji fantastično su uklopljenje u vanjski izgled automobila. Svjetlosne grupe su i jedna vrsta komunikacionog jezika automobila sa njegovom okolinom pa Toyota C-HR svojom pojavom naglašava naprednost.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Unutrašnjost novog C-HR modela pravo je osvježenje ili bolje rečeno pravo pozitivno iznenađenje po pitanju dizajnerske filozofije. Toyotini dizajneri unutrašnjosti automobila do sada su uvijek težili da zadrže prilično konzervativna rješenja koja su često nailazila na negativne komentare. Takvim komentarima sada je došao kraj jer unutrašnjost novog C-HR modela kreirana po mjeri modernog evropskog kupca.

Već sa prvim sjedanjem za upravljač ovog automobila brzo i jednostavno ćete naći idealnu vozačku poziciju. Ergonomija je odlična pa su sve komande na logičnim mjestima i na dohvatu ruke. Dizajneri nisu eksperimentisali sa modernim i slobodno možemo reći nepotrebno komplikovanim „touch sliderima“ i ostalim igračkama koje se danas pokušavaju nametnuti kao „dobro i moderno“ rješenje.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Pravi fizički prekidači od kojih Toyota nikada nije odustala i dalje su zaduženi za upravljanje svim bitnim sistemima, poput klimatizacije, paljenja svjetala, izbora modova vožnje itd. No ovog puta oni su vrlo fino i skladno dizajnirani. Nemali broj fizičkih prekidača nalazi se i na trokrakom kožom presvučenom upravljaču pa vozač ne mora skidati ruke s njega za upravljanje brojnim sistemima.

Novi C-HR model poboljšat će sliku Toyota brenda prije svega na evropskom tržištu.

Novi C-HR zadržava vozačku intuitivnost

Veliki broj automobilskih proizvođača preuzeo je od američke Tesle jedno potpuno nebulozno rješenje u putničkoj kabini. Naime, jednostavno svi se utrkuju ko će postaviti veći centralni ekran, koji ruku na srce iz vozačke perspektive nema nikakvu opravdanu funkciju. Zapravo sa svojim neprirodno velikim dimenzijama oni donose više smetnji nego koristi, a u isto vrijeme ispred vozača se postavljaju mali ekrani na kojim se sve manje prikazuje korisnih informacija. Iz normalnog vozačkog pogleda stvari bi trebale biti obratne! Upravo to je Toyota napravila sa novim C-HR modelom.

Toyota je odlučila da fokus prikaza bitnih informacija bude na digitalnom ekranu ispred vozača, a da ostatak bude prebačen na centralni ekran u razumnim dimenzijama. Grafička rješenja su moderna i bez prevelikog broja animacija i drugih „dječjih igrica“ pa cjelokupni sistem radi brzo i pouzdano što nije čest slučaj kod „atraktivnije“ konkurencije gdje ekrani znaju često zalediti poput nafte u Sibiru.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Digitalni ekran ispred vozača nudi prikaz velikog broja informacija koje po svom nahođenju požete postavljati na određena mjesta. Broj informacija i mogućnosti podešavanja njihovog prikaza je velik, a sama podešavanja su malo komplikovana baš zbgo velikog broja informacija i mogućnosti podešavanja. Ovaj segment mogao je imati malo bolju organizaciju, ali možda to nekome neće toliko smetati. Na to treba dodati da C-HR kao moderni automobil ima i veliki broj sistema pomoći u vožnji koji su stalno aktivni. Njihovo deaktiviranje moguće je samo preko upravljača i digitalne instrument table, a svakim novim startanjem automobila oni se reaktiviraju.

Zašto ovo spominjemo? Recimo sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova funkcioniše preko „oštro i dalekovidne“ prednje kamere pa tako svaki znak ne može ostati ne prepoznat. Ako nekim slučajem vozite preko ograničenja brzine, što će biti najčešći slučaj, dobivat ćete tonsko upozorenje iz instrument table. Nakon nekog vremena to postaje iritantno, a nemate mogućnost trajnog gašenja. Ko ne želi da je ovaj sistem aktivan morat će se malo uigrati da brzim radom prstiju svaki put ga ugasi preko komandi na upravljaču.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Novi C-HR isporučuje se u sedam različitih paketa opreme, a testni model bio je opremljen trećim po redu C-LUB paketom opreme koji će sigurno zadovoljiti veliki broj kupaca. Svojom ponudom opreme kupce neće lišiti ničega što je danas pod „must have“, ali ono što bi svakako bio pun pogodak jesu grijači prednjih sjedišta. U svakom slučaju doplata 6.400 KM u odnosu na ulazni Enter paket definitivno je opravdana i vrijedi uloženog novca. Detaljan spisak cijena i opreme možete pročitati OVDJE.

Ponuda prostora: sa novim dimenzijama više prostora

Prva generacija C-HR modela nije nudila neku veliku raskoš po pitanju prostora, a često se moglo čuti da je zadnja klupa prilično klaustrofobična. U drugoj generaciji stvari su znatno drugačije pa novi C-HR sa dimenzijama: dužina 4.360 mm, visina 1.558-1.564 mm, širina 1.830 mm i međuosovinski razmak 2.640 mm, nudi znatno više prostora na zadnjoj klupi u segmentu nogu.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Nema više ni osjećaja klaustrofobičnosti pa se svi putnici osjećaju ugodnije tokom putovanja. Prednja sjedišta imaju izraženu profilisanost, dobru bočnu podrški i dosta su čvrsta, ali su i dalje dovoljno udobna za duža putovanja. Zadnja sjedišta nisu u tolikoj mjeri profilisana, a njihov naslon djeljiv je u omjeru 60:40. Osnovna zapremina prtljažnika je 388 litara, a potpunim preklapanjem naslona zadnje klupe isti se povećava na 1.155 litra.

Kada je komfor u pitanju ne treba preskočiti i veoma dobru zvučnu izolaciju putničke kabine. Zahvaljujući dobroj aerodinamici u putničkoj kabini nema buke od vrtloženja zraka ni pri većim brzinama, kao ni šumova koji dolaze sa točkova. Jedino nedostaje malo više zvučne izolacije između putničke kabine i motornog prostora, pa kada je benzinski motor na maksimalnom opterećenju, u putničku kabinu dopire veći broj decibela.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Vozne karakteristike: fantastična ekonomičnost i dobra agilnost

Toyota je davno počela razvoj hibridnih pogonskih sistema i stekla ogromno iskustvo na tom polju. Brojni proizvođači nisu se upuštali u razvoj takvih pogona jer to zahtjeva velika materijalna sredstva, dugoročni razvoj i ono najvažnije, vrhunske inženjere. Priča o potpunoj elektrifikaciji auto industrije gura se na mišiće skoro pa jednu deceniju i rezultati su manje-više mršavi. U toj priči o potpunoj elektrifikaciji nije bilo mjesta za hibride, iako smo i sami bili uvjereni da to potpuno pogrešno.

Čvrst stav Toyote da ne napusti razvoj hibrida iz dana u dan pokazuje se kao potpuno ispravan, a to je i potvrđeno sa petom generacijom hibridnog pogonskog sklopa koji se našao u novom C-HR modelu. Kupci na raspolaganju imaju dvije verzije hibrida, sa 1.8 i 2.0 litrenim atmosferskim benzincem, s tim da je snažnija verzija ponuđena sa pogonom na sve točkove.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Testni model pokretao je hibridni pogonski sklop sa 1.8 litrenim atmosfercem koji isporučuje 98 KS pri 5.200 okr/min i 142 Nm okretnog momenta pri 3.600 okr, dok električni motor isporučuje 95 KS i 185 Nm okretnog momenta. U kombinovanom režimu dva motora izlazna snaga je 140 KS. Dio hibridnog sklopa je i već poznati e-CVT mjenjač. Vozaču su na raspolaganju četiri moda vožnje: Normal, Sport, Eco i Custom koji osjetno mijenjaju karakter automobila.

Kada je riječ o performansama testni model ima ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 170 km/h. To su pristojne performanse međutim efikasnost je daleko jača strana ovog automobila. Tu u velikoj mjeri doprinosi nova Lithium ion baterija koja ima 14% veći kapacitet – 4,08 kWh. Proizvođač tvrdi da sa punom baterijom do 60 km/h možete prijeći 10 kilometara, mada je to rezultat postignut u idealnim uslovima. U stvarnosti tokom zime to je manje, ali puno je važnije da baterija ima dovoljno kapaciteta da konstantno pomaže benzinski motor.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Kako se vozi novi C-HR: odličan na asfaltu ali ne bježi i od makadama

Kada krenete u vožnju sa novim C-HR modelom primijetit ćete da je automobil veoma čvrst, upravljiv i okretan. Točkovi su pozicionirani u same krajeve karoserije, upravljački mehanizam je precizan i daje dosta informacija sa podloge pa se automobil s lakoćom vozi u gradu i otvorenoj cesti. Težina automobila od 1.490 kg dobro je raspoređena zbog čega automobil ima veoma dobar balans. To vam omogućava da ga žustro vozite u krivinama, bez osjećaja da će automobil ubrzo proklizati preko prednje osovine. U odnosu na prethodnu generaciju novi C-HR znatno se bolje ponaša prilikom brzih i naglih promjena pravaca.

Automobil je postavljen na unaprijeđenoj TNGA: GA-C platformi koja je čvršća i lakša.

Dostupni modovi vožnji osjetno mijenjaju karakter automobila pa tako u Sport režimu upravljač je nešto krući, ali ono što je bitnije odmah vam je na raspolaganju puni potencijal hibridnog pogona. Pomoć električnog motora zaista se dobro osjeti! Dotok snage je konstantan što će se mnogima svidjeti, međutim u sportskom režimu vožnje benzinski motor visoko se vrti što uzrokuje pomalo iritantnu buku zbog e-CVT mjenjača. Zbog toga bi smo voljeli da je CVT zamijenjen automatskim mjenjačem sa duplim kvačilom je bi u takvoj konfiguraciji ovaj automobil bi bio prava fantazija!

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Odabirom Eco režima vožnje automobil postaje znatno tiši, mirniji i efikasniji po pitanju potrošnje goriva. Upravo segment efikasnosti jedan od njegovih jači aduta pa je tako po pitanju potrošnje goriva rame uz rame sa štedljivim dizelašima. Tokom test u gradskim uslovima putni računar pokazao je prosječnu potrošnju od 6,3 l/100 km, dok se na otvorenoj cesti potrošnja spušta na 4,5 l/100 km, a uz malo nježnija ubrzavanja potrošnja može biti i manja.

Na auto putu ako se držite ograničenja C-HR će trošiti 5,1 l/100 km. Novi C-HR testirali smo u zimskim uslovima što samo po sebi znači i nešto veću potrošnju goriva, ali i pored toga sa rezervoarom za gorivo kapaciteta 43 litre imat ćete autonomiju do 650 km.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Novi C-HR po prvi put može biti opremljen i sistemom pogona na sva četiri točka što nije bio slučaj u prethodnoj generaciji. Testni model imao je samo pogon na prednje točkove, ali sa karoserijom koja je od tla podignuta za 154 mm (Ground Clearance) te uz zaštitne plastične obloge udarnih mjesta karoserije i dalje je spreman za manje offroad izazove.

Zaključak

Toyota sa drugom generacijom C-HR modela pokazuje da će ostati dosljedna svojoj filozofiji stvaranja automobila sa kojim će korisnici biti zadovoljni dugi niz godina. Da je Toyota imala dosta konzervativan stav u kreiranju novih automobila nije nikakva tajna, ali da znaju napraviti značajan korak naprijed i uvažiti glas evropske javnosti najbolje dokazuje novi C-HR. Kada je riječ o cijeni bazni Enter model 59.900 KM, dok je za testni model s C-LUB paketom opreme potrebno izdvojiti 65.300 KM.

Test Toyota C-HR 1.8 C-LUB

Kategorije: Auto test, Testovi