Škoda isporučila 1.127.700 vozila kupcima u 2016. godini

Škoda isporučila 1.127.700 vozila kupcima u 2016. godini

Svjetske isporuke Škoda vozila su u prošloj godini porasle za 6,8 %, tj. na 1.127.700 vozila (2015.: 1.055.500). U mjesecu decembru marka Škoda je ostvarila rast od 5,7 % sa 91.500 isporučenih vozila (decembar 2015.: 86.600). 

Do sada je ovo najbolji decembar u historiji kompanije. U prvom kvartalu 2017. godine planirana je snažna modelska ofanziva sa novim SUV modelom Škoda KODIAQ i sa redizajniranim modelom Škoda OCTAVIA.

„Postignut je novi rekord u 2016. godini. Sa našom mladom i modernom modelskom gamom uspjeli smo da povećamo atraktivnost naše marke u protekloj godini.“, istakao je direktor marke Škoda, Bernhard Maier. „Uspijeva nam da sa emocionalnim dizajnom, najmodernijom tehnologijom i sa dosta praktičnih rješenja pridobijamo nove kupce. Nadamo se da ćemo i u 2017. godini nastaviti trend rasta. Sa redizajniranim modelom Škoda OCTAVIA i novim modelom Škoda KODIAQ očekujemo pozitivne impulse za marku u prvoj polovini 2017. godine.“, poručio je Maier.

„Novi model Škoda KODIAQ starta novu SUV ofanzivu marke Škoda“, rekao je direktor marketinga Werner Eichhorn i dodaje: „Vrlo pozitivan podatak je da je na kraju 2016. godine 75% maloprodajnih objekata širom svijeta poprimilo novi izgled. Gotovo 3.200 maloprodajnih salona u svijetu ima novi korporativni identitet marke Škoda.“

U Zapadnoj Evropi Škoda je porasla za 5,7 % / 455.200 isporuka kupcima (2015.: 430.900). U mjesecu decembru 2016. godine je isporučeno 32.600 vozila (decembar 2015.: 31.100).

U Istočnoj Evropi marka Škoda je porasla za 7,2 % na 35.100 vozila (2015.: 32.700). U decembru , u ovoj regiji, prodaja je porasla za  3,3 % / 2.800 isporuka (decembar 2015.: 2.700).

U Rusiji je isporučeno 55.400 Škoda vozila (2015.: 55.000; +0,7 %).

Dvocifreni rast u 2016. godini ostvaren je u Ukrajini (3.600 vozila; +57,2 %), Rumuniji (10.300 vozila; +14,4 %) i na Baltiku (6.500 vozila; +10,6 %).

U Bosni i Hercegovini je takođe zabilježen dvocifren rast (1.400 vozila; +23,2 %). Tako  je marka Škoda i dalje zadržala status najprodavanije automobilske marke u Bosni i Hercegovini u 2016. godini.

Poseban rast marka Škoda bilježi na teritoriji Centralne Evrope: Marka je porasla za 6,8 %, na 183.800 isporuka (2015.: 172.100). Prodaja Škoda vozila na domaćem terenu, u Češkoj, porasla je za 3,5 % / 88.000 vozila  (2015.: 85.000). Dvocifren rast je ostvaren u  Hrvatskoj (3.500 vozila; +12,7 %), Poljskoj (56.200 vozila; +12,3 %) i Sloveniji (6.300 vozila; +10,8 %).

Rast je, takođe, zabilježen u Turskoj (28.900 vozila; +30,0 %) i Izraelu (20.400 vozila; +14,9 %).

Kategorije: Vijesti