Citroën lansirao platformu „The Citroënist editorializer“

Citroën lansirao platformu „The Citroënist editorializer“

Marku Citroën inspiriraju ljudi i njihov stil života, a isto tako i novinari sa svojim načinom rada. Citroën je na salonu „La Presse au futur“ predstavio svoju najnoviju inovaciju, prvu uredničku internetsku platformu za novinare „The Citroënist editorializer“.

Platforma spaja sve objave marke Citroën te omogućuje pristup do najnovijih aktualnosti marke i automobilske industrije i ostalih zanimljivih tema. Na platformi se nalaze i informacije agencije Relaxnews i njenog partnerskog preduzeća AFP.

U okviru rezultata svoje studije koju je obavila među novinarima u maju i junu 2018., agencija Realaxnews je naglasila potrebu za odgovarajućim, točnim, stvarnim i izvornim sadržajima Najuspješniji mediji se naime pretežno fokusiraju na kvalitetu i točnost svojih sadržaja, umjesto na traženje ekskluzivnih vijesti.

Citroën je više nego svjestan potrebe novinara za čim bržim odzivom i traženjem adekvatnosti u aktualnim pitanjima, zato je lansirao „The Citroënist editorializer“. Ova internetska platforma omogućuje novinarima da mogu još bolje pratiti, koristiti i unaprijed predvidjeti aktualne vijesti marke, automobilskog sektora, kao i ostale interesantne teme (kultura, gospodarstvo, turizam, stil života, …).

Ova inovacija predstavlja za marku Citroën priliku za pružanje podrške medijima i njihovom traženju pouzdanih i izvornih informacija.