Kia Motors Europe s novim šefom marketinga

Kia Motors Europe s novim šefom marketinga

Kia Motors Europe postavila je Carlosa Lahoza za novog šefa marketinga, koji odmah nastupa tu funkciju.

Gospodin Lahoz će biti zadužen za Kijin marketing i komunikacijske programe, a biti će odgovoran za brojna područja kao što su npr. Kijin digitalni marketing, brend i strateško marketinško planiranje, odnosi s javnošću, društveni mediji i korisničko iskustvo.

Lahoz neposredno podređen Emiliu Herreri, izvršnom direktoru Kia Motors Europe

Carlos Lahoz će ulaskom u Kijin evropski menadžment zamijeniti Artura Martinsa, koji je odnedavno zaposlen u centrali korejskog giganta u južnokorejskoj prijestolnici Seul. Lahozov neposredni nadređeni bit će Emilia Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe.

Kia s novim hibridnim i električnim modelima želi osnažiti svoj ugled

“To je posebno uzbudljivo razdoblje za Kiju, jer u Evropi sve više jača shvatanje našeg brenda kao pametnog, cjenovno pristupačnog i elektrificiranog,” rekao je Emilio Herrera. “Na još nekoliko dolazećih električnih i hibridnih modela će Carlos raditi s marketinškim odjelom kako bi Kia i dalje pružala dobar odnos i komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima na najučinkovitije načine. Njegovo znanje o tome kako Kia funkcionira, zajedno s uvidom u to što naše stranke žele od svojih vozila i od brenda čini ga idealnim  za ovu ulogu.”

Kijina regionalna centrala zadužena za 39 tržišta u Evropi i Zakavkazju

Gospodin Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši. Prije dolaska na sadašnju funkciju pet godina je bio direktor strateškog planiranja i operacija u Kia Motors Europe, gdje je bio odgovoran za dugoročnu poslovnu strategiju, upravljanje s CO2, poslovne analize i planiranje prodaje. Bio je takođe zadužen za Kijinu evropsku proizvodnju, planiranje djelovanja u Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj. U Kijinu evropsku centralu došao je kao viši menadžer poslovnog planiranja španske podružnice (Kia Motors Iberia).

44-godišnji Španac je završio ekonomski fakultet na univerzitetu u Zaragozi, a nakon toga je na red došao i MBA studij na poslovnoj školi u Madridu. Slijedilo je postdiplomsko usavršavanje na Wharton School (University of Pennsylvania, SAD). Gospodin Lahoz pored maternjeg španskog jezika tečno govori engleski i italijanski, a dobro se snalazi i na njemačkom.

Kategorije: Vijesti