Novi izvještaj razotkriva društveno-ekonomske koristi od Kije u Evropi

Novi izvještaj razotkriva društveno-ekonomske koristi od Kije u Evropi

Novi izvještaj, koji je pripremila vodeća nezavisna evropska savjetnička kompanija London Economics, potvrdila je značajan doprinos Kia Motors Europe evropskoj ekonomiji.

Novi izvještaj, s naslovom The economic and societal benefits deriving from the presence of Kia in Europe (Ekonomske i društvene koristi prisutnosti Kije u Evropi), otkriva da 184.386 ljudi duguje svoj posao prisutnosti ove marke u Evropi, kako onih direktno zaposlenih u Kiji ili indirektno u lancu dobavljača, prodaji i distribuciji.

Kia je u 2016. u različitim zemljama Evrope platila poreza u visini 1,2 milijarde eura

Uključujući carine, poreze od prodaje i prihode Kia je u 2016. godini evropskim vladama ukupno platila 1,2 milijarde eura u obliku poreza, čime značajno podržava ekonomiju širom Evrope. Ovi podaci su u odnosu na 2013. godinu, kada je napravljen prvi izvještaj i kada je Kia platila poreza u iznosu 865 miliona eura, veći za gotovo 39%.

Dodatnih 7,6 milijardi eura u Evropi iznosili istraživanje i razvoj, proizvodnja, isporuke, prodaja i distribucija

Izvještaj London Economics otkriva da Kia u evropsku ekonomiju ukupno uplaćuje oko 7,6 milijardi eura. Ovaj iznos proizlazi iz bruto dodane vrijednosti (‘gross value added’) Kijinih evropskih operacija, koji uzima u obzir ekonomski doprinos u bruto domaćem proizvodu i predstavlja vrijednost robe i usluga, koji su nastali zbog Kijinih neto ulaznih troškova.

Kijin proizvodni pogon u Žilini (Slovačka) direktno nudi zaposlenje za puno radno vrijeme za 3.800 ljudi. Prošle godine Kia je kupila zaliha za svoju jedinu fabriku u Evropi u vrijednosti 5,2 milijarde eura – od toga su kod evropskih dobavljača nabavili za 3,8 milijardi eura (73 posto). Kia je u 2017. godini u fabriku uložila 130 miliona eura s namjenom pripreme proizvodne linije za nove modele.

Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, kaže: Kia je ostvarila multimilijardnu investiciju u Evropi, koja donosi koristi našim strankama, zaposlenim i široj zajednici širom kontinenta. Izvještaj otkriva obim našeg ukupnog doprinosa evropskoj ekonomiji i našoj privrženosti razvoju proizvoda i same proizvodnje, što će i dalje omogućavati rast tih koristi.”

U 2016. Kia je u EU prodala 435.316 vozila, što je 12,7% više u odnosu na 2015. i imala je tržišni udio od 2,9%. U prvoj polovini 2017. Kia je prodala 251.472 vozila, što je 9,5% više nego u istom periodu prošle godine i pritom povećala svoj tržišni udio na 3,0%.

Kategorije: Vijesti