Peugeot 3008 GT Hybrid4 – Snaga priključne hibridne tehnologije

Peugeot 3008 GT Hybrid4 – Snaga priključne hibridne tehnologije

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 je dobio je homologaciju prema novom testnom postupku WLTP sa 29 grama(1) CO₂/km i omogućuje 59 km(2) dometa u načinu rada na 100 % električni pogon.

Time što je PEUGEOT u svoju ponudu uključio SUV sa pogonom na sva četiri točka, 300 konjskih snaga (ili 220 kW) i najnižim emisijama CO₂ na tržištu hibridnih vozila, odlučno se opredijelio za energetski prijelaz koji osigurava još intenzivnije emocije.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: Svugdje i neprestano

Sa više od 700.000 prodanih vozila od lansiranja u 2016. godini (i kao vodeći u svom segmentu u brojnim državama), uspješni SUV PEUGEOT 3008 s učinkovitom verzijom motora HYBRID4 ulazi u novu dimenziju i dostići snagu koju do sada još nijedan PEUGEOT iz serijske proizvodnje nije dostigao! Izvedba visoko cjenovne klase imat će u ponudi pogon na sva četiri točka i razvijat će 300 konjskih snaga (odnosno 220 kW).

To je rezultat kombinirane ugradnje motora PureTech sa 200 KS (ili 147 kW) i dva električna motora: jednog naprijed koji djeluje u povezanosti s mjenjačem e-EAT8 i razvija 110 konjskih snaga (ili 81 kW) i drugog na zadnjoj osovini koji razvija 112 konjskih snaga (ili 83 kW).
Vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi ako u njemu sjedi samo vozač. Kapacitet baterije dostiže 13,2 kWh i omogućuje 59 kilometara(2) dometa u 100 % električnom pogonu prema ispitnom postupku WLTP.

Punjenje baterije je jednostavno i brzo, jer se vozilo u potpunosti napuni za jedan sat i 45 minuta kada se radi o ubrzanom punjenju pomoću stanice za punjenje Wallbox.

Način 4WD omogućuje poboljšanu pogonsku snagu za vožnju po zahtjevnim cestama ili teškim terenima. Rezultat je besprijekorno prianjanje, jer bez obzira na to da li je cesta vlažna, blatna, prekrivena snijegom ili krivudava, snaga se homogeno raspoređuje među sva četiri točka vozila.

SUV PEUGEOT 3008 HYBRID4 nudi snagu i pogon na sva četiri točka u kombinaciji s vrijednosnim emisijama CO₂ koje su među najboljima na tržištu: 29 grama CO2(1) po kilometru prema testnom postupku WLTP.

Spajanjem učinkovite konstrukcijske platforme EMP2 (Efficient Modular Platform) i nove višetočkovne zadnje osovine, vozilo nudi visok nivo udobnosti i ujedno osigurava stimulativno ponašanje na cesti. Ugradnja zadnje osovine nije imala nikakav negativni utjecaj na zapreminu u unutrašnjosti, a zapremnina u prtljažnom prostoru iznad podne obloge također je ostala nepromijenjena.

Motor HYBRID4 je dostupan isključivo za izvedbu GT s ekskluzivnim presvlakama Alcantara® u sivoj boji Gréval i u kombinaciji s dekorativnim dodacima od pravog starog hrastovog drveta „Grey Oak“. Dostupni su i najnoviji napredni sistemi za pomoć u vožnji koji su preuzeti od novog PEUGEOTA 508: prilagodljiv tempomat s funkcijom Stop & Go i pomoć u zadržavanju vozila na voznoj traci.

Nekoliko mjeseci nakon lansiranja, izvedbi HYBRID4 pridružit će se i izvedba sa pogonom na dva točka HYBRID sa 225 konjskih snaga (odnosno 165 kW) koja će biti lansirana u proljeće 2020 kod koje će se motor PureTech sa 180 konjskih snaga (odnosno 132 kW) ugrađivati zajedno s elektromotorom sa 110 konjskih snaga (odnosno 80 kW) i u povezanosti s mjenjačem e-EAT8.

Kategorije: Vijesti