Volvo među najbrže rastućim premium brendovima u Evropi

Volvo medju najbrze rastucim premium brendovima u      Evropi

Volvo među najbrže rastućim premium brendovima u Evropi

Prodaja Volva u Evropi je u prvih osam mjeseci ove godine porasla za 12,9 posto, što ga je, prema podacima nezavisne asocijacije automobilskih proizvođača (ACEA), učinilo jednim od najbrže rastućih premium brendova u Evropi.

Jaki prodajni rezultati u ovoj godini, rezultat su odlične potražnje na najvećim evropskim tržištima, poput Njemačke, Velike Britanije i Švedske, dok je prodaja stabilno rasla i u Francuskoj, Italiji, Poljskoj, Španiji i Finskoj.

Evropa je najvažniji prodajni region za Evropu i predstavlja više od polovine ukupne globalne prodaje švedske kompanije.

„Sveukupni oporavak evropskog tržišta i dalje je nesiguran, ali Volvo pažljivo prati taj trend. Drago mi je što se naši automobili tako dobro prodaju u našem najvećem i najvažnijem regionu. Sveukupno gledamo, dobro smo pozicionirani da dodatno profitiramo od potpunog oporavka evropskog tržišta.“ – izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik kompanije Volvo Cars.

Kupci širom Evrope odlično su reagovali na osvježena izdanja Volvo modela S60, V60, XC60, V70, XC70 i S80, koji su predstavljeni početkom 2013. godine kao dio velikog programa obnove modelske ponude.

Lansiranje nove Drive-E porodice 2.0 litarskih četverocilindarskih motora, dodatno je približilo Volvo vozila evropskim kupcima, jer isti nude nesvakidašnju kombinaciju snage i ekonomičnosti.

Što se tiče ostatka svijeta, Volvo bilježi jak rast u Kini, svom najvećem pojedinačnom tržištu, gdje je prodaja u prvih osam mjeseci porasla za 36,9 posto, čime je Volvo značajno prerastao suparnike.

Dobra prodaja u Kini i Evropi poništila je pad Volva na tržištu SAD-a od 10,9 posto, pa ukupan rast prodaje u prvih osam mjeseci na globalnom nivou iznosi odličnih 9,2 posto.

Volvo predviđa da će do kraja godine zabilježiti globalni rast prodaje od 10 posto.

Volvo medju najbrze rastucim premium brendovima u Evropi      2

Premijera novog Volva XC90 u Parizu

Javnost će na sajmu automobila u Parizu, prvi put vidjeti potpuno novi Volvo XC90.

Novi XC90 je vizuelno jak i premium kvalitetan SUV sa sedam sjedišta, vrhunskih sigurnosnih značajki, sposobnog Twin Engine motora sa skoro 400 KS, koji nudi sportske mogućnosti uz emisiju ugljen dioksida od tek 60 g/km, a tu je i prekrasan enterijer sa inovativnom centralnom konzolom u obliku tableta osjetljivog na dodir.

Rezultat tri godine razvojnog rada i dio masivnog investicijskog programa vrijednog 11 milijardi američkih dolara, novi XC90 predstavlja novo poglavlje u istoriji Volva. On prije svega donosi novi dizajnerski jezik, vozi se na inovativnoj SPA platformi, a pokreću ga moderni Drive-E motori.

Kao takav novi XC90 je jasan dokaz Volvo-by-Volvo strategije. Njegova nesvakidašnja kombinacija luksuza, prostranosti, praktičnosti, efikasnosti i sigurnosti unosi popularni SUV segment u novu dimenziju, baš kao što je to učinio i prvi XC90 iz 2002. godine.

„SPA platforma nam je omogućila stvaranje beskompromisnog SUV-a. Kupci dobijaju samouvjeren komandni osjećaj, prostranu unutrašnjost i fleksibilne mogućnosti u kombinaciji sa agilnošću i udobnošću klasičnog putničkog automobila. Pored toga, novi motori nude nesvakidašnju kombinaciju snage i čistoće, te adekvatnu navalu adrenalina, koja je ključna za istinski vozački užitak. Na kraju Volvo oznaka garancija je standardno vrhunske sigurnosti“ – zaključuje Peter Mertens, stariji dopredsjednik odjela za istraživanje i razvoj pri Volvo Car grupi.

Kategorije: Vijesti