Citroën na sajmu automobila u Ženevi 2017: Nastavlja svoju ofanzivu

Citroën na sajmu automobila u Ženevi 2017: Nastavlja svoju ofanzivu

Citroën će na ženevskom salonu automobila 2017. predstaviti svoj jedinstveni identitet na izložbenom prostoru, odjevenom u tople materijale i dizajniranom po uzoru na buduća prodajna mjesta, u društvu odvažnih i udobnih modela poput C3.

Taj međunarodni susret ujedno je i prilika za najavu ofenzivnog marketinga u budućnosti:

  • sportska terenska vozila i bijeg od svakodnevnice sa dva inovativna i visokotehnološka konceptna vozila;
  • autonomno vozilo s prototipom Grand C4 Picasso i sistemima za pomoć u vožnji, ključnim elementima programa Citroën Advanced Comfort®
  • sportski automobilizam s povratkom u WRC prvenstvo sa C3 WRC. Vozila i povezive tehnologije u kombinaciji s novim uslugama mobilnosti svjedoče o vitalnosti marke Citroën u odnosu na ostale automobilske marke vozila namijenjene širokom krugu potrošača.

Citroën će na svjetskom salonu automobila u Ženevi 2017 ponuditi jedinstvena automobilska iskustva sa:

  • svjetskom premijerom dva nova konceptna vozila koja su odraz mentaliteta marke Citroën:
    • C-Aircross Concept, konceptno vozilo u bojama sa snažnim karakterom koje ide stopama novog C3 i pokazuje sposobnost marke Citroën da se istakne u odnosu na konkurente. S tim konceptom Citroën najavljuje prodor na svjetski automobilski segment kompaktnih sportskih terenskih vozila.
    • SpaceTourer 4X4 Ë Concept: moderan i tehnološki usavršen avanturista sa pogonom na sva četiri točka, nastao po uzoru kolekcije proizvoda Lifestyle “Ë” koja je lansirana na automobilskom salonu u Parizu 2016. poziva sve one koji žele doživjeti opuštena putovanja sa stilom.
  • konceptom C3 WRC koji je debitirao na reliju u Monte Carlu i reliju u Švedskoj označava veliki povratak Citroëna na WRC prvenstvo.
  • predstavljanjem programa Citroën Advanced Comfort® s aspekta udobnosti duha i opuštanja mentalnog opterećenja zahvaljujući novim tehnologijama za pomoć u vožnji. Citroën već sada svojim klijentima nudi korisne sisteme za pomoć u vožnji koji nam u svakodnevnom životu pružaju osjećaj sigurnosti i bezbrižnosti, što čini prvu etapu na putu do autonomnog vozila: sistemi Park Assist, Vision 360 i Active Safety Break, prilagodljivi tempomat sa funkcijom Stop, prepoznavanje prometnih znakova i preporučivanje brzine … Citroën najavljuje značajnu promjenu na putu do još više udobnosti, zato će na svom izložbenom prostoru predstaviti jedan od prototipova vozila Grand C4 Picasso koji su u autonomnom načinu djelovanja po cestama Evrope prešli već više od 120.000 km.
  • Moderan prodajni program koji svjedoči o tome da Citroën donosi svjež vjetar i optimizam među najbolje prodavane modele proizvođača vozila za široki krug potrošača s ponudom vozila koja sa svojim oštrim i odvažnim dizajnom čine da se osjećate ugodno. Pravi simbol te dinamike je novi C3, čija je prodaja počela krajem 2016. godine i koji je od početka prodaje do danas postigao zavidan uspjeh sa 65.000 narudžbi. O obnovljenoj identiteti svjedoče i C4 Cactus koji je od sada dostupan s automatskim mjenjačem najnovije generacije EAT6 za još više udobnosti, novi C4 Picasso i Grand C4 Picasso te SpaceTourer, koji su opremljeni sistemima za pomoć u vožnji sa najsavremenijim tehnologijama, kao i E-MEHARI povezivi kabriolet na 100 % električni pogon. Modeli koji preko inovativnih tehnologija postavljaju u središte dizajn i udobnost.
  • Najsavremenije usluge koje omogućavaju lakši pristup rješenjima za mobilnost i pojednostavljuju život vlasnika automobila. Usluge za klijente poput Citroën Advisor, internetska stranica za interaktivno izražavanje mišljenja o prodajnim mjestima i proizvodima marke Citroën koja je premijerno dostupna u svijetu automobilizma, a također i nove usluge za mobilnost kao što je Citroën Rent&Smile za najam vozila Citroën kod koncesionara ili Citroën Earn&Drive preko koje može vlasnik Citroëna zaraditi nešto novca ako svoje vozilo ponudi drugima u najam.
  • Privlačan i svijetao izložbeni prostor koji sa toplim materijalima podsjeća na pravi prostor za boravak i konkretno dokazuje obećanje marke Citroën “Be Different, Feel Good”. Posjetitelji mogu posebno posjetiti kuću La Maison Citroën koja omogućuje uvid u nove koncepte prodajnih mjesta Citroën. Osim toga, dostupan im je i prostor za animacije koji je u cijelosti posvećen konceptu C-Aircross Concept i u kojem mogu prisustvovati nevjerojatnim 3D brzinskim testovima relija Tu je i interaktivni muzej Citroën Origins gdje mogu vidjeti legendarne modele marke Citroën.
Kategorije: Auto sajam, Vijesti