Međunarodni susret ljubitelja Citroënovih vozila – Tribalj 2018.

Međunarodni susret ljubitelja Citroënovih vozila – Tribalj 2018.

U sklopu sveobuhvatnih međunarodnih proslava vrijednog jubileja – 70 godina Citroëna 2CV Hrvatski 2CV Citroën klub je u Vinodolskom regiji organizovao međunarodni susret ljubitelja Citroënovih vozila. Iako je osnovna ideja bila obilježavanje 70 godina od predstavljanja genijalnog modela 2CV ista je prilika iskorištena za proslavu 50 godina od pojavljivanja Meharija te 20 godina djelovanja vrlo aktivnog hrvatskog kluba. Na susretu je bila i jedna naša posada…

[gm album=772] Piše: Alden Hadžagić Brazzo

U zaleđu grada Crikvenica, na svega 7 km od mora, Hrvatski 2CV Citroën klub organizovao je međunarodni susret vlasnika starijih Citroënovih vozila. Tema susreta bilo je obilježavanje 70 godina od predstavljanja kultnog modela 2CV koji je zahvaljujući jednostavnoj i genijalnoj mehanici i dan danas popularan diljem svijeta. Usput je obilježen jubilej 50 godina Meharija ali i 20 godina djelovanje inače vrlo aktivnog kluba. Recimo i to da će se u režiji gore spomenutog kluba iduće godine u Samoboru organizovati Svjetski susret ljubitelja Citroënovih vozila. Susret se poklapa sa jubilejom 100 godina Citroëna što je itekako velika čast za organizatora. Prema prvim informacijama u Samoboru se očekuje, približno, 3000 raznih starodobnih Citroëna.

Na susretu Tribalj 2018. koji je održan od 01.-03.06. bila je prisutan i jedna BiH posada u sastavu Alden Hadžagić – Izet Spaho. Ukupna dužina njihovog puta iznosila je bezmalo (1.180 km) 1.200 km. Put je prošao bez najmanjeg problema iako su se na zanimljivu avanturu otisnuli sa Spačekom proizvedenim sada već daleke 1.971. godine. Put je počeo u Sarajevu. Prvi je odmor bio u Sisku da bi se potom nastavilo do Istre. Povratak je išao starim cestama preko Plitvica, Bihaća pa sve do Sarajeva što je itekako bolja opcija od autoputa. Naime, Spaček na autoputu, kada je u top stanju, može ostvariti 115 km/h. Nije loše ali vožnja je u takvom okruženju prilično dosadna.

Na regionalnim cestama Spaček se osjeća kao riba u vodi. Šta više, bez imalo problema nameće ritam ostalim sudionicima u prometu jer je zbog malih dimenzija i legendarnog mekanog ovjesa stabilniji od drugih. Naš je Spaček usput privlačio dosta pažnje pa su nam uz iskreno poštovanje u Istri mahali iz Bentleya, Mercedesa, Porschea…Naime, obišla je nas je očigledno organizovana kolana automobila čija je pojedinačna vrijednost najmanje 200.000 eura. No, naš je Spaček primjer da se ne mora biti bogat da bi se istinski uživalo u vožnji. Uz naše predstavnike na susretu su se pojavile posade iz: Austrije, Slovenije, Srbije i naravno Hrvatske. Sve skupa bilo je, približno, 50 automobila…

Po dolasku u kamp primijetili smo dosta zanimljivih vozila s kojima su vlasnici, bukvalno, obišli cijeli svijet. Onaj ko ne poznaje ovakvu vrstu automobila vjerovatno to smatra nemogućim ali praksa je pokazala suprotno. Šta više, ima vozila koja su prošle godine išla do Portugala i nazad a da su prije toga bila u Laponiji…Nije nedostajalo ni onih s kojima su vlasnici vozili uzduž i poprijeko Afrike.

Atmosfera u kampu bila je odlična. To u principu i jeste najveća vrijednost Spačeka koji na nekakav neobjašnjiv način povezuje ljude bez obzira na naciju, vjeru, zemlju porijekla ili boju kože. Svi su oni jednostavno Spačekisti. U ”ružno pače” su se zaljubili kada su se prvi puta zaljuljali na njegovom opjevanom ovjesu čija je konstrukcija poslužila kao inspiracija za bolide Formule 1, ni manje ni više.

Uz nabrojano HR 2CV Citroën klub je u saradnji sa lokalnom turističkom zajednicom upriličio obilazak nekoliko zanimljivih lokacija u okolici mjesta Tribalj gdje smo bili smješteni. Svi sudionici ostali su zatečeni ljepotom morskog zaleđa koje je na pomalo neopravdan način zapostavljeno blizinom morske obale čije ljepote ne treba posebno naglašavati. Od turističkog vodiča saznali smo dosta interesantnih stvari. Recimo da smo do nekih lokacija vozili po cesti koja je široka, ili bolje rečeno uska, kao Spaček. Obzirom da su lijevo i desno bile provalije duboke nekoliko stotina metara bio je potreban veliki oprez.

Na kraju recimo da se Spaček ponovo pokazao kao izuzetno pouzdan automobil. Niti jedan od učesnika nije imao problema pa su se poslije više nego ugodnog druženja svi sretno vratili kući. Recimo da je naša posada treća po ukupno preveženoj kilometraži. Više od nas su prešle kolege iz Cavtata i Subotice.

Po riječima odgovornih ovakav bi susret u Triblju trebao postati tradicionalan a mi se nadamo da će svaki naredni put iz naše države biti više posada. Prema našim procjenama u BiH postoji 7-8 registrovanih Spačeka pa eto prilike. Što se ove godine tiče od 15. do 18.09. održat će se 2CV Theree Rivers Raid na kojem ćemo, naravno, biti i mi…

 

Kategorije: Legendarni automobili