Novi Sprinter

Novi Mercedes-Benz Sprinter – Sigurniji, zeleniji, ekonomičniji i atraktivniji

Mercedes Benz Sprinter

Mercedes-Benz Sprinter svojim imenom označio je jedan cijeli segment vozila i širom svijeta postao sinonim za velike transportere s najvećom dopuštenom masom: od 3 do 5 t. Sprinter je oduvijek predvodio inovacije u segmentu, što je postala tradicija koju nastavlja i novi model. Novi Sprinter nastavlja postavljati standarde novim sigurnosnim sistemima, motorima koji već sada ispunjavaju buduće Euro VI norme te svojim markantnim izgledom. Među svim karakteristikama ističe se njegova izuzetno niska potrošnja (od 6,3 l/100 km), koja ga čini najefikasnijim vozilom u segmentu.


Svjetska premijera novih sigurnosnih sistema

Sprinter je oduvijek bio predvodnik u pogledu sigurnosti. Pet novih sistema asistencije, od kojih su neki po prvi put dostupni u nekom transporteru, pomažu daljnjem sprječavanju nesreća.

Jedan od sistema, koji se premijerno predstavljaju u novom Sprinteru, jeste asistent protiv bočnog vjetra (Crosswind Assist), koji je dio serijske opreme. Kao dio dodatne opreme, dostupan je asistent za prevenciju sudara (COLLISION PREVENTION ASSIST) i asistent za mrtvi ugao (Blind Spot Assist). Novi je i asistent za dugo svjetlo (Highbeam Assist), kao i asistent za voznu traku (Lane Keeping Assist). Razvojni tim Mercedes-Benza uvjeren je da će ovi elektronski sistemi igrati ključnu ulogu prilikom smanjivanja broja nesreća u segmentu transportera.

Asistent protiv bočnog vjetra dio je serijske opreme novog Sprintera, kao jedna od Saopštenje za medije funkcija ESP®-a. Ostale sisteme kupci će moći naručiti pojedinačno ili kao dio paketa. Time će ih svaki kupac Sprintera moći prilagodi svojim potrebama i specifičnim područjima primjene. Dodatno, Mercedes-Benz je poboljšao i Sprinterovu voznu dinamiku. Spuštanje podvozja smanjio je otpor zraka i potrošnju, te olakšalo utovar i istovar tereta.


Prvi transporter koji zadovoljava buduće Euro VI norme

Novi Sprinter je prvi transporter na svijetu koji ispunjava buduće Euro VI norme u svim varijantama motorizacije. Euro VI drastično smanjuje dozvoljene vrijednosti emisije nitrogenoksida (NOx), hidrokarbona (THC) i krutih čestica. Sprinter zadovoljava stroge vrijednosti zahvaljujući BlueTEC motorima i SRC tehnologiji koja ubrizgava AdBlue u izduvne gasove. Ova je tehnologija već dokazala svoju efektivnost u više od 100.000 Mercedes-Benzovih komercijalnih vozila. Što se tiče snage dizelskih agregata, ponuda od četiri i šestocilindarskim motorima od 70 kW (90KS) do 140 kW (190KS) ostala je nepromijenjena.

Razvojni tim primijenio je obimni tretman izduvnih gasova, optimizaciju procesa ubrizgavanja i sagorijevanja, te povećanje pritiska. Rezultat je smanjenje potrošnje i buke pri procesu sagorijevanja. Kako bi povećali efikasnost, inžinjeri su, također, podesili pogonski sistem i prateće komponente, što se posebno odnosi na mjenjač, zadnju osovinu, kao i na inteligentno upravljanje radom alternatora.

Kao alternativa dizelskim agregatima, Mercedes-Benz Sprinter dostupan je i s četverocilindarskim benzinskim motorom s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem goriva koji, također, ispunjava Euro VI norme. Ovaj motor zapremine 1,8 l generiše 115 kW (156 KS), a s istim performansama dostupan je i u izvedbi s prirodnim plinom.

Za prijenos snage zadužen je ECO-Gear šestostepeni manuelni mjenjač ili 7G-TRONIC PLUS sedmostepeni automatski mjenjač, jedinstven u segmentu transportera.


Najštedljiviji transporter u klasi

Zahvaljujući kombinaciji visokoefikasnih dizelskih motora, optimiziranog pogonskog sistema i pratećih komponenti, dužeg prijenosnog omjera u glavnom prenosniku i BlueEFFICIENCY paketu, potrošnja goriva smanjena je na minimalnih 6,3 l/100 km (NEDC kombinirano), što predstavlja rekordnu vrijednost za Sprinterov segment. Pored male potrošnje, Sprinterova izvanredna ekonomičnost rezultat je i ASSYST sistema za kalkulaciju servisnih intervala, zahvaljujući kojem su već dugi servisni intervali produženi i do 60.000 km.


Obnovljen i poboljšan eksterijer i enterijer

Zahvaljujući novom, oštrijem profilu, izgled novog Sprintera je, također, poboljšan. U skladu s aktuelnim Mercedes-Benzovim dizajnerskim jezikom, maska hladnjaka je vertikalnije postavljena i upečatljivija. Ukrašena je s tri naglašene i perforirane lamele. Ova promjena ne samo da stvara dinamičniji izgled, nego istovremeno povećava i protok zraka. Karakteristična maska hladnjaka sada je i obrubljena, što je čini još upadljivijom.

Još jedna promjena odnosi se na prednji svjetlosni sklop, čiji je oblik sada oštriji, s izraženijim uglovima. Posebno su markantna kućišta svjetala koja svjetlosni sklop dijele u pojedinačne segmente. Novi poklopac motornog prostora je viši, a oblik branika izraženiji, uz detaljno medeliran donji dio koji podsjeća na terensko vozilo. Novi Sprinter je straga odmah prepoznatljiv zahvaljujući dvodijelnim
svjetlima.

Sprinterova kvalitetna unutrašnjost još je poboljšana. Komfor je povećan zahvaljujući novotapaciranim sjedištima s novim presvlakama, debljem krugu upravljača, otvorima za zrak s kromiranim ukrasima i redizajniranoj ručici mjenjača.

Novi Sprinter opremljen je novom generacijom radiosistema koji nude najsavremenije mogućnosti zabave i Bluetooth telefoniju (uključujući telefonsku tastaturu i imenik), kao i mogućnošću opremanja Becker MAP PILOT navigacijskim sistemom.


Milioni kilometara testiranja; prodaja počinje u junu

Razvojni tim novog Sprintera posebnu pažnju posvetio je detaljnom testiranju. Više od osam miliona pređenih kilometara u svrhu testiranja izdržljivosti, te obimne testne vožnje sa kupcima, demonstrirali su visoki kvalitet novog Sprintera prije početka proizvodnje. Narudžbe za novi Sprinter počinju se primati u junu, a isporuke prvih primjeraka očekuje se tokom septembra.

Kategorije: Automobili