Test: Opel Crossland X Enjoy 1.6 DTH – Njemac francuske krvi

Test: Opel Crossland X Enjoy 1.6 DTH -Njemac francuske krvi

Krajem prošle 2017. godine ozvaničeno je preuzimanje Opela od PSA grupacije sa čime je Njemački proizvođač krenuo u novo poglavlje svoje historije. Da ovaj korak nije došao prekonoći potvrđuju i novi modeli koji su nastali na osnovama PSA tehnologije. Jedan od njih je i novi Opel Crossland X. Riječ je o novom crossover modelu sa kojim Opel želi preuzeti dio tržišnog kolača sve popularnijeg crossover segmenta.

Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 01
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 02
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 03
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 04
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 05
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 06
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 07
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 08
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 09
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 10
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 11
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 12
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 13
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 14
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 15
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 16
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 17
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 18
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 19
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 20
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 21
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 22
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 23
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 24
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 25
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 26
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 27
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 28
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 29
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 30
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 31
previous arrow
next arrow
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 01
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 02
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 03
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 04
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 05
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 06
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 07
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 08
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 09
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 10
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 11
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 12
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 13
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 14
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 15
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 16
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 17
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 18
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 19
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 20
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 21
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 22
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 23
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 24
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 25
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 26
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 27
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 28
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 29
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 30
Test_Opel_Crossland_X_Enjoy_1.6_DT_ -2018- 31
previous arrow
next arrow

Piše: Emir Kalender

Dizajn i ponuda prostora

Opel je u svojoj skorijoj prošlosti nudio značajan broj modela iz MPV segmenta, a taj segment lagano odlazi u zaborav. Sada su „IN“ crossover i Opel se snažno okreće tom trendu, posebno nakon što ga je preuzela PSA grupacija koja ima značajno iskustvo u dizajniranju i proizvodnji takvih modela. Novi Opel Crossland X nudi pregršt stila uz kul crossover izgled. Izvana privlačan i kompaktan, a unutra vrlo prostran i svestran. Karoserija opcijski može biti u dvobojnom stilu što je apsolutni trend među mladom populacijom, mada i oni stariji, modno osviješteni neće ostati ravnodušni na šarenilo boja.

Gradski crossover Opel Crossland X drugi je član Opelove porodice X u B-segmentu gdje se pridružuje modelu Mokka X. Opel Crossland X sa svojim čistim vanjskim dimenzijama predodređen za urbana područja, a u istovremeno savršeno je prikladan za povremene posjete prirodi do koje se dolazi neasfaltiranim putevima.

Sa svojom dužinom od 4,21 metra novi Crossland X 16 cm kraći od Astre, dok je istovremeno 10 cm viši. Putnici tako mogu uživati u povišenom položaju, a time i izvrsnoj preglednosti. Kupci koji traže još bolje iskustvo mogu dodatno poboljšati osjećaj prostranosti opcionalnim panoramskim staklenim krovom.

Crossland X krasi kvalitetna izrada i sklad oblika i forme karakterističan za Opelov dizajn. Tu su elementi prepoznatljivi za marku iz Rüsselsheima koji obuhvataju istaknutu rešetku i elemente u obliku krila koji okružuju Opelov znak munje.

Karakterističan izgled prednjih svjetala u obliku krila i oštricu duž obiju bočnih strana već su postali zaštitni znak novih Opelovih modela. Površine su fluidne i skulpturalne sa oštrim i preciznim linijama, dok lebdeći krov obrubljen letvicom u crnoj boji (opciopno dostupan u hrom boji) omogućuje visok stepen personalizacije.

Novi Crossland X kupcima nudi nešto grublji šarm jer se na njemu nalaze zaštitne ploče koje su postavljene u donjem dijelu vozila, što je karakteristično za SUV-ove. Zaštita na pragovima naprijed i nazad pored svoje funkcije imaju i jako lijep estetski efekat.

Unutrašnjost je dizajnirana po aktuelnim Opelovim smjernicama i ostavlja utisak prostranosti što je upotpunjeno velikim pretincima za odlaganje raznih predmeta. U dizajniranju unutrašnjosti ovog modela veliki uticaj su imali modeli Astra i nova Insignia, što je posebno vidljivo na centralnoj konzoli i instrumentima koji su fokusirani na vozača.

Velika pažnja posvećena je dizajniranju i odabiru materijala kako bi se dobio ugodan ambijent na putovanjima. Ubačeni su ukrasi elementi oko skupova instrumenata i otvora za zrak u kombinaciji sa mekanom završnom obradom ploče sa instrumentima. Vrata ostavljaju utisak kvalitete i preciznosti, a dodirni ekran sistema IntelliLink lahko se koristi zahvaljujući njegovom jednostavnom okruženju i centralnoj poziciji koja je na dohvat ruke.

U Crossland X-u vozač i putnici mogu uživati u povišenom položaju sjedenja koji je karakterističan za SUV-ove te time uživati u boljoj vidljivosti sa svih strana. Sjedišta su komforna pa sa Crossland X modelom bez problema možete putovati više sati bez potrebe za pauzom. Dužina, visina, naslon sjedišta i njihov ugao prilagodljivi su pa pronalaženje idealne pozicije ne traje dugo.

Zadnja klupa nudi dovoljno prostora za odrasle putnike, a kao opcija može se poručiti mogućnost njenog pomicanja za 150 mm. Djeljiva je u omjeru 60/40 što omogućava potpunu prilagodljivost kada vam zatreba više prostora u prtljažniku koji nudi zapreminu od 520 litra. Za posebne situacije zapreminu istog preklapanjem naslona zadnje klupe možete povećati na 1255 litra.

Crossland X je funkcionalni kompaktni automobili sa puno prostora i stila koji će biti od velike koristi za one kojima je potreban automobil za putovanja ili odlazak u kupovinu veće količine roba.

Vozne karakteristike

Za pokretanje novog Crossland X modela osigurana je paleta živahnih turbo benzinskih i turbo dizelskih motora. Testni model pokretao je vjerovatno i najinteresantniji, provjereni 1.6 litreni turbo dizelski motor sa 99 KS i 254 Nm okretnog momenta koji svoje korijene vuče iz PSA grupacije.

Ovaj motor već se dugo vremena kalio kroz druge PSA modele u kojima se dokazao kao odlično rješenje po pitanju snage i efikasnosti. Koncept Crossland X modela nije za obaranje vremena u ubrzanjima ili postavljanju velikih brzinskih špiceva, jer se radi o automobilu koji će vas više zadovoljiti svojim funkcionalnim mogućnostima.

Automobil pokretan sa navedenim motorom ima i pristojne performanse pa navedeni motor od 0 do 100 km/h Crossland X dovodi za 11,1 sekundu i postiže maksimalnu brzinu od 177 km/h. U kombinaciji sa ručnim petostepenim mjenjačem ostavlja utisak živahnog i vrlo elastičnog motora. Tokom testa, (zimski uslovi) u gradskim uslovima potrošnja goriva kretala se oko 6,2 l/100 km, na auto putu oko 5,0 l/100 km, dok se na otvorenoj magistralnoj cesti kretala oko 4,2 l/km.

Ovjes je nešto mekše podešen kako automobil ne bi bio pretvrd kada se nađete van uređenog puta. Upravljački mehanizam je dosta precizan i pruža dovoljno informacija sa ceste. Crossland X lahko se vozi u svim situacijama što će mnogi prepoznati već sa prvim kilometrima vožnje ovog modela.

Putovanja mogu biti još ugodnija i sigurnija zahvaljujući brojnim ultramodernim tehnologijama i pomoćnim sistemima koji dolaze sa novim Opel Crosslandom X, ali bolja zvučna izolacija motornog prostora svakako bi udobnost podigla na viši nivo. Inovativna potpuna LED prednja svjetla osiguravaju izvanrednu vidljivost u nožnoj vožnji.

Zaključak

Opel je sa modelom Crossland X odlučio prodrmati tržište kojii nudi veliki broj jedinstvenih kombinacija i inovativnih sistema. Kroz bogate pakete opreme i inovativnu dodatnu opremu, Crossland X podiže standarde u svojoj klasi.

Tako je opcijski Crossland X moguće opremiti sa sistemom upozorenja na umornog vozača ili automatsko kočenje u slučaju nužde koji čine svakodnevnu vožnju sigurnijom, udobnijom i lakšom. Istovremeno, tu su i rješenja za napredno povezivanje kakvo je karakteristično za Opel, a nude ih Opel OnStar i informacijsko-multimedijska tehnologija IntelliLink kompatibilna sa platformama Apple CarPlay i Android Auto.

Sve ukupno gledajući Opel sa modelom Crossland X ima šta ponuditi nikad zahtjevnijem tržištu. Bogato opremljeni testni Crossland X model do registracije košta 37.141 KM, a osnovni model moguće je kupiti već za 26.834 KM. Detaljan spisak opreme testnog modela možete pročitati OVDJE.

Kategorije: Auto test, Testovi