Kia poboljšala ekološku održivost u svojim korejskih fabrikama

Kia Gwangju Plant (Carens) (Medium)

Kia poboljšala ekološku održivost u svojim korejskih fabrikama

Iz korporacije Kia Motors javljaju da je njihova proizvodnja vozila, uprkos povećanju njihove prodaje vozila, sada ekološki još prihvatljivija nego ikada ranije.

Kijina globalna prodaja se u prošloj godini povećala 1,4% na ukupno 2.746.643 vozila, ali su istovremeno vodeći u najstarijem korejskom proizvođaču automobila mnogo truda ulagali i u održivi razvoj i smanjenje ekološkog otiska u svojim fabrikama u Južnoj Koreji, gdje proizvedu skoro polovinu svih Kija (46%).

U tri Kijine najveće fabrike – Hwasung, Sohari i Gwangju – su zahvaljujući fokusiranosti na glavna područja – reciklaža, inicijative zaposlenih, veće investicije, smanjenje količine otpada i tehnologije grijanja – postigli smanjenje emisija karbon dioksida, potrošnje vode i otpada. Ukupno su ove tri mega fabrike u 2013. godini proizvele 1,31 milion vozila i 1,26 miliona motora.

Kia Hwasung Plant (Cerato_Forte) 2 (Medium)

Emisije CO2 nastale u proizvodnji smanjene za 4,7%

U 2013. godini su u Kijinim korejskim fabrikama povećali proizvodnju za 12.947 vozila, ali istovremeno i smanjili emisije CO2  za 4,7% na proizvedeno vozilo (29,4 kg/vozilo), što je značilo smanjene emisija za 30.507 tona na ukupno 788.000 tona. Komparativno gledano smanjenje emisija CO2 u 2013. godini je istovjetno količini, koju za smanjenje stakleničkih plinova daje 30,44 miliona borova.

Ukupna potrošnja energije je smanjena za 3,7% (618 teradžula) na 15.930 teradžula, što znači smanjenje od 596 megadžula po svakom proizvedenom vozilu. To su postigli s najmanjom mogućom upotrebom opreme i mašina koji nisu neophodni za djelovanje u tim fabrikama.

Kia je također obznanila svoju namjeru da za sve svoje fabrike  širom svijeta dobije certifikat ISO 50001, koji je međunarodni standard na području planiranja očuvanja energije, a koji je uspostavljen 2011. godine. Kijina fabrika Gwangju je ovaj certifikat stekla 2012., a fabrike Sohari i Hwasung – kao i ostale fabrike po svijetu – uskoro slijede tome, što će se osjetiti na još manjoj potrošnji energije.

Kia Hwasung Plant (Cerato_Forte) 1 (Medium)

Smanjenje količine potrošene vode

Smanjenje potrošnje vode je Kijin prioritet, jer je Južna Koreja sa samo desetinom globalne godišnje prosječne količine padavina po glavi stanovnika zemlja, gdje bi moglo doći do nestašice vode.

U 2013. godini potrošnja vode u fabrikama Hwasung, Sohari i Gwangju se u odnosu na godinu ranije smanjila za 305.000 m3 na ukupno 6,17 miliona kubičnih metara. To je 6% manje po jedinici i čak 30% manje nego 2003. godine.

To su postigli neprestanim investicijama i poboljšanjima, između ostalog s inicijativom o poboljšanju protoka vode za hlađenje u tornju i povećanjem ponovne upotrebe vode iz kondenzovane pare, koja nastaje tokom proizvodnje. Zaposlene u tim fabrikama takođe motivišu da i kod kuće štede vodu.

27-postotno smanjenje otpada u zadnjih deset godina i veća prerada otpada

U 2013. su zabilježili 3,6% manje otpada, što je čak 8.399 tona manje nego u 2012. godini. Kod svakog vozila, koje su proizveli u Koreji, količinu otpada su smanjili za 8 kg, što je 4,6% manje nego godinu ranije. U zadnjem desetljeću se količina otpada smanjila za čak 27% po vozilu.

Kia Hwasung Plant (Aerial View) (Medium)

Od 221.937 tona otpada, koji su preradili u 2013., reciklirali su čak 93,3% (uključujući i 10.381 tonu čelika, što je 494 tone i 5% više recikliranog čelika nego godinu ranije). To je posljedica fokusiranosti na što veće iskorištenje prerađenih otpadnih materijala. Neprestana zalaganja u smanjivanju količine otpada u svim fabrikama pokazuju se kao vrlo uspješna.

Otpad, koji se ne može preraditi ili ponovo upotrijebiti, zatrpava se ili pali na deponiji, tako da takav otpad predstavlja samo 1% čitavog fabričkog otpada. Fabrika Sohari u kojoj godišnje proizvedu 340.000 vozila, od 2008. godine može se pohvalti sa 0% otpada, koji ide u zemlju.

Kia Motors se obavezala da će i dalje razvijati učinkovite mjere i poboljšanja s kojima bi u svojim proizvodnim procesima mogla smanjiti svoj uticaj na okolinu. Kijina zalaganja, koja između ostalog uključuju masovnu proizvodnju vozila s alternativnim pogonima te upotreba prerađenih i okolini prihvatljivijih materijala u svojim vozilima, prepoznao je Interbrand, vodeća svjetska konsalting kompanija, koji je Kiju na svom spisku najzelenijih globalnih brendova (Best Global Green Brands 2013) postavio na 37. mjesto.

Kategorije: Vijesti