Nissan poziva da glasate za „Gol sedmice“ i osvojite nagrade

Thiago Silva Nissan

Nissan poziva da glasate za „Gol sedmice“ i osvojite nagrade

Nissan u Bosni i Hercegovini objavljuje početak nagradne igre „Gol sedmice“ koja se održava u sklopu partnerstva Nissana i UEFA Lige Prvaka. To takmičenje ljubiteljima nogometa širom svijeta nudi priliku da glasaju za najljepše i najuzbudljivije golove postignute u najprestižnijem evropskom takmičenju nogometnih klubova.

Gol sedmice dio je Nissanovog četverogodišnjeg partnerstva s UEFA Ligom prvaka, a u Bosni i Hercegovini, započet će 7. novembra. Takmičenje će se odvijati na internet stranicama UEFA.com i Nissanovim stranicama namijenjenim UEFA Ligi prvaka.

Roel de-Vries, potpredsjednik kompanije, šef marketinga, komunikacija i strategije u Nissanu, izjavio je: “U UEFA Ligi prvaka tokom takmičarske sezone učestvuju najbolji nogometaši sa svih strana svijeta. Aktivnost Gol sedmice, omogućit će ljubiteljima nogometa da raspravljaju i odrede najljepše i tehnički najbolje golove iz svih utakmica UEFA Lige prvaka tokom takmičarskih sedmica, nudeći ekskluzivnu mogućnost prenošenja uzbuđenja s nogometnih terena ljubiteljima nogometa na internetu.”

„UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan” prikazat će do pet najljepših golova sa svih utakmica održanih te sedmice, a izabrat će ih UEFA-in žiri. Nogometni zaljubljenici moći će glasati od ponoći (SEV) svakog četvrtka nakon utakmica. Registrovani takmičari, učestvovat će u sedmičnim izvlačenjima s nizom zanimljivih nagrada.

Nissan je globalni automobilski sponzor UEFA Superkupa i UEFA Lige prvaka, s ugovorom koji pokriva razdoblje od 2014./2015. do 2017./2018. Taj događaj pojačava Nissanovo partnerstvo s najprestižnijim evropskim klupskim nogometnim takmičenjem, nakon nedavne objave da su trostruki pobjednik UEFA Lige prvaka Andrés Iniesta i kapetan kluba Paris Saint-Germain i reprezentacije Brazila Thiago Silva postali Nissanovi ambasadori. Kao dva Nissanova nova „inženjera uzbuđenja” spomenuti igrači pomoći će kompaniji da uvede inovacije u doživljaj nogometnih zaljubljenika, a usto će imati važnu ulogu u Nissanovoj novoj globalnoj marketinškoj kampanji.

Partnerstvo s UEFA Ligom prvaka još je jedan primjer Nissanove posvećenosti sportovima širom svijeta, što obuhvata i postojeća pokroviteljstva Afričkog kupa nacija, Univerzitetskog takmičenja u američkom nogometu, Kanadske nogometne lige, sportskih ambasadora među kojima su i olimpijski pobjednici Usain Bolt i Sir Chris Hoy, odnosno partner Fondacije Heisman/Trofeja Heisman i službeni svjetski automobilski partner grupaciji City Football Group.

Kategorije: Vijesti