Volvo globalni rast prodaje od 13,4 % i novi rekord u Kini

Volvo V60 Plug-in Hybrid sa R-Design paketom

Volvo prodaja u maju – Globalni rast od 13,4% i novi rekord u Kini

Volvo Car grupacija (Volvo automobili) je u maju 2014. godine širom svijeta isporučila 40.449 automobila, što predstavlja rast od 13,4 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Najveći rast prodaje od 60,9 posto, zabilježen je u Kini i to je novi prodajni rekord. U prvih pet mjeseci 2014. godine, Volvo je isporučio 185.881 automobil, odnosno 10,5 posto više nego u istom razdoblju 2013. godine.

Volvo nastavlja sa pozitivnim rastom prodaje, kojem pogoduje rast potražnje na nekoliko ključnih tržišta. U Kini je ponovo postignut prodajni rekord sa isporukom 7.104 automobila u maju, čime je ova zemlja zadržala titulu najvećeg Volvo tržišta. U prvih pet mjeseci, prodaja Volvo automobila u Kini je porasla za 35,2 posto, što je u skladu sa ciljem isporuke 80.000 automobila na kineskom tržištu do kraja ove godine. Najprodavaniji automobil je XC60 crossover, a slijedi ga „domaći“ S60L.

Još jedan sjajan rezultat postignut je u Švedskoj, gdje je Volvo u maju zabilježio tržišni udio od 21,5 posto, odnosno usporuku 6.228 automobila i rast od 33,5 posto u odnosu na maj prošle godine. Rastu prodaje u Švedskoj doprinjele su dvije jake i izuzetno uspješne marketing kampanje, u kojoj nogometna zvijezda Zlatan Ibrahmović i popularna muzičarka Robyn propagiraju Volvo automobile.

Volvo V60 Plug-in Hybrid sa R-Design paketom 2

I u ostatku Evrope, Volvo je u maju postigao dobre prodajne rezultate, a najveći je rast zabilježen u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj. Sve u svemu, prodaja u Zapadnoj Evropi porasla je za 15,1 posto u maju, a za 9,6 posto u prvih pet mjeseci ove godine. Volvo V40 je najprodavaniji model u Evropi, a slijedi ga XC60 crossover. Sjedinjene Američke Države postale su treće najveće Volvo tržište u maju sa 5.014 prodatih vozila, 20,6 posto manje od rezultata u maju prošle godine. Ipak, Volvo do kraja godine očekuje veliki preokret kada su u pitanju prodajni rezultati u SAD-u, prvenstveno zbog širenja modelske ponude i većih marketinških investicija.

„Veoma sam zadovoljan, kada vidim kako kupci cijene nove proizvode koje Volvo nudi na tržištu, a još uvijek nismo predstaviti sve varijante nove Drive-E porodice motora. Vjerujem i da će dolazak potpuno novog Volva XC90, privući veliki broj kupaca.“ – izjavio je Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.

Isporuke Volvo automobila u maju izgledaju ovako:

Maj Januar – Maj
2013 2014 Promjena 2013 2014 Promjena
Kina 4 415 7 104 60,9% 22 905 30 972 35,2%
SAD 6 318 5 014 -20,6% 25 900 23 347 -9,9%
Švedska 4 664 6 228 33,5% 20 778 24 887 19,8%
Zapadna Evropa 12 751 14 671 15,1% 65 552 71 868 9,6%
Ostala tržišta 7 512 7 432 -1,1% 33 044 34 807 5,3%
UKUPNO 35 660 40 449 13,4% 168 179 185 881 10,5%

Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u maju sa 11.823 prodata primjera. Slijedi ga Volvo V40 i V40 Cross Country, za kojeg se odlučilo 9.025 kupaca. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 5.480 isporučenih automobila.

Kategorije: Vijesti