Opelovi GSe modeli: savršeni partneri za zimski bijeg

Opel Astra & Grandland

Opelovi GSe modeli: savršeni partneri za zimski bijeg

Opel predstavlja nove Gse modele: Astra GSe, Astra Sports Tourer Gse koji nude maksimalnu kontrolu i stabilnost koristeći KONI FSD tehnologiju.

Dok vozači u nizinskim predjelima mogu očekivati mraz na tlu koji se stvara preko noći, u planinama već pada prvi snijeg. Što je bolje od planiranja zimskog odmora u planinama? Najbolja tri modela Opelovog podbranda GSe savršeni su partneri za zimska putovanja. GSe je kratica za „Grand Sport Electric”, a modeli Opel Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe i Grandland GSe ispunjavaju sva očekivanja. Elektrificirani su, opremljeni posebnom šasijom koja upotrebljava tehnologiju KONI FSD (selektivno prigušivanje frekvencija) i, kao vrhunski plug-in hibridi sa snagom sistema od 221 kW / 300 KS, imaju iznimno visoke performanse. Ova jedinstvena kombinacija omogućuje vozaču i suputnicima Opelovih GSe modela da putuju na sportski, dinamičan i odgovoran način. No, prije svega, vožnja ovog trojca pruža najveću zabavu uz najvišu razinu sigurnosti – pogotovo na ledu i snijegu!

GSe šasija s tehnologijom FSD: dinamičnost, udobnost i stabilnost

Da bi vam omogućili visoke performanse na cesti u svim vremenskim uvjetima, inženjeri iz Rüsselsheima koje predvodi dr. Christian Hartweg intenzivno su se usredotočili na šasiju i upravljanje GSe modela. „GSe vozila pružaju optimalnu ravnotežu upravljivosti i ugodne vožnje. Opremili smo ih posebnim amortizerima KONI FSD, a model Astra GSe spustili smo za 10 milimetara”, navodi Hartweg, sažimajući najbitnije točke.

Ovisno o situaciji, uvjetima na cesti i stilu vožnje, posebne opruge i amortizeri s tehnologijom KONI FSD omogućuju različite karakteristike prigušivanja za udobnu vožnju na visokim frekvencijama, tj. kada je vozilo izloženo kratkim udarcima pri prelasku preko kamenih oblutaka, kao i za sportski, ambiciozni stil vožnje uz izravniji dodir s cestom na niskim frekvencijama. Vodeći modeli reagiraju još brže i izravnije na svaku naredbu vozača i, tipično za Opel, ostaju stabilni pri kočenju, skretanju i velikim brzinama na autocesti. „Amortizeri imaju dodatni ventil i pomoćni hidraulički krug”, objašnjava Hartweg. „Automobil je tako primjereniji za udobnu ili sportsku vožnju, ovisno o tome je li ventil otvoren ili zatvoren.”

U elektrificiranim modelima Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe dinamičko upravljanje dolazi sa snagom sistema od 165 kW / 225 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u[1]: 1,3 l / 100 km, emisije CO2 30 – 29 g/km) i okretnim momentom od 360 Nm. Zahvaljujući spuštenoj šasiji i nižem težištu, GSe varijante dvaju bestselera iz kompaktne klase osobito čvrsto prianjaju na cestu. To im omogućuje stabilnost i držanje pravca čak i za vrijeme vjetrovitih uvjeta na cesti.

Najbolji model Grandland GSe: 221 kW / 300 KS i najsuvremeniji pogon na sve točkove

Opel Grandland GSe isporučuje snagu od 221 kW / 300 KS (potrošnja goriva prema WLTP-u1: 1,2 l / 100 km, emisije CO2 28 – 27 g/km; kombinirana, ponderirana) i iznimno moćan maksimalni okretni moment od 520 Nm. Najbolji SUV postiže 100 km/h za samo 6,1 sekundi, a može doseći najveću brzinu od 235 km/h (odnosno 135 km/h za vrijeme vožnje na električni pogon). Grandland GSe svoju snagu dobiva iz kombinacije četverocilindričnog turbo benzinskog motora od 147 kW / 200 KS i dva električna motora. Snaga prednjeg električnog pogona odgovara 81 kW / 110 KS, a stražnjeg 83 kW / 113 KS. Grandland GSe je stoga vozilo sa stalnim električnim pogonom na sve točkove i optimalnim prianjanjem. Vozač može izabrati između četiri načina vožnje. Ovisno o njegovim željama, Grandland GSe može biti brz na autocestama, siguran na strminama i bez lokalnih emisija u gradu:

  • električni: u električnom načinu Grandland GSe vozi u potpunosti na električnom pogonu, što je savršen izbor za vožnju u gradu, bez loklanih emisija. Nakon što vozač u potpunosti pritisne papučicu gasa (kick-down), upale se motor s unutarnjim izgaranjem i prednji električni motor. Najveća brzina s isključivo električnim pogonom je 135 km/h;
  • pogon na sve točkove: u načinu rada s pogonom na sve točkove Grandland GSe pokreću prednji i stražnji točkovi. Time se jamči najbolje prianjanje u svim uvjetima vožnje i na svakoj površini tako da vam vožnja može biti zabavna, a osjećaj sigurnosti postojan. Vozilo može trajno voziti na električni pogon na sve točkove i vozi isključivo električno u načinu rada na sve točkove do 80 km/h. Ako se točak okreće, potrebno je više snage ili će se razina napunjenosti baterije smanjiti i uključit će se motor s unutarnjim izgaranjem. Isto vrijedi i pri većim brzinama;
  • sportski: za posebno dinamičan stil vožnje sportski način kombinira snagu motora s unutarnjim izgaranjem i električnih motora. Snaga sistema modela Grandland GSe je 221 kW / 300 KS;
  • hibridni način: u ovom načinu vozilo uvijek vozi na najučinkovitiji način. Ovisno o uvjetima i stilu vožnje, motor s unutarnjim izgaranjem i električni motor rade zajedno ili zasebno. U hibridnom SUV-u to je automatski proces.

Različite opcije za vožnju, zajedno s tehnologijom KONI FSD, ne samo da omogućuju uživanje u vožnju u svim uvjetima, već čine Grandland GSe iznimno učinkovitim. Kada se vozi nizbrdo, dva električna motora postaju generatori i pretvaraju energiju usporavanja u električnu energiju. Punjenje baterije od 14,2 kWh besplatno je i omogućuje čuvanje energije za sljedeći uspon.

Vrijednosti su utvrđene u skladu s realnijim ispitnim postupkom WLTP (Globalno usklađeni ispitni postupak za laka vozila) koji zamjenjuje ispitni postupak poznat kao NEDC (Novi europski vozni ciklus). Potrošnja, emisije CO2 i doseg vozila ne ovise samo o učinkovitom korištenju energije, već na njih utječu i stil vožnje te drugi netehnički čimbenici. Podaci o potrošnji i emisijama ne odnose se na određeno vozilo i služe isključivo za uspoređivanje različitih vrsta vozila. Vozilo još nije raspoloživo.

Kategorije: Vijesti