Renault treću godinu zaredom bilježi rast prodaje

Renault logo 2016

Renault treću godinu zaredom bilježi rast prodaje

U 2015. godini Renault je globalno zabilježio novi prodajni rekord od 2,8 miliona vozila  s porastom prodaje za 3,3 posto unatoč krizi na pojedinim tržištima. Renault je i u Evropi obilježo još jednu godinu s rastom i s tržišnim udjelom većim od 10 posto, zadržavši vodeću poziciju u segmentu lakih komercijalnih vozila 18. godinu zaredom.

Unatoč  ekonomskoj krizi na ruskom i brazilskom tržištu, Renault grupa je u segmentu putničkih i lakih komercijalnih vozila zadržala svoje međunarodne pozicije, te na koncu zabilježila rast od 3,3 posto uz prodaju od 2,8 miliona vozila. Ovo je ujedno bila treća godina uzastopno da Renault postavlja novi prodajni rekord i ostaje na vodećoj poziciji u konkurenciji francuskih vozila.

Renault je i u 2015. nastavio koristiti zamah na evropskom tržištu s povećanjem broja registracija od 10,2 posto, odnosno dostignuta je prodaja od 1.613,499 vozila sa tržišnim udjelom od 10,1 posto. Pozitivan trend prodaje na Starom kontinentu zabilježen je u svim regijama, a najveći rast su polučila tržišta u Španiji (+22,3%), Italiji (+18%) i Velikoj Britaniji (+17,7%).

Titulu najbrže rastućeg branda u Evropi u 2015. Renault je opravdao povećanjem broja registracija za 12,3 posto (1.238,711 registracija). Sa respektabilnim brojem od 969.508 registracija u segmentu putničkih vozila, a zahvaljujući posebno kontinuiniranom uspjehu urbanih vozila Clio i Captur, Renault je zadržao vodeću poziciju u A i B segmentu.

Uz 269.203 registracija (tržišni udjel od 16,9%) francuski proizvođač je 18. godinu zaredom neprikosnoveni lider u klasi lakih komercijalnih vozila sa novim povećanjem prodaje od 0,7 posto. Renault je takođe lider na tržištu električnih vozila sa 23.086 isporučenih vozila, ne uključujući model Twizy. Vođa kod ”električara” u 2015. bio je model ZOE sa porastom prodaje od čak 68 posto.

Na matičnom francuskom tržištu, Renault je ojačao svoj položaj vodeće automobilske marke, dok je model Clio ostao najprodavaniji automobil na tržištu šestu godinu zaredom. Clio, Captur, Twingo i Espace su lideri u svojim tržišnim segmentima. Master i Kangoo su također na liderskim pozicijama u svojim segmentima u klasi LKV vozila, dok ZOE drži 60 posto prodaje na tržištu električnih modela.

Deset godina nakon debija u Evropi, marka Dacia takođe i dalje bilježi rast svojih registracija. U 2015. Dacia je dostigla novi rast od 3,6 posto i postigla rekordnu prodaju od 374.458 vozila.

Starteški realizovan poslovni zamah u protekle tri godine, obnovljena gama vodećih proizvoda i širenje na tržištima u Indiji i Kini, glavni su pokretači Renault grupe, koja ima ambiciozan plan rasta i u 2016. godini.

Kategorije: Vijesti