Sajam automobila u Parizu 2016.: Povezivanje i dijeljenje iskustava Citroëna i Facebooka

Copyright William Crozes @ Continental Produtions

Sajam automobila u Parizu 2016.: Povezivanje i dijeljenje iskustava Citroëna i Facebooka

U okviru kampusa o iskustvima klijenata koji odvijao u okviru salona automobila u Parizu, Citroën je na svom izložbenom mjestu ugostio Facebook s kojim je imao javnu raspravu o novim prilikama marke u današnje vrijeme omiljenog dijeljenja iskustava u realnom vremenu.

Tom prilikom Citroën je predstavio svoja najnovija rješenja na području povezivanja i dijeljenja iskustava: kameru ConnectedCAM Citroën novog vozila C3, aplikaciju Share with U i Citroën Advisor. Sva ta rješenja nanovo su zacrtala odnos pojedinca prema automobilu i klijentima omogućila iskustva koja su namijenjena upravo dobrom osjećaju (“Feel Good”).

Citroën je u okviru salona automobila u Parizu na svom izložbenom prostoru priredio svoj četvrti kampus o iskustvima klijenata na temu Nove prilike marke u današnje vrijeme omiljenog dijeljenja iskustava u realnom vremenu.

U javnoj i raznovrsnoj raspravi sa generalnim direktorom za Francusku i direktorom regije južna Evropa poduzeća Facebook, Laurentom Sollyjem, Arnaud Belloni, direktor marketinga i komunikacija Citroën predstavio je digitalnu strategiju marke i naročito istaknuo inovativna postignuća na tom području kao na primjer mini internetsku stranicu, integriranu u Facebook aplikaciju, “Immersive Canvas” za vozilo Citroën E-MEHARI ili Facebook račun za novo vozilo C3 (vozilo objavljuje vlastite fotografije i video snimke preko kamere ConnectedCAM) itd.

Tom prilikom je Citroën progovorio i o intenzivnijem razvoju na području usluga povezivanja i dijeljenja iskustava preko najnovijih inovativnih rješenja kao što su:

  • Kamera ConnectedCAM Citroën, dostupna za novi C3
    Poveziva kamera visoke rezolucije (HD) koja je postavljena na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla odmah iza unutrašnjeg retrovizora novog vozila C3 nudi još neviđene mogućnosti za dijeljenje iskustava u automobilu. Tehnologija ove vrste se kao svjetski novitet idealno uklapa u današnje navike ljudi u slobodno vrijeme jer vozaču omogućava da fotografiše ili snimi video snimke događanja koja tokom vožnje vidi pred sobom: prekrasne pejzaže, zalaske sunca i još mnogo toga. Poveziva kamera je opremljena GPS tehnologijom i ima internu memoriju kapaciteta 16 GB, tako da pomaže vozaču kao „svjedok“ svega onoga što mu se u automobilu događa. Do snimljenih fotografija ili video snimki vozač pristupa direktno preko svog pametnog telefona preko besplatne aplikacije “ConnectedCAM Citroën” pomoću koje ih može kasnije preuzeti i po želji podijeliti sa poznanicima na društvenim mrežama.
  • Aplikacija Share with U konceptnog vozila CXPERIENCE Concept
    U želji da ponudi iskustva koja još nisu bila doživljena i zbog toga što je čvrsto orijentiran prema dobrom osjećaju svojih putnika, CXPERIENCE Concept predstavlja novu aplikaciju koju je razvio Citroën: “Share with U”.
    Besplatna aplikacija nove vrste koja je specijalno namijenjena dijeljenju sadržaja i zabavi baš svih putnika bit će početkom 2017. godine lansirana u sedamnaest evropskih država. Aplikacija djeluje po principu petlje (“hub”) koja preko pristupne Wi-Fi točke u vozilu omogućava pristup do medijskih sadržaja (fotografije, muzika, video snimke itd.) svih putnika koji imaju uspostavljenu vezu putem svojih pametnih telefona. Svi dijeljeni sadržaji prikazuju im se na ekranu u vozilu preko aplikacije za zrcaljenje “mirroring” (kompatibilna sa CarPlay i Android Auto). Ova ponuda se savršeno uklapa u rastući trend uzajamne mobilnosti (dijeljenje automobila itd.)!

Copyright Susanne STEMMER @ Continental Productions

  • Citroën Advisor od sada nudi mogućnost procjene vašega Citroëna
    Citroën Advisor je interaktivna internetska stranica za izražavanje mišljenja marke Citroën. Od lansiranja internetske stranice prije dvije godine do danas je na njoj svoje mišljenje objavilo više od 80.000 klijenata iz više od dvadeset država. U početku je bila namijenjena ocjenjivanju kvalitete usluga prodajnih mjesta unutar mreže marke (prodajne i postprodajne usluge), a sada se Citroën Advisor proširio i Citroënovim klijentima nudi mogućnost da dobiju procjenu svog vozila. Ocjene i mišljenja su svima vidljivi u virtualnom izložbenom salonu na stranici Citroën.fr. Citroën je kao prva marka automobila u Francuskoj sa takvom pounudom dokazao da nastoji uspostaviti transparentan odnos sa svojim klijentima.

Sa svojom jedinstvenom ponudom sistema za povezivanje koji dijeljenje sadržaja postavlja u centar automobilskog iskustva Citroën je više nego ikad prije istaknuo svoju različitost u odnosu na ostale marke za širok krug potrošača i u potpunosti ispunio svoje obećanje “Be Different, Feel Good”.

Kategorije: Auto sajam