Nevjerovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi /CannesLions/

Volvo Trucks mjenjac za teske kamione 01

Nevjerovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi /CannesLions/

Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na “svjetskom šampionatu oglašavanja” u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dvije prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.

Tokom proljeća, Volvo Trucks kampanja, koja obuhvata filmove testiranja vozila snimane “uživo”, osvojila je nekoliko najznačajnijih nagrada na raznim svjetskim takmičenjima oglašivača. S obzirom na to da je stiglo 37.000 takmičarskih prijava iz cijelog sveta, festival Kanski lavovi /CannesLions/ smatra se jednim od najvažnijih globalnih takmičenja u oblasti oglašavanja. Nagrađuje se kreativnost u komunikaciji, a pobjednike bira 300 vrhunskih stručnjaka iz ove oblasti.

Volvo Trucks 1928-2014 - 0001

“Sasvim je sigurno da smo posebno zadovoljni time što je naša kampanja testiranja vozila snimanih uživo dobila pohvale u jednoj takvoj globalnoj areni, kao i u direktnoj konkurenciji protiv najvećih svjetskih proizvođača robe široke potrošnje. To pokazuje izuzetan karakter kampanje, da filmovi o kamionima – distribuirani samo preko Interneta – mogu dobiti ovakvu vrstu priznanja. Pokazali smo da možemo napraviti vrhunsku komunikaciju o ‘business-to-business’ proizvodima”, kaže PerNilson /Nilsson/, direktor Sektora za odnose sa javnošću u kompaniji VolvoTrucks.

Kampanja se sastoji od šest filmova testiranja vozila snimanih “uživo” za YouTube, koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona. Film The Epic Split sa Žan-Klod Van Damom imao je najveći odjek, s obzirom na to da je pregledan više od 73 miliona puta na YouTube kanalu.

Kanski lavovi za kampanju
  • Grand Prixu kategoriji Cyber
  • Grand Prixu kategoriji Film
  • Zlatna u kategoriji Film/Craft
  • 3 zlatne u kategoriji Cyber
  • Zlatna u kategoriji PR
  • Zlatna u kategoriji Direct
  • Zlatna u kategoriji Promo&Activation
  • Zlatna u kategoriji Integrated
  • Srebrna u kategoriji PR
  • Srebrna u kategoriji Titanium
  • Dvije srebrne u kategoriji Media
  • 3 srebrne u kategoriji Film/Craft
  • Dvije bronzane u kategoriji Cyber
  • Bronzana u kategoriji Film/Craft
Rezultati reklamne kampanje
  • Filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTubeu, a proslijeđeni su drugim osobama skoro osam miliona puta.
  • U medijima širom svijeta bilo je više od 20.000 tekstova o filmovima.
  • Procjenjuje se da ovakav nivo publiciteta vrijedi 126 miliona eura (172,6 miliona dolara) u ekvivalentnoj vrijednosti oglasnog prostora.
  • Prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća vjerovatnoća da će sljedeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.
  • The Epic Split je najgledanija reklama industrije motornih vozila na YouTubeu i ima više od 73 miliona pregleda.
  • Samo jedan dan nakon objavljivanja, The Epic Split je postao video snimak koji je najviše puta na svijetu proslijeđen drugim osobama.

Volvo FE LEC - 01

Kategorije: Komercijalna vozila