Ducati Panigale V4 – Predstavljena nova generacija talijanskog superbikea

Ducati Panigale V4 – Predstavljena nova generacija talijanskog superbikea

Ducati je zvanično predstavio svoj prvi proizvodni četverocilindarski superbike model, Panigale V4.

Ducati Panigale V4 donosi agregat zapremine 1.103 kubika iz kojeg je izvučeno fantastičnih 214 KS i 120 Nm obrtnog momenta. Uz zavidnu snagu agregata tu je i mala težina kompletnog motocikla koja iznosi svega 174 kg.

U dizajnerskom pogledu Talijani ga smatraju evolucijom Ducati 1299 Panigale modela, ali njegov agregat Desmosedici Stradale je u potpunosti nov. Novi agregat svojom arhitekturom više podsjeća na dvije V-twin jedince postavljene jedna do druge.

Cilj ovakvog rješenja je bio da karakter novog motocikla ostane prepoznatljiv lojalnim kupcima brenda iz Borgo Panigalea. Ipak, promjene nisu ograničene samo na agregat, jer je ispod oklopa Panigale V4 uistinu potpuno nova mašina.

ABS je standardan, uz Bosch dinamičku kontrolu proklizavanja koja vozaču dozvoljava driftanje zadnjeg točka uz izuzetnu kontrolu i sigurnost. Quicqshifter također je pretrpio određena poboljšanja i sada prilagođava svoje postavke stilu vožnje.

Osnovni Panigale V4 koristi 43 mm Showa Big Piston viljuške, koje su povezane sa potpuno podesivim Sach amortizerima. “S” model dolazi sa Ohlins elektronskim ogibljenjem na koji idu Ohlins NIX-30 viljuški i Ohlins TTX36 amortizeri. Ducati Panigale V4 S ima i litijum-jonsku bateriju, Marchesini felge od kovanog aluminijuma i podram od livenog magnezijuma, čime je težina svedena na svega 173 kg.

Sam agregat težak je oko 65 kg, pa tako, uz uštede na šasiji, nova Ducati mašina može da se pohvali da je jedan od najlakših proizvodnih superbike modela na tržištu. Motocikl je svega pet kilograma teži od odlazećeg 1299 Panigalea, što je impresivna činjenica imajući u vidu da se radi o četverocilindarskoj mašini.

Uz titanijumski Akrapovič ispušni sistem i remapirani motor, Panigale V4 razvija snagu do 226 KS što je vodeći odnos snage i težine u klasi.