Audi e-tron GT predstavljen u proizvodnoj verziji sa 598 KS!

Audi-e-tron-GT-RS

Audi e-tron GT predstavljen u proizvodnoj verziji sa 598 KS!

Audi e-tron GT predstavljen je u dvije izvedbe sa brutalnom snagom i fantastičnim dometom. U RS izvedbi snaga električnog sportiste je 598 KS i 830 Nm, a domet je gotovo 500 km.

Audi-e-tron-GT-RS
Audi e-tron GT RS
Audi e-tron GT RS
Audi-e-tron-GT-RS
Audi e-tron GT RS
Audi-e-tron-GT-RS
Audi-e-tron-GT-RS
Audi-e-tron-GT-RS
Audi-e-tron-GT-RS-02
Audi-e-tron-GT-RS-03
Audi-e-tron-GT-RS-04
Audi-e-tron-GT-RS-05
Audi-e-tron-GT-RS-06
Audi-e-tron-GT-RS-07
Audi-e-tron-GT-RS-08
Audi-e-tron-GT-RS-09
Audi-e-tron-GT-RS-10
Audi-e-tron-GT-RS-11
Audi-e-tron-GT-RS-12
Audi-e-tron-GT-RS-13
Audi-e-tron-GT-RS-14
Audi-e-tron-GT-RS-15
Audi-e-tron-GT-RS-16
Audi-e-tron-GT-RS-17
Audi-e-tron-GT-RS-18
Audi-e-tron-GT-RS-19
Audi-e-tron-GT-RS-20
Audi-e-tron-GT-RS-01
previous arrow
next arrow
Audi-e-tron-GT-RS-02
Audi-e-tron-GT-RS-03
Audi-e-tron-GT-RS-04
Audi-e-tron-GT-RS-05
Audi-e-tron-GT-RS-06
Audi-e-tron-GT-RS-07
Audi-e-tron-GT-RS-08
Audi-e-tron-GT-RS-09
Audi-e-tron-GT-RS-10
Audi-e-tron-GT-RS-11
Audi-e-tron-GT-RS-12
Audi-e-tron-GT-RS-13
Audi-e-tron-GT-RS-14
Audi-e-tron-GT-RS-15
Audi-e-tron-GT-RS-16
Audi-e-tron-GT-RS-17
Audi-e-tron-GT-RS-18
Audi-e-tron-GT-RS-19
Audi-e-tron-GT-RS-20
Audi-e-tron-GT-RS-01
previous arrow
next arrow

Audi e-tron GT proširio je ponudu električnoj modela automobilskog proizvođača iz Ingolstadta. Ovaj dugoočekivani sedan sa značkom Audija u konceptnoj verziji predstavljen je još 2018. godine na Los Angeles Auto Showu, a prošle godine predstavljen je njegov prototip.

Nakon dugog očekivanja Audi je predstavio dvije proizvodne izvedbe, RS e-tron GT i e-tron GT. Ovaj sportski električni model ima impresivne vanjske proporcije. Dužina e-tron GT-a iznosi 4,99 m, širina 1,96 m, a visina samo 1,41 metar. Prtljažnik nudi respektabilnu zapreminu od 405 litara.

Audi e-tron GT RS

Posebnim dizajnom Audi je napravio odličnu aerodinamiku na ovom modelu te tako napravio automobil sa malim otporom zraka. To je od izuzetne važnosti zbog povećanja efikasnosti koja se pozitivno odražava na domet automobila. Audi e-tron GT postavljen je na velike točkove koji uz nisko težište automobila garantuju odličnu stabilnost i upravljivost.

Unutrašnjost automobila veoma je slična standardnim luksuznim Audi modelima, ali e-tron GT model poseban je po tome što je njegova unutrašnjost u potpunosti napravljena od recikliranih materijala.

Audi-e-tron-GT-RS

Obje verzije pokreću dva elektromotora postavljena na prednju i zadnju osovinu. Izlazna snaga ovisi o modelu, jači RS model razvija 598 KS i 830 Nm okretnog momenta, dok slabiji model e-tron GT-a razvija 476 KS i 630 Nm. U oba slučaja snaga se prenosi na podlogu putem sva četiri točka.

Jači RS model od 0 do 100 km/h ubrzava za svega 3,3 sekunde dok je slabijem modelu potrebno jednu sekundu duže. Maksimalna brzina kod slabijeg modela ograničena je na 240 km/h, odnosno 250 km/h kod jačeg RS modela.

Audi e-tron GT RS

Za napajanje električnih motora zadužena je litij-ionska baterija kapaciteta 86 kWh koja se sastoji od 33 modula. Zahvaljujući svom kapacitetu i naprednim sistemima rekuperacije energije kod kočenja, Audi e-tron prema WLTP testu sa jednim punjenjem može prijeći 488 kilometara – u idealnim uslovima. Ono što je veoma važno jeste sistem brzog punjenja koji e-tron GT modelu osigurava da se baterija napuni u svega 5 minuta s količinom električne energije koja je dovoljna za autonomiju od 100 km.

Po mogućnostima opremanja e-tron GT ne zaostaje za drugim luksuznim Audi modelima. Njegovi paketi dodatne opreme su impresivni i nudi se mogućnost personalizacije od unutrašnjosti do ovjesa. Audi e-tron GT model serijski je opremio zračnim ovjesom i blokadom zadnjeg diferencijala, a na to se može dodati i sistem dinamičnog upravljanja svim točkovima. Dodatna oprema uključuje i keramičke kočnice s ojačanjem od karbonskih vlakana.

Audi-e-tron-GT-RS

Audi e-tron GT zbog sigurnosti učesnika u saobraćaju ima i jedinstven zvuk, koji je posebno razvijen. Jasno, radi se o sintetičkom zvuku koji dolazi u kabinu i okolinu sa zvučnika. Podaci o brzini rotacije elektromotora, opterećenju, brzini vozila i ostalim parametrima služe kao osnova za digitalni zvuk, sintetički zvuk koji pruža autentičan osjećaj kretanja.

S e-tron GT modelom Audi želi uravnotežiti svakodnevnu upotrebljivost sa sportskim performansama, a glavni konkurent bit će Tesli Model S i Porscheu Taycanu. Uz to, Audi e-tron GT dijeli neke mehaničke sklopove sa Porsche Taycanom.

Audi-e-tron-GT-RS

Proizvodnja će se odvijati u Audi Böllinger Höfe u Neckarsulmu u Njemačkoj. Na svom domaćem tržištu cijene će početi od 99.800 eura za e-tron GT quattro i od 138.200 eura za RS model.

Kategorije: Noviteti