Novi Peugeot 2008 predstavljen bh. tržištu

Novi Peugeot 2008 predstavljen bh. tržištu

Peugeot 2008 predstavljen je 2019. godine i do danas na evropskom tržištu napravio je fantastične prodajne rezultate koji govore da je prodato nekih 700.000 primjeraka. Filozofiju francuskog proizvođača u kojoj je akcenat stavljen na dizajn, vozne karakteristike i kvalitet, kupci su vrlo rado prihvatili pa onda nije čudo zašto je ovaj model lider u B-SUV segmentu i jedan od najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon sjajnih rezultata došlo je vrijeme za osvježenje i nadogradnju na svim poljima, a upravo novu facelift verziju Peugeot je predstavio bh. tržištu.

Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 Facelift 2023
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 01
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 02
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 03
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 04
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 05
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 06
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 07
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 08
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 09
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 10
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 11
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 12
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 13
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 14
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 15
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 16
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 17
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 18
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 19
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 20
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 21
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 22
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 23
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 24
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 25
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 26
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 27
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 28
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 29
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 30
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 31
previous arrow
next arrow
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 01
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 02
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 03
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 04
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 05
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 06
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 07
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 08
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 09
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 10
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 11
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 12
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 13
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 14
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 15
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 16
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 17
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 18
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 19
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 20
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 21
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 22
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 23
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 24
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 25
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 26
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 27
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 28
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 29
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 30
Peugeot 2008 fl 2023 -bh premijera- 31
previous arrow
next arrow

Piše: Emir Kalender

Peugeot 2008 spada u malu grupu modela koji je dostupan u svim pogonskim izvedbama, a upravo to je jedan od bitnih faktora zašto je lider u svom segmentu. Različita tržišta sa različitim preferencijama kupaca traže i različite izvedbe, a tu model 2008 zaista ima šta ponuditi. Ovaj model smatra se i pionirom elektrifikacije jer je njegova električna izvedba prodata u više od 75.000 primjeraka, što značajno poboljšava njegov prodajni skor. U 2022. godini izvedba E-2008 predstavljala je čak 17,4 % prodanih primjeraka, što ju je svrstalo među tri najprodavanija električna SUV modela u B segmentu u Evropi.

Sa novim ili bolje rečeno osvježeno-nadograđenim modelom 2008 marka Peugeot nastavlja jačati svoj tehnološki i lavlji identitet. Jedan od ključnih elemenata dizajnerskog rada bio je prednji dio i njegovo uprizorenje u cjelinu, jer nosi veličanstveni potpis u obliku tri lavlje kandže. Prednji dio naglašava snažan i atletski izgrađen stilski izgled koji je ovaj novi SUV 2008 učinio uspješnim na svim tržištima i zahvaljujući kojem prodire na tržišta vozila višeg cjenovnog razreda.

Dizajnerski tim marke Peugeot uspio je naglasiti njegove karakterne osobine i time dokazati njegovu nesumnjivu pripadnost segmentu SUV-a i vozilima višeg cjenovnog razreda.

Novi osvježeni vanjski dizajn

Novi 2008 dobio je novi prednji dio koji se može pohvaliti novim amblemom marke Peugeot. Prošireni prednji dio krasi potpuno poseban bočni uzorak koji je povezan s farovima i na taj način naglašava vertikalnost i snažan stav vozila. Vodoravni tematski motiv u svjetlećoj crnoj boji dopunjava prednji dio izvedbe ACTIVE.

Na izvedbama ALLURE i GT prednji dio dobio je vertikalni uzorak u boji karoserije koji se proteže do elegantnih tamnih umetaka koji naglašavaju vertikalnost prednjeg dijela. Zbog boje karoserije na uzorku ukrasna maska se još bolje stapa s odbojnikom, a prednji dio ima zbog toga još robusniji izgled.

Prednji dio s novim svjetlosnim potpisom Peugeot

Novi model 2008 je drugi model koji je preuzeo najnoviji svjetlosni potpis marke Peugeot, nakon nove limuzine 508 i novog karavana 508 SW. Za njega su karakteristična tri vertikalna sklopa svjetala u obliku tri lavlje kandže koje su na novom 2008 ugrađene u svjetlosne crne umetke na odbojniku. Cjelokupan sklop naglašava snažnu osobnost modela 2008 i njegov izdržljiv oblikovni dizajn SUV-a.

Novi svjetlosni potpis dobile su sve izvedbe. Upečatljiv učinak tri lavlje kandže po prvi put je na izvedbama GT proširen na funkciju osvjetljenja farova „full LED“ upotrebom tri optička modula. Zbog toga se izvedbe GT razlikuju od ostalih izvedbi, jer njihov prednji dio krasi potpuno ekskluzivni svjetlosni potpis.

Zadnji dio s novim interpretiranim svjetlosnim potpisom

Nove zadnja svjetla s LED diodama kojima su opremljene sve izvedbe novog modela 2008 reinterpretiraju legendarne tri lavlje kandže koje krase zadnji dio vozila Peugeot. Svjetla se sastoje od tri horizontalna para spojenih letvica zaobljenog i elegantnog izgleda koje vizualno naglašavaju osjećaj širine vozila. LED diodama su također opremljena svjetla za vožnju unazad i pokazivači smjera.

Osvježena i tehnološki modernizovana unutrašnjost

Sve izvedbe novog Peugeota 2008 dobile su obnovljene presvlake sjedala, što ukazuje na obogaćivanje nivoa opreme, kao što su nove presvlake Alcantara koje su dostupne kao dodatna oprema za izvedbe GT.

Peugeot i-Cockpit® je jedan od ključnih i najprepoznatljivijih elemenata putničkog prostora modela marke Peugeot. U posljednjem desetljeću prodanih je više od 10 miliona primjeraka vozila, zato je s novim Peugeotom 2008 poboljšan i osavremenjen kako bi pružio još optimalniju ergonomiju i bolje užitke u vožnji.

Instrument tabla novog vozila 2008 je kod izvedbi ALLURE i GT digitalna i nalazi se u visini očiju, neposredno iznad volana. Njen 10-inčni digitalni ekran je redizajniran, a kod izvedbi GT opremljen je i s 3D-prikazivačem. Boja ekrana, redoslijed i raspored funkcija mogu se u potpunosti prilagoditi vozačevim željama. Kod izvedbe ACTIVE vozilo 2008 zadržalo je analognu instrument tablu. Dimenzije automobila ostale su na nivou prthodnika pa je i prostranost putničke kabine ostala ista.

Centralni 10-inčni ekran na dodir za sve nove izvedbe 2008

Od sada su svi Peugeoti 2008 serijski opremljeni središnjim 10-inčnim ekranom na dodir (ekran je bio 7-inčni kod prve dvije faze modela). Njime možemo upravljati funkcijama autoradia i telefona (izvedba ACTIVE) ili najnovijom generacijom informacijsko-zabavnim sistemima Peugeot i-Connect® i PEUGEOT i-Connect® Advanced. Kod izvedbi ALLURE i GT središnji ekran opremljen je tehnologijom HD. Ispod centralnog ekrana još uvijek se nalaze klavirske dirke za brz pristup ključnim funkcijama.

Za Peugeot i-Cockpit® karakterističan volan manjih dimenzija pruža još više užitaka u vožnji, jer nudi jedinstveni osjećaj preciznog i okretnog upravljanja. Volan ima na sredini novi logotip, a donji dio obruča po potrebi krasi nova pločica s oznakom GT.

Novi modeli 2008 sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem opremljeni su novom ručicom mjenjača koja omogućuje bolju ergonomiju, dok su novi modeli s automatskim mjenjačem zadržali novu elegantnu, praktičnu i diskretnu izbornu ručicu koja je predstavljena u proljeće 2022.

Putnički prostor novog 2008 GT dobio je ambijentalno osvjetljenje koje se može prilagoditi u osam različitih boja, od kojih su neke nove i od sada usklađene s bojama središnjeg ekrana na dodir, prilagođavajući se odabranom načinu vožnje.

Cjelovit sklop sistema za pomoć u vožnji

Osim novih kamera za pomoć pri parkiranju s visokom rezolucijom (vidjeti gore), novi 2008 svojim korisnicima nudi i brojne funkcije koje olakšavaju vožnju i pružaju veću sigurnost. Na listi noviteta tu su:

  • Prilagodljiv tempomat s funkcijom Stop and Go i referentnom vrijednošću udaljenosti između vozila.
  • Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na opasnost od sudara prepoznaje pješake i bicikliste, danju i noću, od brzine 7 km/h do 140 km/h, ovisno o izvedbi.
  • Prošireni sistem za prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj instrument tabli: Stop, jednosmjerna cesta, zabranjeno pretjecanje, kraj zabrane pretjecanja… pored uobičajene signalizacije koja se odnosi na brzinu.
  • Aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake ili prekoračenje bočne podne crte s popravkom smjera vožnje.
  • Upozorenje na vozačevu nepažnju prepoznaje znakove nepažnje na dužim vožnjama i pri brzinama većim od 65 km/h, pomoću analiziranja mikro pokreta volana.
  • Nadzor mrtvog ugla.
  • Poboljšana snaga vuče sa sistemom Grip Control koji omogućuje tri načina vožnje: pijesak, blato i snijeg. Ovisno o državi, sistem Grip Control dostupan je u kombinaciji sa zimsko-ljetnim gumama „3PMSF“.
Ponuda motora za sve potrebe

Peugeot 2008 kupcima je ponuđen u trenutno svim poznatim pogonskim izvedbama, pa tako ispod poklopca motora može se nalaziti turbo benzinski, turbo dizelski motor, hibridni ili poptuno električni motor.

Novu paletu benzinskih i dizelskih motora čine PureTech 100: trocilindrični benzinski motor sa zapreminom 1,2 litra i 100 konjskih snaga opremljen je sistemom Stop & Start i ugrađen zajedno sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Snažniju izvedbu čini PureTech 130: trocilindrični benzinski motor sa zapreminom 1,2 litra i 130 konjskih snaga opremljen je sistemom Stop & Start i može biti ugrađen zajedno s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8 ili sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

Dizelsku verziju pokreće BlueHDi 130 EAT8: četverocilindrični dizelski motor sa zapreminom 1,5 litra i 130 konjskih snaga opremljen je sistemom Stop & Start i ugrađen zajedno s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8.

Početkom 2024. godine za novi Peugeot 2008 bit će dostupan novi motor HYBRID 48V koji će uključivati benzinski motor PureTech nove generacije sa 136 konjskih snaga i novi 6-stupanjski elektrificirani mjenjač s dvostrukim kvačilom u kojem je ugrađen električni motor.

Zahvaljujući bateriji koja se puni tokom vožnje, ova tehnologija nudi i dodatni okretni moment kod niskih obrtaja i do 15 %  nižu potrošnju goriva. Novi 2008, opremljen sistemom HYBRID, moći će u gradskoj vožnji da prijeđe više od 50 % vremena u 100-procentnom električnom načinu bez emisija.

Potpuno električni model E-2008 sa dometom do 406 km

E-2008 koji se smatra pionirom među 100 % električnim SUV vozilima u B segmentu dobit će novi motor s kojim su već opremljeni modeli E-208 i E-308. Najveća snaga porasla je za 15 %, i to sa 100 kW/136 KM na 115 kW/156 KM, a baterija je povećana s 50 kWh na 54 kWh. Zahvaljujući opsežnim nastojanjima za povećanje učinkovitosti, uz povećane performanse, vozilu je osiguran i veći domet koji iznosi do 406 km u usporedbi s prethodnih 345 km (WLTP kombinirani ciklus).

Za novi Peugeot E-2008 dostupna su dva tipa ugrađenih punjača, tako da je vozilo prikladno za sve vrste korištenja i sva rješenja za punjenje: serijski je dostupan jednofazni punjač 7,4 kW, a uz doplatu trofazni punjač snage 11 kW.

Punjenje baterije s 20 % na 80 %  na javnoj stanici za punjenje (100 kW) traje otprilike 30 minuta, a na punionici Wallbox (7,4 kW) 4 sata i 40 minuta te na učinkovitijoj utičnici (3,2 kW) 11 sati i 10 minuta.

Cijene i garancija

Na bh. tržištu novi Peugeot 2008 dostupan je po cijeni od 38.264 KM koliko je potrebno izdvojiti za osnovnu za verziju sa Active paketom opreme i koju pokreće sa 1.2 PureTech motorom od 100 KS. Cijna u odnosu na prethodni model narasla je za 638 KM ali kupci sada u seriji dobivaju 10-inčni ekran infotainmenta, bežični mirror screen i LED prednje farove.

Zanimljivija činjenica je da novi električni Peugeot E-2008 jeftiniji u odnosu na prethodni model za 2.795 KM, pa je sada potrebno izdvojiti 64.504 KM. Peugeot garantuje ispravnost modela 2008 u narednih pet godina i100.000 pređenih kilometara.

Kategorije: Vijesti