Predstavljen novi Volkswagen Golf 8 – Život se događa sa Golfom!

Predstavljen novi Volkswagen Golf 8 – Život se događa sa Golfom!

Konačno! Predstavljen je novi Volkswagen Golf 8. Nakon višemjesečnih najava i špijunskih fotografija novi Golf je predstavljen na posebnom događaju u Wolfsburgu!

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider
Piše: Emir Kalender

Iako su mnogi očekivali da će novi Golf 8 biti predstavljen na sajmu automobila u Frankfurtu 2019, Volkswagen je ipak odlučio da se to dogodi nešto kasnije. Razlog je jednostavan, u Frankfurtu je predstavljen novi ID.3 koji bi u budućnosti mogao zamijeniti Golfa, a o Golfu ne treba trošiti riječi i objašnjavati koliko je to važan model za VW. Oba modela zbog svoje važnosti morala su biti zasebno predstavljena!

Iako su svi manje-više mogli vidjeti kroz špijunske fotografije u kakvoj formi dolazi novi Golf 8, danas su sve maske pale! O tome pišu svi elektronski i štampani mediji, pa sama ta činjenica dovoljno govori o važnosti ovog modela.

Novi Volkswagen Golf 8 odlikuje vanjski dizajn koji je evolucija onog sa prethodnog modela. Zadržao je jasne i prepoznatljive linije, ali koje su potpuno evoluirale pa novi Golf izgleda mnogo modernije od prethodne generacije. Linije vanjskog dizajna znatno su oštrije i čistije čime je dizajn novog Golfa približen dizajnu nove ID. porodice koja će u budućnosti biti okosnica VW ponude.

Prednji dio automobila zadržao je prepoznatljivu formu ali je u potpunosti evoluirao. Preko cijelog prednjeg kraja, do duboko u bočnim stranicama, proteže se hromirana lajsna. Nova glavna svijetla maksimalno su pomjerena u same krajeve kako bi se dobilo na vizuelnom efektu širine automobila. Tradicionalno, centralna pozicija pripada logotipu Volkswagena koji je također dobio novi dizajn.

Prednji odbojnik dobio je potpuno novu formu u koji je integrisan veliki usisnik zraka koji se proteže cijelom njegovom dužinom. Gledajući bočnu stranu automobila jasno su vidljive promjene u odnosu na prethodni model. Prije svega prednja bočna svjetla sa ukrasnom hromiranom lajsnom duboko zalaze u prednje blatobrane, kao i usisnik zraka prednjeg odbojnika.

Na zadnjem dijelu automobila najviše se ističu nova glavna svjetla koja dolaze u potpuno LED tehnologiji i sa grafikom koja je vrlo bliska ID.3 modelu. Ovisno o paketu opreme i motoru koji pokreće automobil, ispod branika se nalazi ukrasna plastika u kojoj su imitacije ispušnih cijevi ili prave ispušne cijevi.

Unutrašnjost novog Golfa 8 temeljito je promijenjena. Tradicionalna rješenja su stvar prošlosti jer novi Golf donosi nova tehnološka i dizajnerska rješenja. Prije svega, putnička kabina je maksimalno digitalizirana što znači da je broj fizički prekidača sveden na minimum.

Centralna konzola je u potunosti nova, a centralni ekran osjetljiv na dodir visoko je pozicioniran te u kombinaciji sa novom generacijom aktivnog info ekrana čini potpuno novi digitalni kokpit Golfa. Komande ventilacionog sistema integrisane su centralni ekran tako da je on postao komandni most za većinu funkcija u automobilu.

Novi Golf još je bolje povezan

Zahvaljujući internetskoj jedinici za povezivanje (OCU) novi Golf je bolje povezan sa vanjskim svijetom. Standardni OCU koji sadrži integrirane eSIM veze kao i internetske funkcije i uslugu „We Connect“ i „We Connect plus“. Novi Golf je ujedno i prvi Volkswagen koji se standardno povezuje sa okolinom, putem Car2X tehnologije. Novi Golf takođe dijeli ta upozorenja sa drugim Car2X modelima, tzv. “Swarm” inteligencija postaje stvarnost i predstavlja početak nove faze sigurnosti saobraćaja.

Nove pogonske jedinice

Novi Volkswagen Golf 8 napravljen je na drugoj generaciji dobro poznate MQB platforme. U paleti motora nalaze se dva četverocilindrična TSI benzinska motora sa 90 KS i 110 KS, dva četverocilindrična dizelska TDI motora sa 115 KS i 150 KS, i TGI motor na prirodni gas sa 130 KS. Novi TSI motori imaju posebno nisku potrošnju goriva i nisku emisije štetnih plinova. Poboljšana efikasnost dobivena je zahvaljujući elementima koji uključuju inovativni proces izgaranja TSI Miller.

Inovacija u TDI pogonskim agregatima je korištenje tehnologije dvostrukog doziranja (dva SCR katalitička pretvarača) za značajno smanjenje emisije dušičnog oksida (NOx) do 80%. Osim toga, potrošnja TDI-a smanjena je za čak 17% u usporedbi s prethodnikom.

Hibridni pogon u fokusu novog Golfa

Volkswagen je za novim Golfom osigurao čak pet pet hibridnih pogonskih verzija što jasno naglašava Golfovu efikasnost i ekološku prihvatljivost. Hibridne modele pokreću najnovija generacija TSI motora koji dolaze sa 48V tehnologijom, a nju čine starter-generator i 48V litijum-jonska baterija. Ovaj blagi hibridni sklop Volkswagen je nazvao eTSI pogon.

Zahvaljujući ovom sistemu novi Golf je startniji i komforniji pri kretanju, ali i efikasniji jer je potrošnja smanjena do 10%. Volkswagen Golf eTSI bit će dostupan u tri izvedbe snage: 81 kW/110 KS, 96 kW/130 KS i 110 kW/150 KS.

Osim blagih hibridnih modela tu su i dvije plug-in izvedbe sa hibridnim pogonom. Kombinacija TSI motora i elektro motora generiše 150 kW/204 KS, a u sportskoj GTE izvedbi ova kombinacija isporučuje 180 kW/245 KS. Obje izvedbe Golfa imaju novu generaciju litij-jonske baterije od 13 kWh koja omogućava veći električni domet od približno 60 km.

Novi Golf 8 na BH tržištu možemo očekivati na kraju tekuće 2019. godine.