ŠKODA SUPERB SCOUT pobjednik u izboru za”Test automobil godine 2020.”

Skoda Superb Scout

ŠKODA SUPERB SCOUT pobjednik u izboru za”Test automobil godine 2020.”

ŠKODA SUPERB SCOUT 2.0 TDI DSG odabrali su čitatelji CARLANDER | auto moto portala za pobjednika u anketi za izbor “Test automobil godine 2020.”.

Sedmu godinu za redom čitatelji CARLANDER | auto moto portala birali su pobjednika, a ova je održana u otežanim uslovima zbog svjetske pandemije COVID-19. Obzirom da su svi segmenti društva osjetili posljedice pandemije, izuzetak nisu bili ni automobilski mediji. Naime, zbog sigursnosnih mjera odgođen je veliki broj testiranja automobila pa smo proteklu godinu završili samo sa osam testiranih automobila.

Listu kandidata za izbor automobila godine 2020. činili su: Peugeot 208, Kia XCeed, Renault Captur, Nissan Juke, Škoda Superb Scout, Volkswagen T-Cross i Toyota C-HR.

Najveći broj glasova osvojila je Škoda Superb Scout – 562, drugo mjesto pripalo je modelu KIA XCeed – 375 glasova, a treće mjesto osvojio je model Škoda KODIAQ RS – 131 glas.

Zbog pandemije COVID-19 i epidemioloških mjera uručenje nagrade obavljeno nakon što su se stekli bolji sigurnosni uslovi.

U nastavku možete pročitati kompletan test pobjedničkog modela.

Test: ŠKODA SUPERB SCOUT 2.0 TDI DSG – Majstor za sve

Osvježena ŠKODA SUPERB treće generacije dobila je i SCOUT izvedbu koja do tada nije bila u ponudi. Češka luksuzna limuzina u ovoj avanturističkoj izvedbi dolazi isključivo kao karavan sa bogatom serijskom opremom, pogonom na sva četiri točka i dva snažna motora.

Svojim fantastičnim mogućnostima potencijalne kupce SUV-ova stavlja u ozbiljnu dilemu. Spremna je odgovoriti svim izazovima jer u osvježenom izdanju i SCOUT izvedbi ovaj automobil samouvjereno može ući u borbu sa nekim modelima iz premium segmenta.

Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 01
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 02
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 03
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 04
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 05
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 06
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 07
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 08
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 09
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 10
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 11
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 12
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 13
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 14
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 15
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 16
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 17
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 18
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 19
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 20
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 21
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 22
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 23
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 24
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 25
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 26
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 27
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 28
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 29
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 30
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 31
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 32
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 33
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 34
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 35
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 36
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 37
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 38
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 39
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 40
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 41
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 42
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 43
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 44
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 45
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 46
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 47
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 48
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 49
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 50
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 51
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 52
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 53
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 54
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 55
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 56
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 57
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 58
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 59
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 60
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 61
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 62
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 63
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 64
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 65
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 66
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 67
previous arrow
next arrow
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 01
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 02
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 03
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 04
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 05
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 06
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 07
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 08
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 09
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 10
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 11
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 12
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 13
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 14
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 15
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 16
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 17
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 18
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 19
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 20
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 21
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 22
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 23
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 24
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 25
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 26
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 27
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 28
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 29
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 30
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 31
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 32
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 33
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 34
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 35
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 36
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 37
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 38
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 39
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 40
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 41
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 42
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 43
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 44
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 45
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 46
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 47
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 48
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 49
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 50
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 51
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 52
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 53
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 54
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 55
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 56
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 57
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 58
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 59
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 60
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 61
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 62
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 63
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 64
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 65
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 66
Test Skoda Superb Scout 2.0 TDI DSG 2020 - 67
previous arrow
next arrow

Piše: Emir Kalender

(re)Dizajn i ponuda prostora

ŠKODA SUPERB dobila je blago dizajnersko osvježenje, a sa njim stigla je i SCOUT izvedba koja svojim robusnim nastupom plijeni poglede i srca. SUPERB SCOUT je derivat SUPERB-a koji je dobio male, ali elegantne dizajnerske promjene.

Novi SUPERB dobio je novi prednji i zadnji branik koji su produžili automobil za 8 mm. Prednji branik dobio je novi dizajn usisnika za zrak, te nova svjetla za maglu u LED tehnologiji. Kod SCOUT modela ubačen je i element koji imitira brušeni aluminium, te se automobil jasno razlikuje od standardnog modela.

Rešetka hladnjaka blago je izmijenjena i na nju je postavljen nešto deblji okvir. Glavna svjetlosna grupa također je blago redizajnirana, a glavna novost je što su u ponudi kao opcija i LED Matrix svjetla koje je naše testno vozilo posjedovalo. Ujedno su to i prva LED Matrix svjetla koja su ponuđena u nekom ŠKODA modelu. Tokom noćnih putovanja prednja LED Matrix svjetla odlično osvjetljavaju i pri tome ne zasljepljuju vozače automobila ispred vas ili koji vam idu u susret. Ova će svjetla definitivno smanjiti stres i umor vozača.

Zadnji dio dobio je također minimalne promjene, a one se svode na novu grafiku svjetlosne grupe koja je napravljena u LED tehnologiji. Svjetlosnu grupu međusobno povezuje tanka i elegantna hromirana letvica iznad koje stoji natpis ŠKODA. Češki proizvođač na novim modelima uklonio je logo i sada stoji samo ime kompanije.

Unutrašnjost putničke kabine dobila je također blago dizajnersko osvježenje. SUPERB SCOUT dobio je novu instrument tablu kroz koju se cijelom dužinom proteže letvica diskretnog ambijentalnog osvjetljenja. Od jasno vidljivih promjena tu je i nova grafika digitalnog instrumenta i nova generacija infotainment sistema.

ŠKODA je poznata po prostranim putničkim kabinama, a SUPERB SCOUT je u tome Škodin „flagship“. U dobro profilisanim sjedištima udobno se mogu smjestiti i putnici krupnije konstitucije koji ni nakon višesatnih vožnji neće osjetiti umor. Po ponudi prostora za putnike SUPERB SCOUT je debelo zašao u više automobilske segmente, zbog čega mnogi putnici preferiraju vožnju na zadnjoj klupi koja nudi obilje prostora i komfora. To potvrđuju dimenzije automobila: dužina 4.863 mm, širina 1.864 mm, visina 1.486 mm i međuosovinski razmak od 2.8411 mm.

Slobodno možemo reći da im je na raspolaganju više prostora nego u mnogo skupljim premium limuzinama i nećemo pogriješiti ako kažemo da je to na nivou Audija A8, Mercedes S klase ili BMW Serije 7. Ništa manje ne impresionira i prtljažnik čija je osnovna zapremina 660 litara, a preklapanjem zadnje klupe njegov kapacitet povećava se na impresivnih 1.950 litara. Zadnju klupu moguće je asimetrično preklopiti u omjeru 40/60, a u sredini naslona zadnje klupe nalazi se otvor za prevoz dugih predmeta.

SUPERB SCOUT ipak drži fokus na komforu vozača. Njegovo sjedište može se višestruko podešavati, na raspolaganju je masaža leđa, grijanje sjedišta i dvozonski klima uređaj. Putnici na zadnjoj klupi imaju samo mogućnost aktiviranja grijanja sjedišta i podešavanje jedne zone klima uređaja.

Kada je u pitanju kvalitet materijala ŠKODA ne slijedi trend bezočne štednje koja vlada u automobilskoj industriji. Naprotiv, iznenadit ćete se bojnim elementima koji su napravljeni kvalitetno i sa visokim stepenom završne obrade. Brojni ukrasni elementi poput hromiranih okvira i letvica ili drvenih lajsni uljepšavaju putničku kabinu, a tu je i diskretno ambijentalno osvjetljenje čiju boju možete prilagoditi vlastitim željama.

Otvaranjem prednjih vrata na podu ćete vidjeti svjetlosni ŠKODA potpis. Zahvaljujući ovom simpatičnom rješenju više nikad nećete u mraku stati u blato prilikom izlaska iz automobila. Pored vizuelnih dodataka koji uljepšavaju putovanje, tu je i 31 pametno rješenje – Simply Clever. Među njima najviše se ističu veliki pretinci, a između prednjih sjedišta se nalazi i hlađeni pretinac. Tu je i uvlačiva kuka koju pritiskom na taster izvlačite i SUPERB SCOUT spreman je za vuču prikolice težine do 2.200 kg.

Tehnološka modernizacija

Posljednja generacija digitalnih vozačkih instrumenata sa veličinom ekrana od 12,3 inča našla je svoje mjesto i u testnom modelu. Zahvaljujući brojnim mogućnostima prikaza, od klasičnih instrumenata pa do 3D mape navigacije, ovaj sistem omogućava da vozač bude detaljno informisan o svemu. Digitalni vozački instrument može prikazivati informacije sa audio sistema ili sa telefona, što vozaču olakšava da zadrži fokus na vožnju.

Centralno mjesto na instrument tabli zauzima nova generacija MIB Infotainment sistema, a testni model imao je sam vrh ponude – MIB High NAVI „COLUMBUS“ koji je u potpunosti bez fizičkih prekidača. Dužina dijagonale kolor ekrana iznosi 9,2 inča i sa digitalnim vozačkim instrumentima čini fantastični „virtuelni vozački kokpit“.

COLUMBUS sistem donosi DVD player, HDD za pohranu podataka, HD Video, 3D navigaciju, integrisane navigacione karte, BT komfornu telefoniju, glasovno upravljanje, 2x SD slota, USB+iPod port, FM radio, WLAN (HotspoT) i Smart Link + SmartGate.

U sve ovo odlično se uklapa i Hi-Fi CANTON zvučni sistem sa 10 zvučnika u vratima, jednim centralnim zvučnikom i jednim subwooferom. Ukupna izlazna snaga ovog zvučnog sistema je 610 W, a zvuk je čist i precizan.

Najnoviji sistemi pomoći – Simply Clever Tehnologija

SUPERB SCOUT opremljen je najnovijom generacijom sistema pomoći kojim raspolaže ŠKODA. Tehnološki noviteti zapravo su i najveća promjena koju donosi novi SUPERB, zahvaljujući kojim je vožnja ovom limuzinom još lakša i sigurnija. Na listi tehnoloških noviteta našli su se: ACC – Adaptivni tempomat, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, prednji radar sa prediktivnom zaštitom pješaka i sistem pomoći za promjenu vozne trake s bočnom asistencijom u dometu od 70 metara.

SUPERB SCOUT dobio je i sistem za podršku kod saobraćajnog zastoja – Prednji radar registruje brzinu i razmak od vozila ispred kako bi vaše vozilo prilagodio aktuelnoj situaciji u saobraćaju. Pritom sistem može smanjiti brzinu ili samostalno zakočiti prije potencijalnog sudara. Sistem osim toga registruje oznake na putu, te poduzima kontrolisane protumjere u slučaju napuštanja ceste. Asistent kod saobraćajnog zastoja aktivan je kada su uključene automatska regulacija razmaka (ACC) i podrška zadržavanja vozila u voznoj traci.

SUPERB SCOUT je veliki automobil, pa je pomoć pri parkiranju svakako dobrodošla. Podrška upravljanja pri parkiranju u potpunosti olakšava parkiranje. Naime, sistem kod pronalaska prikladnog parking mjesta preuzima parkiranje vozila na okomitim i bočnim parking mjestima, a omogućava čak i automatski izlazak iz bočnih parking mjesta.

Dinamična podrška za duga svjetla – Asistent za svjetla u svakom trenutku garantuje optimalno osvjetljenje ceste. U mraku i pri brzini iznad 60 km/h ovaj asistent uključuje duga svjetla te u redovnim intervalima provjerava saobraćaj iz suprotnog smjera pomoću svoje višenamjenske kamere. Duga se svjetla gase ukoliko vozilo iz suprotnog smjera ide prema vama, a kod modela koji su opremljeni sa LED Matrix svjetlima, sistem gasi dio svjetlosnog snopa na dijelu gdje se nalazi vozilo ispred vas.

Vozne karakteristike – Potpuni užitak

SUPERB SCOUT, kao Škodina perjanica sa robusnim izgledom i odličnim mehaničkim sklopovima, spreman je da se otisne u bilo koju avanturu na cesti ili na blagim offroad putevima. Testirani model pokretao je provjereni i poznati 2.0 litarski TDI motor koji isporučuje 190 KS pri 3.500 okr/min i 400 Nm okretnog momenta koji je dostupan od 1.900 do 3.000 okr/min. Motor je uparen sa automatskim DSG mjenjačem sa sedam stepeni prijenosa, čij se stepeni prijenosa izvršavaju veoma glatko.

Vozaču je na raspolaganju nekoliko modova vožnje – Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual i Offroad, a koji značajno utiču na vozne karakteristike automobila. Npr. ako odaberemo mod Comfort, zahvaljujući adaptivnom DCC ovjesu, SUPERB SCOUT pretvorit će se u fantastično udobnu limuzinu. Odabirom Sport moda, ovjes i upravljački sistem automobila postaju čvrsti i spremni za dinamičnu vožnju po zavojima.

Ono po čemu se ovaj model posebno ističe jeste spremnost za offroad avanture. Za razliku od klasične COMBI izvedbe, SCOUT ima 15 mm više rastojanje karoserije od tla. To mu omogućava da savlada manje offroad prepreke, a u svemu tome pomaže mu i 4×4 sistem pogona na sva četiri točka. Za manje avanture van asfaltirane ceste odabrat ćete Offroad mod vožnje koji je posebno prilagođen za otežane uslove vožnje.

SUPERB SCOUT napravljen je na MQB platformi koja u izradi karoserije koristi legure čelika visoke čvrstoće. Zbog toga karoserija testnog modela ima visok stepen čvrstoće što se najbolje vidi na Offroad vožnji, te u dinamičnim prolascima kroz zavoje.

Ova svestrana Češka limuzina teška je 1.687 kg, pa od nje ne možete očekivati sportske performanse. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8 sekundi, a maksimalna brzina iznos 223 km/h, što svakako nije loše ako u obzir uzmemo svestranost ovog automobila. Ipak, voljeli bi da u ponudi ima i super snažni 2.0 litarski BiTDI motor sa 240 KS koji pokreće KODIAQ RS model (test KODIAQ RS modela možete pročitati OVDJE). Kao snažnija alternativa za SUPERB SCOUT nudi se 2.0 litarski TSI turbo benzinac sa 270 KS i 350 Nm okretnog momenta.

Za vrijeme testa putni računar u gradskim uslovima zabilježio je prosječnu potrošnju od 9 l/100 km, dok se ista na otvorenoj cesti sa opterećenjem vozila od 350 kg spustila na 6 l/100 km.

Zaključak

Kada sagledamo sve činjenice sa testa teško je osporti da je SUPERB SCOUT među najkompletnijim automobilima u svom segmentu. Njegovi glavni aduti su prostranost putničke kabine, veliki prtljažnik i mogućnost vuče teških prikolica. Udobnost je na visokom nivou zahvaljujući adaptivnom ovjesu, udobnim sjedištima i niskom nivou buke.

SUPERB SCOUT se fantastično vozi, precizan je u dinamičnoj vožnji u zavojima, a van ceste ne osjeti poteškoće lošeg puta. Ipak, dobro bi došlo više snage na asfaltu. Sigurnosni sistemi brinu za sigurnost putnika, a EURO Ncap je SUPERB modelu dao pet zvjezdica za sigurnost u udesima.

Ono gdje se moglo više uraditi jesu sitni detalji koji zalaze u luksuzni segment. Primjer za to su prekidači za otvaranje/zatvaranje prozora čij dizajn je mogao biti moderniji i elegantniji. Također dizajn kola upravljača i ručice mjenjača mogao je biti savremeniji. Uz to treba reći da ovako opremljen SUPERB SCOUT ima i znatno višu cijenu od osnovnog modela, pa smatramo da je ŠKODA mogla malo poraditi na cijeni, ali obzirom na opremljetnost i ponuđenu tehnologiju jasno je zbog čega je cijena viša od očekivane.

Osnovni model SUPERB SCOUT modela košta 76.594 KM, dok je za bogato opremljen testni model potrebno izdvojiti 92.418 KM. Detaljan spisak opreme testnog modela možete pročitati OVDJE.

Kategorije: Anketa, Vijesti