Volvo u 2014. godini očekuje rast prodaje od 10%

Volvo V60 Plug-in Hybrid sa R-Design paketom

Volvo u 2014. godini očekuje rast prodaje od 10%

Volvo bi prema mišljenju predsjednika Hakana Samuelssona, tekuću 2014. godinu trebao završiti sa rastom prodaje do 10 posto, prvenstveno zahvaljujući stalnom rastu na ključnim tržištima, te jačanjem tržišne ponude.

Gospodin Samuelsson je ove optimistične najave, iznio na press konferenciji u Štokholmu, na kojoj je Volvo objavio rast operativne zarade u prvih šest mjeseci ove godine u iznosu od 1,210 MSEK, te rast prodaje od 9,5 posto na 229.013 primjeraka prodatih u prvoj polovini ove godine. Neto zarada narasla je na 535 MSEK.

Profitabilno polugodište i ohrabrujuće najave, rezultat su pozitivnih pomaka u kompaniji, zahvaljujući implementaciji transformacijskog plana, te skorog predstavljanja potpuno novog XC90 modela.

„Nakon solidnih rezultata u prvoj polovini godine, očekujemo dodatno jačanje. Rastuća potražnja za vrhunski sigurnim i ekološki nastrojenim automobilima, pomoći će našem rastu.“ – rekao je Samuelsson, te ujedno dodao i da bi ukupna zarada u ovoj godini trebala biti na tragu onoj u 2013. godini.

Prodaja Volvo automobila u Kini je u prvoj polovini ove godine narasla za 34,4 posto, a očekuje se nastavak rasta na tržištu koje je sada najveće za Volvo. Najveće zasluge za ovo dostignuće su lokalno proizvedeni posebni modeli S60L i S80L, kao i stalno širenje dilerske mreže.

„Jačamo prisustvo u Kini i očekujemo prodaju najmanje 80.000 automobila ove godine. I evropsko tržište konačno pokazuje znakove oporavka i rasta, te smo i tu dobro pozicionirani za postizanje koristi. Usmjereni smo i na tržište SAD-a, gdje naš novi upravni tim implementira opsežan revitalizacijski plan, kako bismo poboljšali naše rezultate.“ – kaže Samuelsson.

Volvo je ojačao svoju lidersku poziciju u Švedskoj, sa rastom prodaje od 20,2 posto u prvoj polovini ove godine. U Zapadnoj Evropi, dostupnost novih Drive-E motora, jača potražnju na važnim tržištima, kao što su Velika Britanija, Njemačka i Holandija. Ukupna prodaja u ovom regionu je u prvih šest mjeseci ove godine porasla za 8,7 posto.

Kategorije: Vijesti