Honda Jazz – Više prostora, upotrebljivosti, rafinmana i tehnologije

Karen Parry - UK

Honda Jazz – Više prostora, upotrebljivosti, rafinmana i tehnologije

Honda priprema treću generaciju popularnog modela Jazz, zasnovanu na na globalnoj B-segment platformi, koja će se na evropskom tržištu pojaviti na ljeto ove godine.

U odnosu na prethodnu generaciju, Novi Jazz ima međuosovinsko rastojanje duže za 30, dok je karoserija duža za 95 mm. Oblik karoserije zadržao je osnovnu prepoznatljivu siluetu, ali donosi veliki broj interesantnih detalja.

Prethodna generacija bila je cijenjena zbog dobro iskorištenog prostora, a nova generacije ide i korak dalje, primjenom sistema Magic Seats®, koje dopušta pomijeranje stražnje djeljive klupe (60:40) po vertikalnoj i horizontalnoj osi. Na taj način putnicima je udobnije, imaju više prostora, a na raspolaganju im je i prtljažnik, za osnovnom zapreminom od 354 l, koja se može povećati na 884 l, mjereno VDA metodom.

Karen Parry - UK

Unutrašnjost je redizajnirana, te donosi rafinman koji se rijetko susreće u ovom segmentu. Posebno se ističe novi Honda Connect infotainment sistem koji se može sinhronizirati sa smart telefonima i različitim multimedijalnim uređajima kroz MirrorLink, WiFi, Bluetooth, HDMI i USB, a Honda App Centre, omogućuje personalizaciju, te integraciju sa Garmin Navigation sistemom.

Novost je i 1,3 litreni i-VTEC motor iz Earth Dreams Technology serije, sa 102 KS pri 6.000 o/min, a prenos snage povjeren je novom 6-stepenim mjenjaču (koji dolazi kao zamjena za 5-stepeni), dok je u opciji poluatomatska CVT transmisija. Također, u odnosu na prethodnu generaciju, revidirana je geometrija prednjeg McPherson ovjesa i stražnje „H“ torzione osovine, što uz nove amortizere znači više stabilnosti i agilnosti, a produženo međuosovinsko rastojanje garantuje viši nivo udobnosti.

Na planu sigurnosti, uveden je novi aktivni Honda City-Brake Active sistem, koji će biti standard, dok je prilikom izrade korištena ACE™ (Advanced Compatibility Engineering™) tehnologija, zbog čega je struktura vozila čvršća i bolje distribuira sile prilikom sudara.

Karen Parry - UK

Kategorije: Noviteti