Novi Peugeot 408 stigao na bh. tržište

Peugeot 408

Novi Peugeot 408 stigao na bh. tržište

Novi Peugeot kultne oznake 408 stigao je na bh. tržište. Dodijeljena oznaka novom modelu potpuno je opravdana jer, baš kao i privi 404, budi asocijacije na pregršt modernih rješenja, savršenu udobnost i ista takva vozna svojstva. Kao dodatni bonus dolaze specifičan dizajn i bogata oprema po realno odmjerenoj cijeni. Recimo da ponuda pogonskih jedinica zadovoljava sve ukuse…

Novi PEUGEOT 408 iznenađuje jer je potpuno drukčiji od drugih. Prvi je svoje vrste u povijesti marke, ali i na cijelom tržištu automobila. PEUGEOT novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj PEUGEOT nove generacije odlikuje se stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, dok je kod konstrukcije naglasak bio na učinkovitosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje.

PEUGEOT 408 prije svega se ističe svojom dinamičnom fastback siluetom i nepogrešivim stilom, ali i načinom na koji ruši pravila. Njegov stav nalik mački dijele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja je rešetka u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom ističe novi amblem marke PEUGEOT s glavom lava. Obrnuti izrez stražnjeg odbojnika djeluje neočekivano, a bočnim stranama daje snažan izgled. Novi PEUGEOT 408 stabilno sjedi na kotačima promjera 720 mm, a legendarni 20-inčni naplatci odlikuju se neobičnim geometrijskim dizajnom. Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom obitelji PEUGEOT, baš kao i LED svjetla u obliku triju oštrica lavljih pandži na stražnjem kraju.

Peugeot 408

Novi PEUGEOT 408 dugačak je 4,69 metara i ima velik međuosovinski razmak od 2,79 metara, što mu daje izuzetnu količinu prostora u drugom redu sjedala, s čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je također izdašnih dimenzija te se odlikuje obujmom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope stražnja sjedala. Novi PEUGEOT 408 visok je 1,48 m i krasi ga vitka i profinjena silueta. Time se poboljšavaju njegova aerodinamična svojstva.

PEUGEOT 408 pobrinuo se i za vozača i za putnike pa svima nudi najnoviju generaciju kokpita PEUGEOT i-Cockpit®, prepoznatljivog po svojem kompaktnom upravljaču stvorenom za užitak u vožnji i bolju upravljivost.

Peugeot 408

U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijima i ugodnijima.

Sistemi za pomoć u vožnji opremljeni su sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i sigurnost. Sigurnosni segment uključuje:

  • prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go,
  • tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla,
  • sistem za nadzor mrtvog ugla dugog dometa (75 metara)
  • Upozorenje na saobraćaj nazad koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unazad.

Ponuda motora koji pokreću PEUGEOT 408 uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku izvedbu sa 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8. Nakon nekoliko mjeseci uslijedit će i verzija na potpuno električni pogon.

Efikasnost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela PEUGEOT 408 jer kombinacija aerodinamičnih svojstava, smanjene mase (sa 1.396 kg) i motora s niskim nivoom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom energije (podložno homologaciji) u hibridnoj, ali i u benzinskoj verziji sa 130 KS.

Novi PEUGEOT 408 ispočetka će se proizvoditi u Mulhouseu u Francuskoj za europsko tržište, a zatim u tvornici u Chengduu u Kini za tamošnje tržište.

Novi PEUGEOT 408 bit će dostupan u 6 boja i to u: plava Obsession (nova boja u kojoj je model predstavljen), siva Titanium (nova boja), siva Artense (samo u razini opreme Allure), crvena Elixir, bijela Pearl i crna Perla Nera.

Posebna pažnja posvećena je aerodinamici novog modela PEUGEOT 408 kako bi se poboljšala energetska ravnoteža. Odbojnik, poklopac prtljažnika, difuzor, nosači, retrovizori, zaštite podvozja… Svi dijelovi karoserije optimizirani su zahvaljujući bliskoj saradnji dizajnera i inženjera za aerodinamiku marke PEUGEOT. Riječ je o saradnji dizajnerskih i inženjerskih timova marke PEUGEOT koja je započela pri dizajnu hiperautomobila 9X8. Slično tome, dizajn točkova omogućuje bolju aerodinamiku i znatno pridonosi sveukupnim performansama automobila.

Krutost karoserije optimizirana je spajanjem strukturnih elemenata kako bi se poboljšalo upijanje vibracija. Užitak u vožnji u genima je novog modela PEUGEOT 408 pa se on odlikuje izvanrednim prianjanjem uz cestu, vrhunskom udobnošću i užitkom u vožnji te savršenom upravljivošću na gradskim cestama koju omogućuje krug okretanja od 11,18 m.

Gume na novom modelu PEUGEOT 408 kreću se od 17 do 20 inča. Gume su klase A i poboljšavaju učinkovitost smanjenjem otpora kotrljanja, bez ugrožavanja zahtjeva Marke u pogledu mjerila držanja ceste.

Novi PEUGEOT 408 opremljen je širokim rasponom najnaprednijih sistema za pomoć u vožnji koji informacije prikupljaju s pomoću šest kamera i devet radara te vožnju, upravljanje i putovanje čine sigurnijima i ugodnijima. Neki od tih sistema direktno su preuzeti iz viših segmenata. To su:

  • Prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go i funkcija prilagodljivog održavanja razmaka između automobila.
  • Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar: otkriva pješake i bicikliste, u dnevnoj i noćnoj vožnji, pri brzinama od 7 km/h do 140 km/h, ovisno o izvedbi.
  • Aktivni sistem upozorenja na nenamjerno napuštanje traka s ispravljanjem putanje.
  • sistem praćenja pozornosti vozača, koji otkriva smanjenje pozornosti nakon duljih razdoblja vožnje, pri brzinama većima od 65 km/h, analiziranjem mikro kretnji upravljača.
  • Prošireno prepoznavanje saobraćajnih znakova i prikaz na digitalnoj armaturnoj ploči: znakovi za obvezno zaustavljanje, saobraćaj u jednom smjeru, zabranu pretjecanja, završetak zabrane pretjecanja, kao i uobičajeni znakovi za ograničenje brzine.
  • Sistem Night Vision koji otkriva živa bića (pješaci/životinje) ispred vozila noću ili u uvjetima slabe vidljivosti. Zahvaljujući prednjoj infracrvenoj kameri, sistem otkriva pješake i životinje i izvan dometa dugih svjetala te ih prikazuje na digitalnoj armaturnoj ploči, izravno u vidnom polju vozača.
  • Sistem za kontrolu mrtvog ugla dugog dometa (75 metara)
  • Upozorenje na promet straga: upozorava vozača na moguće opasnosti pri vožnji unatrag.
  • Kamera za vožnju unatrag visoke rezolucije u 180° s ugrađenom mlaznicom za čišćenje.
  • Sistem pomoći pri parkiranju u 360° s četiri kamere visoke rezolucije (sprijeda, straga i bočno).
  • Prilagodba ugla vanjskih retrovizora kad je vozilo u brzini za kretanje unatrag.
  • Matrix LED glavna svjetla garantuje maksimalno iskorištavanje dugih svjetala bez zasljepljivanja vozila ispred i onih koja dolaze ususret.
  • Automatsko uključivanje dugih svjetala.

Novi Peugeot 408 na našem tržištu može se napraviti u rasponu od 56.251 do 89,626 KM na šta treba dodati troškove prve registracije.

Paket Drive Assist 2.0 još je jedan korak prema poluautonomnoj vožnji koja će biti dostupna kasnije. Paket uključuje prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sistem za održavanje vozila u prometnom traku.

Dvije nove karakteristike koje su već dostupne na brzim cestama:

  • poluautomatska promjena traka koja omogućuje vozaču da pretekne vozilo ispred i vrati se u svoj trak, pri brzinama od 70 km/h do 180 km/h
  • preporučivanje brzine koje predlaže vozaču da prilagodi svoju brzinu (ubrza ili uspori) u skladu s saobraćajnim ograničenjima.

Dostupna je i druga oprema koja olakšava svakodnevnu upotrebu novog modela PEUGEOT 408:

  • ulazak u vozilo i pokretanje vozila bez ruku Proximity
  • pristup punih ruku zahvaljujući motoriziranom poklopcu prtljažnika
  • funkcija za potpuno odleđivanje grijanog vjetrobranskog stakla, grijani upravljač
  • perimetrijski i volumetrijski alarm s blokadom
  • elektronička parkirna kočnica na svim inačicama
  • stakleni krov opremljen zaslonom.

Konačno, novi PEUGEOT 408 opremljen je sistemom za e-poziv u nuždi:

  • E-poziv + poziv u nuždi s informacijama o broju putnika i lokaciji, uključujući smjer kretanja vozila na cesti.
Kategorije: Vijesti