Audi ponovo razmatra ulazak u Formulu 1

Audi ponovo razmatra ulazak u Formulu 1

Nakon što se Audi povukao iz WEC šampionata ponovo su se aktivirale špekulacije da bi mogao ući u Formulu 1. Ovog puta čini se da su čelnici Audija dosta ozbiljni u ovoj namjeri.

Volkswagen će poslati predstavnika Audija na skorašnji sastanak koji organizuje FIA na kojem će se raspravljati o budućim pravilima za motore u Formuli 1. Ovakvim potezom Audi iskazuje interes za takmičenjem u najvišoj automobilističkoj kategoriji.

Sastanak će se održati u petak u Parizu gdje će FIA sa zainteresiranim stranama raspraviti o konceptu motora koji će se u Formuli 1 koristiti od 2020. budući da je dogovoreno da će trenutna formula, koja je na snazi od 2014., biti aktualna do kraja 2020.

Volkswagen se na kraju prošle godine povukao iz WRC-a nakon četiri uzastopna naslova prvaka. Audi se povukao iz WEC serije također na kraju prošle godine, ali Volkswagen Grupacija ima svog predstavnika u WEC seriji, Porsche. Pored predstavnika Audija sastanku će prisustvovati još neki japanski proizvođači koji trenutno nisu prisutni u Formuli 1, a vrlo vjerovatno da se radi o Toyoti.

Povodom ovog sastanka oglasili su se i neki od čelnih ljudi timova Formule 1.

“Cilj sastanka u Parizu je čuti mišljenje proizvođača o tome kako bi se motorsport trebao razvijati u budućnosti.”, rekao je Toto Wolff.

“Budući F1 motor trebao bi biti jeftiniji, ali nemam visoko mišljenje o tehničkim detaljima poput broja cilindara. Ali trenutna F1 je preskupa.” Pogledajte IndyCar seriju, trošak motora za cijelu sezonu je 1.2 miliona dolara, atrošak u F1 je desetak puta veći i to za klijente, ne računajući razvoj. Nisam siguran da su skuplji motori bolji spektakl za navijače pa na problem gledam isključivo s komercijalne strane – idemo srezati troškove!”, rekao je marketinški guru motorsporta i novi šef McLarena Zak Brown.

FIA-in predsjednik Jean Todt još je ranije odbacio mogućnost da se Formula 1 vrati spektakularno glasnim V10 ili V12 motorima, ali i osudio prevelike troškove današnjih pogonskih jedinica.

“Definitivno. Trenutna generacija pogonskih jedinica su sjajno inženjersko postignuće, ali su preskupe i prekomplicirane.”, izjavio je Jean Todt.