McLaren je rizikovao sa ambicioznim dizajnom F1 bolida za 2018.

McLaren je rizikovao sa ambicioznim dizajnom F1 bolida za 2018.

Tim McLarena rizikovao je sa dizajnom i tehničkim rješenjima novog MCL33 bolida za 2018. godinu, ali vjeruju da će im se ambiciozan pristup na kraju isplatiti.

McLaren je imao malo vremena da MCL33 prilagodi Renaultovoj pogonskoj jedinici koja je arhitekturom značajno drukčija od Honde iz 2017. sa turbinom i kompresorom sa stražnje strane motora.

To im je omogućilo da motor pomaknu više naprijed, ali je stvorilo i određene probleme sa pregrijavanjem zbog kompaktnog dizajna stražnjega kraja i inovativnog stražnjeg ovjesa.

Zbog manjka vremena McLaren se nije dovoljno dobro pripremio za testiranja na kojima su imali različite probleme sa hlađenjem, curenjem tekućina i oštećenjima pokrova motora zbog previsokih temperatura oko ispušnih cijevi.

Za testiranja u Barceloni tim je pripremio brza rješenja poput nekoliko otvora na pokrovu motora, a pojačali su i termičku izolaciju sa unutrašnje strane pokrova. Stavljanjem velikog broja termoosjetljivih naljepnica pokušali shvatiti šta se događa sa temperaturama dok je bolid na stazi.

“Imamo ambiciozan dizajn bolida i možete vidjeti da je nešto drukčiji od ostalih bolida sa Renaultovim motorom. Imali smo manjih problema, ali mislim da je to zato jer nismo odradili dovoljno dobar posao sa pripremom bolida.”

“Problem sa turbinom povezan je sa curenjem ulja koji smo imali ranije. Riječ je o posljedici i trenutno to istražujemo. Zbog ambicioznog dizajna morali smo iskoristiti vrijeme koje smo imali na stazi, a ne u garaži pokušavajući shvatiti hlađenjem. Odradili smo simulaciju utrke bez ikakvih problema.”

“Imali smo manjih problema koji su svi različiti. Ponovno sastavljanje bolida uoči Australije pomoći će nam da se riješimo nekih od tih problema,” rekao je Eric Bouller.

McLaren je na ovogodišnjim testiranjima odvozio najmanje krugova od svih timova, ali i dalje 41% više krugova nego 2017. Ali za razliku od prošle godine, kada su za najbržim vremenom testiranja kasnili 2.7 sekundi, ove godine Alonso je za najboljim vremenom kasnio 0,6 sekundi.

(www.maxf1.net)