V6 turbo F1 motori mogu biti glasniji?

F1 Renault MGU-H motor

V6 turbo F1 motori mogu biti glasniji?

Mario Illien specijalista za trkaće motore koji je smatra da bi se sa malim promjenama moglo dosta učiniti po pitanju glasnoće aktuelnih V6 turbo motora. Upravo zbog nedostatka „gromoglasnosti“ novih motora, navijači su uputili najviše kritika na nove V6 motore koji ne stvaraju ni „blijedu sijenku“ svojih pretodnika V8 i V10 atmosferaca.

Bernie Ecclestone već duže vrijeme traži adekvatno rješenje za ovaj problem, a tokom sezone 2014. isprobane su neke mogućnosti koje i nisu donijele željeni rezultat. Mario Illien aktivno je radio u dizajniranju F1 Mercedesovih motora u eri McLaren Mercedesa, kada je Mika Hakkinen osvojio svoje dvije šampionske titule.

Illien trenutno sarađuje sa Renaultom i Red Bullom, a za njemački Auto Motor und Sport rekao je da postoje neke solucije koje bi V6 motore učinile glasnijima. On tvrdi da najveći problem leži u izvedbi wastegate ventila.

“Plinovi se ne ispuštaju u atmosferu, nego u ispuh koji je veoma dug pa je zvuk izgubljen. Problem bi se mogao riješiti s još jednim, odvojenim ventilom. Međutim, ovakva solucija bi funkcionisala bi rala samo u određenim fazama rada pogonske jedinice, a jedna od njih je kada je baterija potpuno napunjena. U utrci bi korist od toga bila manja. Ali ni to nije sve jer pravila propisuju tačnu poziciju wastegate ventila.“, rekao je Illien

Kategorije: Formula 1